Od budowania relacji do skutecznej sprzedaży
Do najważniejszych celów projektu szkoleniowego budowania relacji z Klientem należy zaliczyć:
- zwiększenie umiejętności sprzedażowych w zakresie pozyskiwania klienta do współpracy mimo wieloletniej relacji,
- zwiększenie efektywności biznesowej,
- umiejętność budowania relacji, która przełoży się na realny biznes,
- doposażenie uczestników w sposoby pracy z obiekcją.
Podczas szkolenia z zasad skutecznej sprzedaży dostarczymy wiedzy w takich obszarach jak:
- etapy obsługi klienta,
- metody organizowania i prowadzenia spotkań i rozmów handlowych,
- zasady budowania trwałych relacji z klientami i zarządzania tymi relacjami,
- zasady skutecznego komunikowania się, w tym badania potrzeb klienta, proponowania optymalnych dla niego rozwiązań (prezentacja) i prowadzenia negocjacji
Rozwiniemy umiejętności zespołu w zakresie:
- nawiązywania relacji z klientem w kontakcie bezpośrednim,
- elastycznego i aktywnego dopasowywania się do zastanej sytuacji,
- prowadzenia rozmowy z rozumieniem i rozpoznawaniem potrzeb klienta,
- aktywnego rozpoznawania oczekiwań i nastawień klienta,
- radzenia sobie z obiekcjami,
- prezentacji produktu,
- negocjacji cenowych,
- finalizowania transakcji.
Ugruntujemy lub zmienimy postawę uczestników dotyczącą:
- postrzegania wpływu własnego nastawienia na jakość kontaktów z klientami,
- znaczenia własnego zaangażowania w podkreślaniu atrakcyjności prezentowanej oferty,
- możliwości modelowania satysfakcjonujących relacji dla obydwu stron w kontaktach handlowych.
Korzyści dla uczestników wynikające z uczestnictwa w szkoleniu:
- Posiadają uwspólnioną i usystematyzowaną wiedzę dotyczącą zasad obsługi klienta.
- Posiadają informacje, czego potrzebuje i oczekuje klient w kontakcie z handlowcem.
- Wiedzą, jakie zachowania są skuteczne, a jakie nie na różnych etapach kontaktu z klientem.
- Potrafią wykorzystując indywidualne zasoby i atuty przeprowadzić efektywną rozmowę z klientem w której obie strony zyskują – wygrywają.