Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Dla specjalistów

Inteligencja emocjonalna w biznesie

Okazuje się, że najlepszymi liderami organizacji są osoby cechujące się nie tylko wysokim ilorazem Inteligencji, ale również wysokim poziomem inteligencji emocjonalnej, umiejące posługiwać się empatią, dobrze budować efektywne relacje, skutecznie motywujące siebie oraz współpracowników. Szkolenie zarządzanie emocjami może wynieść poziom zespołu na zupełnie inny poziom!

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Inteligencja emocjonalna w biznesie

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Warsztatowymi szkoleniami można skutecznie rozwijać kompetencje składające się na inteligencję emocjonalną liderów organizacji i członków całych zespołów:

Możemy też nauczyć pracowników skutecznie zarządzać poziomem przeżywanego stresu oraz emocjami w trudnych sytuacjach. Innymi słowy, możemy nauczyć zarządzania emocjami!

Inteligencja emocjonalna w biznesie

Inteligencja emocjonalna w biznesie

Dla kogo?

Inteligencja emocjonalna jest czynnikiem, który w sposób znaczący wpływa na powodzenie menedżera i efektywność całego zespołu. W dzisiejszej rzeczywistości pełnej napięć i niespodziewanych sytuacji umiejętność zarządzania emocjami własnymi oraz członków podległego zespołu okazuje się kwestią kluczową. Szkolenie zarządzanie emocjami dedykujemy wszystkim członkom zespołów i liderom, którzy chcą wzmocnić emocjonalne radzenie sobie w trudnych sytuacjach.

Dla kogo?

W jaki sposób wpływają na nas emocje i jaki jest mechanizm ich powstawania? Czy jest miejsce na empatię w biznesie? W jaki sposób przeprowadzić rozmowę empatyczną w sposób bezpieczny i komfortowy? Na te pytania odpowiemy w trakcie naszego szkolenia z zarządzania emocjami. Co poza tym?

  • Rozwiniesz umiejętności zarządzania własnymi emocjami oraz radzenia sobie ze stresem w życiu prywatnym i w pracy;
  • wzrośnie Twoja świadomość wpływu poziomu inteligencji emocjonalnej na efektywne zarządzanie pracą zespołu;
  • rozwiniesz emocjonalne cechy lidera i będziesz obdarzany większym zaufaniem swoich podwładnych lub współpracowników;
  • utrwalisz cechy przywództwa charyzmatycznego w oparciu o rozwój inteligencji emocjonalnej lidera;
  • uświadomisz sobie wpływ poziomu stresu i eustresu na efektywność;
  • rozwiniesz umiejętności wyrażania emocji adekwatnych do sytuacji;
  • będziesz trenować umiejętności stosowania empatii w budowaniu relacji w zespole.

Szkolenie dotyczące inteligencji emocjonalnej w biznesie ma praktyczny charakter. W czasie warsztatowej pracy będziemy korzystać m.in. z licencjonowanych gier szkoleniowych, czy analiz przypadków.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu zarządzania emocjami dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Inteligencja emocjonalna w biznesie

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Strefa wiedzy

Integra - Nawyki podtrzymujące w nas wysoki stres. Jak sobie z nimi poradzić
Artykuły

Nawyki podtrzymujące w nas wysoki stres. Jak sobie z nimi poradzić.

Każdy z nas ma w swoim otoczeniu osobę, która lubi robić wszystko na ostatnią chwilę i bierze na siebie za dużo niedoprecyzowanych zadań. A to już krótsza droga do wypalenia zawodowego.

Kliknij, aby przejsć dalej
Integra - Inteligencja emocjonalna w biznesie
Webinary

Inteligencja emocjonalna w biznesie

Empatia to przyszłość relacji biznesowych a świadomość własnej inteligencji emocjonalnej w kontaktach z ludźmi jest podstawą ich trwałości i skuteczności.

Kliknij, aby przejsć dalej

Wyślij zapytanie

Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu, sprawiamy, że biznes wzrasta. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować w zakresie szkolenia Inteligencja emocjonalna w biznesie, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Trening koncentracji i zespołowego uczenia się

Trening koncentracji i zespołowego uczenia się

Sprawdź
Podejmowanie odpowiedzialności i proaktywność

Podejmowanie odpowiedzialności i proaktywność

Sprawdź
Prowadzenie efektywnych spotkań

Prowadzenie efektywnych spotkań

Sprawdź
Efektywna współpraca w dziale i między działami

Efektywna współpraca w dziale i między działami

Sprawdź