Badanie satysfakcji pracowników

Celem badania satysfakcji pracowników jest rozpoznanie, które obecne warunki i w jakim stopniu spełniają w osobistym odczuciu badanych pracowników ich potrzeby i oczekiwania (motywują do aktywnej realizacji zadań). Satysfakcja pracowników jest tutaj rozumiana jako pozytywny stosunek do powierzonych im obowiązków, otoczenia pracy, współpracowników, który przejawia się poczuciem zadowolenia.

Korzyści dla organizacji badania satysfakcji pracowników:

Badanie prowadzone jest w formie ankiety online i/lub papierowej (budowa ankiety pozwoli na uzyskanie informacji o stopniu, w jakim powyższe zagadnienia spełniają oczekiwania i potrzeby pracowników, a tym samym wpływają na ich satysfakcję). Wynikiem jest zbiorczy raport, który zawiera analizę danych i wnioski wynikające z badania. Na tej podstawie możemy zaprojektować dalsze szkolenia opierające się na uzyskanych wynikach.

Ankieta zadowolenia pracowników – bezpieczeństwo narzędzia

Realizacja badania satysfakcji pracowników jest w pełni bezpieczna. Dane pracowników są poufne, a dystrybucja ankiety anonimowa. Co więcej, decydując się na ten projekt, otrzymasz dokładną analizę informacji, a także wsparcie profesjonalnych konsultantów.
Forma ankiety zadowolenia pracowników jest skonstruowana w taki sposób, by otrzymać możliwie najszerszy i najdokładniejszy obraz tego, jaka atmosfera panuje w firmie, jakie są największe bolączki organizacji, czy pracownicy czują się w niej komfortowo, a wartości firmy są jasne i spójne z wartościami, którymi sami się kierują.


Badanie satysfakcji pracowników – pierwszy krok w kierunku zwiększenia zadowolenia

Jako Integra Consulting Poland działamy kompleksowo, dlatego samo badanie satysfakcji pracowników jest dla nas wstępem do szerszej oferty. Uzyskane dane pozwolą na przygotowanie profesjonalnych szkoleń dopasowanych idealnie pod potrzeby pracowników i pracodawcy. Szkolenie z komunikacji w zespole, trudnych rozmów menedżerskich, organizacji pracy, przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu, kultury feedbacku – to tylko kilka z wielu możliwych obszarów, które można wzmocnić po badaniu satysfakcji pracowników. Dlaczego warto to zrobić?


Badanie, ocena zadowolenia pracowników – dlaczego warto?

Jak pokazują badania, zadowolony pracownik, czujący wsparcie zespołu, ale też autonomię, świadomy znaczenia swoich kompetencji, czujący się bezpiecznie pod kątem psychologicznym, mający pozytywną relację ze swoją pracą – szefem, klientami, współpracownikami, jest znacznie efektywniejszy, ma lepsze wyniki, ma postawę proaktywną, chętnie angażuje się w nowe zadania i stale ulepsza swoje kompetencje. Wyzwaniem dzisiejszych czasów jest praca w trybie zdalnym i hybrydowym, które, choć pod pewnymi względami zwiększające jakość pracy, mogą wpływać negatywnie na zadowolenie pracowników oraz ich poczucie satysfakcji.
Ankieta zadowolenia pracowników jest więc skutecznym narzędziem, które wskaże mocne i słabe strony organizacji. Co warto podkreślić, badanie satysfakcji pracowników nie powinno zakończyć się na realizacji ankiety zadowolenia pracowników. Wyciągnięcie konkretnych wniosków i na ich podstawie dążenie do poprawy sytuacji to kierunek, który jako firma szkoleniowa wspieramy i promujemy.

Ponad 100 000 przeszkolonych uczestników

5.75 / 6 ocena naszej pracy

Ponad 19 000 zrealizowanych dni szkoleniowych

55 osób pracujących na wspólny sukces

Ponad 8000 uczestników szkoleń każdego roku

25 lat doświadczenia

Ponad 2200 dni szkoleniowych każdego roku

Blisko 500 zadowolonych klientów

Amica
Hochland
Ikonka DPD
Kompania Piwowarska
yes
wika
vox