Akademia Technik Sprzedaży – od budowania dobrych relacji z klientami do wyników działu handlowego

Skutecznie działający pracownicy działu handlowego to podstawa dobrze funkcjonującej firmy. Rynek jest obecnie wymagający – klienci oczekują w każdej chwili szybkich i trafnych decyzji. Rozwój sił sprzedaży jest drogą do wzmocnienia efektywności i zbudowania zespołu, który każdego dnia będzie pracował nad powiększaniem realizowanej marży.

Proponowany przez nas projekt dedykowany jest zespołowi handlowemu. Skupiamy się na wdrożeniu rozwiązań, które wzmocnią kompetencje sprzedażowe i pozwolą na skuteczną sprzedaż produktów/usług, lojalność nowych Klientów i wzrost realizowanej marży.

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • potrafili prowadzić rozmowę z klientem w sposób dający szanse na zwiększanie sprzedaży poprzez rozwój biznesu.
  • umieli inicjować aktywną sprzedaż bazując na rozwijaniu potrzeb klientów.
  • zwiększą swoje umiejętności słuchania i usłyszenia potrzeb klienta.
  • potrafili budować relację w oparciu dobry, niebanalny kontakt.
  • umieli rozpoznawać i uwzględniać typ osobowości klienta, w sposób zwiększający szanse na chronienie własnych emocji i zwiększanie lojalności klientów.
  • potrafili radzić sobie zagrywkami i manipulacjami klientów.
  • umieli zamykać sprzedaż i budować pomost do przyszłej współpracy.
  • priorytetyzowali zadania i tracili mniej energii na działania nieefektywne.
  • lepiej „dogadywać” się z Klientem w sytuacji impasu.
  • umieli planować wynik negocjacyjny i kontrolować przebieg negocjacji pod kątem postawionego celu

Ponad 100 000 przeszkolonych uczestników

5.75 / 6 ocena naszej pracy

Ponad 19 000 zrealizowanych dni szkoleniowych

55 osób pracujących na wspólny sukces

Ponad 8000 uczestników szkoleń każdego roku

19 lat doświadczenia

Ponad 2200 dni szkoleniowych każdego roku

Blisko 500 zadowolonych klientów