Jak pisał prof. Andrzej Markowski „Język to najlepszy, najbardziej wyrafinowany, ale bywa, że i perfidny pośrednik w kontaktach międzyludzkich – od tych ściśle intymnych, poprzez codzienne, prywatne i oficjalne, do szczególnie wysublimowanych – w utworach literackich”. Wierzymy zwłaszcza w tę najlepszą i najbardziej wyrafinowaną stronę możliwości, jaką oferuje język polski. Niejednokrotnie przekonaliśmy się, że jego potencjał i siła mają znaczące przełożenie na skuteczność komunikacji biznesowej.
Zasady zebrane w naszym e-booku mają praktyczny charakter. Może po zapoznaniu się z nimi, ktoś z Was zmieni błędne nawyki, a kto inny utwierdzi się, że pisze poprawnie?
Zapraszając do lektury, chcemy podkreślić to, co najważniejsze – że w biznesowej komunikacji pojedyncza literówka jest dozwolona, ale wprowadzenie w błąd już nie. Dlatego komunikujemy się uczciwie, wprost i bez niedopowiedzeń. W czym, mamy nadzieję, pomoże ta krótka publikacja.
Aby pobrać e-book kliknij w link: Zasady mailowej komunikacji biznesowej