Od budowania relacji do skutecznej sprzedaży

Do najważniejszych celów projektu szkoleniowego należy zaliczyć:

  • zwiększenie umiejętności sprzedażowych w zakresie pozyskiwania klienta do współpracy mimo wieloletniej relacji,
  • zwiększenie efektywności biznesowej,
  • umiejętność budowania relacji, która przełoży się na realny biznes,
  • doposażenie uczestników w sposoby pracy z obiekcją.

Podczas szkolenia dostarczymy wiedzy w takich obszarach jak:

  • etapy obsługi klienta,
  • metody organizowania i prowadzenia spotkań i rozmów handlowych,
  • zasady budowania trwałych relacji z klientami i zarządzania tymi relacjami,
  • zasady skutecznego komunikowania się, w tym badania potrzeb klienta, proponowania optymalnych dla niego rozwiązań (prezentacja) i prowadzenia negocjacji

Rozwiniemy umiejętności zespołu w zakresie:

  • nawiązywania relacji z klientem w kontakcie bezpośrednim,
  • elastycznego i aktywnego dopasowywania się do zastanej sytuacji,
  • prowadzenia rozmowy z rozumieniem i rozpoznawaniem potrzeb klienta,
  • aktywnego rozpoznawania oczekiwań i nastawień klienta,
  • radzenia sobie z obiekcjami,
  • prezentacji produktu,
  • negocjacji cenowych,
  • finalizowania transakcji.

Ugruntujemy lub zmienimy postawę uczestników dotyczącą:

  • postrzegania wpływu własnego nastawienia na jakość kontaktów z klientami,
  • znaczenia własnego zaangażowania w podkreślaniu atrakcyjności prezentowanej oferty,
  • możliwości modelowania satysfakcjonujących relacji dla obydwu stron w kontaktach handlowych.

Korzyści dla uczestników wynikające z uczestnictwa w szkoleniu:

  • Posiadają uwspólnioną i usystematyzowaną wiedzę dotyczącą zasad obsługi klienta.
  • Posiadają informacje, czego potrzebuje i oczekuje klient w kontakcie z handlowcem.
  • Wiedzą, jakie zachowania są skuteczne, a jakie nie na różnych etapach kontaktu z klientem.
  • Potrafią wykorzystując indywidualne zasoby i atuty przeprowadzić efektywną rozmowę z klientem w której obie strony zyskują – wygrywają.

Ponad 100 000 przeszkolonych uczestników

5.75 / 6 ocena naszej pracy

Ponad 19 000 zrealizowanych dni szkoleniowych

55 osób pracujących na wspólny sukces

Ponad 8000 uczestników szkoleń każdego roku

19 lat doświadczenia

Ponad 2200 dni szkoleniowych każdego roku

Blisko 500 zadowolonych klientów