Etykieta w komunikacji pisemnej

Zebranie i przeanalizowanie najczęściej popełnianych błędów w komunikacji e-mailowej oraz ich wpływu na komunikację wewnątrz Firmy.

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • przygotować merytoryczną podstawę pozwalającą na wykonanie przewodnika komunikacji elektronicznej przeznaczonego dla wszystkich pracowników Firmy;
  • rozpoznać, które z błędów w zakresie komunikacji e-mailowej należy poddać odpowiedniej analizie a w końcowym efekcie wyeliminować; wskazać te elementy formy, kompozycji i struktury e-maila, które pozwolą w przyszłości zwiększyć efektywność pracy przy wykorzystaniu komunikacji elektronicznej;
  • przeanalizować, jak komunikacja e-mailowa wpływa na relacje między pracownikami Firmy.

Ponad 100 000 przeszkolonych uczestników

5.75 / 6 ocena naszej pracy

Ponad 19 000 zrealizowanych dni szkoleniowych

55 osób pracujących na wspólny sukces

Ponad 8000 uczestników szkoleń każdego roku

19 lat doświadczenia

Ponad 2200 dni szkoleniowych każdego roku

Blisko 500 zadowolonych klientów