Sprzedaż i obsługa klienta
Bez względu na to, ile już powiedziano o rosnących oczekiwaniach klientów i jak dalece udoskonalono technologicznie produkty i usługi, firmy nadal zmagają się z pozornie najprostszym, a w praktyce najtrudniejszym (bo uwzględniający czynnik ludzki) wyzwaniem.
Bez względu na to, ile już powiedziano o rosnących oczekiwaniach klientów i jak dalece udoskonalono technologicznie produkty i usługi, firmy nadal zmagają się z pozornie najprostszym, a w praktyce najtrudniejszym (bo uwzględniający czynnik ludzki) wyzwaniem.
To profesjonalna obsługa klienta, a więc: życzliwość, dobra wola zaangażowanych, szybkość reakcji, elastyczna organizacja i wymiana informacji pomiędzy działami są tymi czynnikami, które albo wyróżniają na tle konkurencji i przyciągają, a przede wszystkim utrzymują klientów albo sprawiają, że firma daje się prześcignąć i odejść w zapomnienie. Jeśli więc chcesz wzmocnić u siebie kompetencje w zakresie etapów obsługi klienta, komunikacji w procesie obsługi klienta, asertywności i empatii, czy radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas obsługi – szkolenie Budowanie standardów obsługi klienta będzie dla Ciebie nieocenionym wsparciem w rozwoju zawodowym.
Celem szkolenia jest poprawa kompetencji BOK w aspekcie profesjonalnej obsługi klienta dla budowania przewagi konkurencyjnej i zadowolenia. Co ponadto?
„70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu”. Słowa Johna McKeana powinny przyświecać każdemu pracownikami Biura Obsługi Klientów. Podczas szkolenia Budowanie standardów obsługi klienta dowiesz się, dlaczego z punktu widzenia biznesu Twój dział jest kluczowy.
Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?
Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu i sprawiamy, że biznes wzrasta. Zadowoleni ludzie we wzrastających firmach to cel, do którego dążymy, podejmując się współpracy z Klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!