Efektywność osobista i zarządzanie sobą w czasie

Efektywność osobista i zarządzenie sobą w czasie

Głównym celem szkolenia efektywności osobistej i zarządzania sobą w czasie jest kształtowanie odpowiedzialnej, proaktywnej postawy niezbędnej do efektywnej organizacji swojego czasu pracy w kontekście realizacji celów swoich i biznesowych organizacji oraz poznanie mechanizmów i narzędzi wpływających na skuteczne ich osiąganie.

Szkolenia zarządzania sobą w czasie – dlaczego warto?

Dzisiejsza sytuacja zawodowa wielu osób łączy się z uczuciem stresu, przebodźcowania, natłoku zadań i presji dążenia do celu i osiągania spektakularnych osiągnięć. Taka atmosfera i nastawienie powodują, że czujemy się przytłoczeni, gubimy się w priorytetach, zatracamy umiejętność delegowania zadań, ponieważ chęć bycia perfekcyjnym nie pozwala na dzielenie się obowiązkami. Konsekwencją tego błędnego koła jest niedotrzymywanie terminów i zmniejszenie efektywności. Szkolenie zarządzania sobą w czasie i zwiększenia efektywności osobistej jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych pracowników. Ćwiczą niezbędne umiejętności, dzięki którym codzienna praca stanie się łatwiejsza.

Korzyści dla uczestników szkolenia

Efektywność osobista pracownika zależy w dużej mierze od umiejętności zarządzania sobą w czasie, podejmowania decyzji i ustalania priorytetów. Podczas szkolenia efektywności osobistej uczestnicy zdobędą dla siebie szereg korzyści:

  • Poznają mechanizmy i zasady planowania i organizowania.
  • Poznają narzędzia pomocne w planowaniu i organizowaniu pracy własnej i zespołu.
  • Poznają kryteria ustalania priorytetów.
  • Przejdą trening umiejętności operacjonalizowania celów na zadania i ustalania priorytetów ze względu na cel.
  • Nauczą się rozpoznawania własnych i cudzych priorytetów i sposobów zarządzania nimi.
  • Przeanalizują swoje „pożeracze czasu” i wypracują sposoby przeciwdziałania im w strefie własnego wpływu.
  • Uświadomią sobie swoje zasobów – mocne strony i ograniczenia w kontekście planowania i organizowania.
  • Przejdą trening reagowania na sytuacje obniżające własną efektywność.

Szkolenie z zakresu efektywności osobistej – efekty 

Efektem szkolenia zarządzania sobą w czasie i w zakresie efektywności osobistej jest zwiększenie jakości i komfortu pracy. Dzięki niemu pracownik będzie szybciej podejmował wybory i w przemyślany sposób zorganizuje sobie czas pracy. Co więcej, będzie potrafił obronić się przed prokrastynacją i stanie się świadomy swoich mocnych i słabych stron w zakresie planowania i organizowania zadań. Szkolenie zarządzania sobą w czasie wzmocni również umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, a także asertywność i delegowanie zadań. Efektywność osobista to także praktyczna znajomość narzędzi pomocnych w planowaniu czasu, także czasu zespołu. Taka użyteczne dawka wiedzy możliwa jest tylko dzięki zespołowi trenerów Integra Consulting Poland. Specjalistom z dużym doświadczeniem w zakresie wzmacniania efektywności osobistej i szkoleń zarządzania sobą w czasie. 

Ponad 100 000 przeszkolonych uczestników

5.75 / 6 ocena naszej pracy

Ponad 19 000 zrealizowanych dni szkoleniowych

55 osób pracujących na wspólny sukces

Ponad 8000 uczestników szkoleń każdego roku

25 lat doświadczenia

Ponad 2200 dni szkoleniowych każdego roku

Blisko 500 zadowolonych klientów

Amica
Hochland
Ikonka DPD
Kompania Piwowarska
yes
wika
vox