Efektywna komunikacja i informacja zwrotna
Szkolenie ma na celu doskonalenie kompetencji z zakresu komunikacji i informacji zwrotnej podczas realizacji zadań. Podczas szkolenia pracujemy wokół wokół budowania świadomości uczestników, że odpowiedzialność za jakość komunikacji przekłada się na współpracę w zespole.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:
- Jak inteligentnie sterować pierwszym wrażeniem i korzystać z własnej intuicji podczas krótkiej rozmowy.
- O co dbać w przekazie informacji, aby mieć pewność, że efektem końcowym będzie to na czym nam zależy.
- Czego powinno być więcej, a czego mniej w rozmowach z innymi pracownikami, aby z zadowoleniem i zaufaniem zwracali się do mnie w potrzebie.
- Jakie czynniki interpersonalne i umiejętności komunikacyjne decydują o tym, że osoby pracują z nami długofalowo.
- Jak znajomość i rozumienie różnych osobowości pomaga na co dzień w pracy.
- Jak nie dać się pokusom oceniania, wymądrzania, narzucania rozwiązań?
- Co robić, żeby budować swoją wiarygodność.
- Stanowczość czy wycofanie, która postawa i w jakich sytuacjach jest lepsza? Jakiej odwagi wymaga zastosowanie informacji zwrotnej? Jak zwrócić uwagę? Czy warto chwalić?
- Jak mówić, żeby budować i osiągać zamierzone efekty.