Efektywność osobista i zarządzanie sobą w czasie
Efektywność osobista i zarządzenie sobą w czasie
Głównym celem szkolenia efektywności osobistej i zarządzania sobą w czasie jest kształtowanie odpowiedzialnej, proaktywnej postawy niezbędnej do efektywnej organizacji swojego czasu pracy w kontekście realizacji celów swoich i biznesowych organizacji oraz poznanie mechanizmów i narzędzi wpływających na skuteczne ich osiąganie.
Szkolenia zarządzania sobą w czasie – dlaczego warto?
Dzisiejsza sytuacja zawodowa wielu osób łączy się z uczuciem stresu, przebodźcowania, natłoku zadań i presji dążenia do celu i osiągania spektakularnych osiągnięć. Taka atmosfera i nastawienie powodują, że czujemy się przytłoczeni, gubimy się w priorytetach, zatracamy umiejętność delegowania zadań, ponieważ chęć bycia perfekcyjnym nie pozwala na dzielenie się obowiązkami. Konsekwencją tego błędnego koła jest niedotrzymywanie terminów i zmniejszenie efektywności. Szkolenie zarządzania sobą w czasie i zwiększenia efektywności osobistej jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych pracowników. Ćwiczą niezbędne umiejętności, dzięki którym codzienna praca stanie się łatwiejsza.
Korzyści dla uczestników szkolenia
Efektywność osobista pracownika zależy w dużej mierze od umiejętności zarządzania sobą w czasie, podejmowania decyzji i ustalania priorytetów. Podczas szkolenia efektywności osobistej uczestnicy zdobędą dla siebie szereg korzyści:
- Poznają mechanizmy i zasady planowania i organizowania.
- Poznają narzędzia pomocne w planowaniu i organizowaniu pracy własnej i zespołu.
- Poznają kryteria ustalania priorytetów.
- Przejdą trening umiejętności operacjonalizowania celów na zadania i ustalania priorytetów ze względu na cel.
- Nauczą się rozpoznawania własnych i cudzych priorytetów i sposobów zarządzania nimi.
- Przeanalizują swoje „pożeracze czasu” i wypracują sposoby przeciwdziałania im w strefie własnego wpływu.
- Uświadomią sobie swoje zasobów – mocne strony i ograniczenia w kontekście planowania i organizowania.
- Przejdą trening reagowania na sytuacje obniżające własną efektywność.
Szkolenie z zakresu efektywności osobistej – efekty
Efektem szkolenia zarządzania sobą w czasie i w zakresie efektywności osobistej jest zwiększenie jakości i komfortu pracy. Dzięki niemu pracownik będzie szybciej podejmował wybory i w przemyślany sposób zorganizuje sobie czas pracy. Co więcej, będzie potrafił obronić się przed prokrastynacją i stanie się świadomy swoich mocnych i słabych stron w zakresie planowania i organizowania zadań. Szkolenie zarządzania sobą w czasie wzmocni również umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, a także asertywność i delegowanie zadań. Efektywność osobista to także praktyczna znajomość narzędzi pomocnych w planowaniu czasu, także czasu zespołu. Taka użyteczne dawka wiedzy możliwa jest tylko dzięki zespołowi trenerów Integra Consulting Poland. Specjalistom z dużym doświadczeniem w zakresie wzmacniania efektywności osobistej i szkoleń zarządzania sobą w czasie.