Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Doradztwo HR

Badanie satysfakcji pracowników

Kluczowym czynnikiem wpływającym na efektywność i motywację pracowników jest satysfakcja z pracy. Od niej zależy, czy pracownik będzie aktywnie i z inicjatywą realizował powierzone mu zadania, czy unikał negatywnych konsekwencji, wykonując niezbędne minimum. Poziom satysfakcji wpływa także na wiele innych zachowań pracownika istotnych z punktu widzenia rozwoju całej organizacji, np. otwartość na zmiany, współpracę, kreatywność, identyfikację oraz motywację do wieloletniego „związania się” z pracodawcą.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Badanie satysfakcji pracowników

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Kluczowym czynnikiem wpływającym na efektywność i motywację pracowników jest satysfakcja z pracy. Od niej zależy, czy pracownik będzie aktywnie i z inicjatywą realizował powierzone mu zadania, czy unikał negatywnych konsekwencji, wykonując niezbędne minimum. Poziom satysfakcji wpływa także na wiele innych zachowań pracownika istotnych z punktu widzenia rozwoju całej organizacji, np. otwartość na zmiany, współpracę, kreatywność, identyfikację oraz motywację do wieloletniego „związania się” z pracodawcą.

Badanie satysfakcji pracowników

Badanie satysfakcji pracowników

Dla kogo?

Poczucie satysfakcji pracownika zależy od tego, w jakim stopniu warunki pracy spełniają jego oczekiwania i zaspokajają potrzeby. Frustracja, czyli długotrwałe niezaspokojenie potrzeb i oczekiwań, determinuje zachowania pracownika i wpływa na efektywność jego pracy. Zatem pracodawca (ale także przełożony i inni pracownicy), kształtując warunki pracy, wpływają na motywację pracownika.

Dla kogo?

Chcesz poznać poziom satysfakcji, rozpoznać przyczyny braku lub obniżenia satysfakcji pracowników? Chcesz zyskać niezbędną wiedzę, która pomoże Ci wdrożyć efektywne zmiany w organizacji? Zależy Ci na zwiększeniu efektywności działań pracowników poprzez eliminowanie, korygowanie lub wzmacnianie określonych warunków pracy?
Celem badania satysfakcji pracowników jest rozpoznanie, które warunki i w jakim stopniu spełniają w osobistym odczuciu badanych pracowników ich potrzeby i oczekiwania (motywują do aktywnej realizacji zadań). Satysfakcja pracowników jest tutaj rozumiana jako pozytywny stosunek do powierzonych im obowiązków, otoczenia pracy i współpracowników, który przejawia się poczuciem zadowolenia.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z badania satysfakcji pracowników.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Podczas badania satysfakcji pracowników w anonimowej ankiecie poruszane są takie obszary jak m.in.: warunki pracy, system wynagrodzeń, współpraca z innymi, organizacja pracy, jakość komunikacji wewnętrznej, możliwości rozwoju, motywacja do pracy, identyfikacja z firmą, wykorzystanie potencjału pracownika, kultura organizacyjna, duma z przynależności do organizacji.

Jakie korzyści przyniesie udział w badaniu satysfakcji pracowników?

Narzędzia i gry

Badanie satysfakcji pracowników

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Strefa wiedzy

Artykuły

AC/DC – niech w firmie rozbrzmi talent

W potocznym rozumieniu słowo „talent” kojarzy się z umiejętnościami, które można zaprezentować w rozrywkowych programach – na myśl przychodzą śpiew, taniec, magiczne sztuczki…

Kliknij, aby przejsć dalej

Wyślij zapytanie

Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu, sprawiamy, że biznes wzrasta. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować w zakresie badania satysfakcji pracowników, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Tworzenie ścieżki rozwoju/karier pracowników

Tworzenie ścieżki rozwoju/karier pracowników

Sprawdź
Budowanie systemu motywacyjnego

Budowanie systemu motywacyjnego

Sprawdź
Development Center

Development Center

Sprawdź
Budowanie sukcesji

Budowanie sukcesji

Sprawdź