Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Sprzedaż i obsługa klienta

Techniki sprzedaży

Jak pisał Peter Drucker: „Szefa mamy tylko jednego i jest nim nasz klient. Może on pozbawić pracy każdego z nas, wystarczy, że przestanie u nas kupować”. Skutecznie działający pracownicy działu sprzedaży to podstawa dobrze funkcjonującej firmy. Rynek jest obecnie wymagający – klienci oczekują w każdej chwili szybkich i trafnych decyzji oraz idealnie dopasowanych produktów do swoich potrzeb.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Techniki sprzedaży

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

W szybko zmieniającej się rzeczywistości biznesowej handlowcy potrzebują nie tylko wiedzy i umiejętności, ale też ciągłego ich wdrażania – każdego dnia pracy na nowo i na różne sposoby.

Techniki sprzedaży

Techniki sprzedaży

Dla kogo?

Intensywne warsztaty sprzedażowe-negocjacyjne oparte o realne sytuacje z życia zawodowego będą dla Ciebie nieocenioną pomocą, jeśli chcesz doskonalić umiejętność prowadzenia rozmów sprzedażowych.

Dla kogo?

Głównym celem szkolenia technik sprzedaży jest wzmocnienie kompetencji sprzedażowych. Co ponadto?

  • Wzmocnisz rolę pytań w procesie sprzedaży;
  • poprawisz efektywność biznesową na bazie potrzeb klienta;
  • wzmocnisz umiejętność mówienia językiem korzyści;
  • poznasz sposoby radzenia sobie z obiekcjami klientów;
  • poznasz i wzmocnisz kompetencje zamykania sprzedaży;
  • wzmocnisz umiejętności negocjacyjne sił sprzedaży;
  • zdobędziesz i uporządkujesz wiedzę na temat negocjacji cenowych;
  • przećwiczysz cały proces negocjacji, ze szczególnym uwzględnieniem budowania własnego autorytetu i indywidualnego stylu
  • negocjacji, w oparciu o etap przygotowań i odpowiedzi na potrzeby klienta;
  • zdobędziesz wiedzę dotyczącą technik wywierania wpływu, manipulacji oraz trików negocjacyjnych;
  • wzmocnisz asertywny sposób komunikacji w czasie negocjacji.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

 

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Szkolenie z technik sprzedaży ma charakter praktyczny. Prowadzone jest metodą warsztatową opartą na aktywizacji poprzez m.in. pracę w małych grupach, gry szkoleniowe, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną czy symulacje i miniwykłady z omówieniem przykładów z życia.

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu z technik sprzedaży dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Techniki sprzedaży

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Wyślij zapytanie

Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu i sprawiamy, że biznes wzrasta. Zadowoleni ludzie we wzrastających firmach to cel, do którego dążymy, podejmując się współpracy z Klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Cross selling / up selling

Cross selling / up selling

Sprawdź
Budowanie standardów obsługi klienta

Budowanie standardów obsługi klienta

Sprawdź
Radzenie sobie z obiekcjami klienta

Radzenie sobie z obiekcjami klienta

Sprawdź
Negocjacje w procesie sprzedaży

Negocjacje w procesie sprzedaży

Sprawdź