Efektywna komunikacja i informacja zwrotna

Szkolenie ma na celu doskonalenie kompetencji z zakresu komunikacji i informacji zwrotnej podczas realizacji zadań. Podczas szkolenia pracujemy wokół wokół budowania świadomości uczestników, że odpowiedzialność za jakość komunikacji przekłada się na współpracę w zespole.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się:

  • Jak inteligentnie sterować pierwszym wrażeniem i korzystać z własnej intuicji podczas krótkiej rozmowy.
  • O co dbać w przekazie informacji, aby mieć pewność, że efektem końcowym będzie to na czym nam zależy.
  • Czego powinno być więcej, a czego mniej w  rozmowach z innymi pracownikami, aby z zadowoleniem i zaufaniem zwracali się do mnie w potrzebie.
  • Jakie czynniki interpersonalne i umiejętności komunikacyjne decydują o tym, że osoby pracują z nami długofalowo.
  • Jak znajomość i rozumienie różnych osobowości pomaga na co dzień w pracy.
  • Jak nie dać się pokusom oceniania, wymądrzania, narzucania rozwiązań?
  • Co robić, żeby budować swoją wiarygodność.
  • Stanowczość czy wycofanie, która postawa i w jakich sytuacjach jest lepsza? Jakiej odwagi wymaga zastosowanie informacji zwrotnej? Jak zwrócić uwagę? Czy warto chwalić? 
  • Jak mówić, żeby budować i osiągać zamierzone efekty.

Ponad 100 000 przeszkolonych uczestników

5.75 / 6 ocena naszej pracy

Ponad 19 000 zrealizowanych dni szkoleniowych

55 osób pracujących na wspólny sukces

Ponad 8000 uczestników szkoleń każdego roku

19 lat doświadczenia

Ponad 2200 dni szkoleniowych każdego roku

Blisko 500 zadowolonych klientów