Dla zarządzających
Rozmowa jest jednym z podstawowych i niestety często niedocenianych narzędzi kierowniczych. Spotkanie jeden na jeden, w trakcie którego przełożony koncentruje się na empatycznym i głębokim słuchaniu, udzieleniu konstruktywnego feedbacku, pokazywaniu swojej perspektywy i poznawaniu perspektywy pracownika, może przynieść olbrzymie efekty. Umiejętne prowadzenie trudnych rozmów menedżerskich to kompetencja, która jest potrzebna każdemu liderowi. Pracownicy potrzebują szczerej i otwartej rozmowy, aby móc rozwijać się zgodnie z kierunkiem aprobowanym przez przełożonego i organizację.
Rozmowa jest jednym z podstawowych i niestety często niedocenianych narzędzi kierowniczych, a prowadzenie trudnych rozmów mwnedżerskich, to umiejętność, której można się nauczyć. Spotkanie jeden na jeden, w trakcie którego przełożony koncentruje się na empatycznym i głębokim słuchaniu, udzieleniu konstruktywnego feedbacku, pokazywaniu swojej perspektywy i poznawaniu perspektywy pracownika, może przynieść olbrzymie efekty. Pracownicy potrzebują szczerej i otwartej rozmowy, aby móc rozwijać się zgodnie z kierunkiem aprobowanym przez przełożonego i organizację. Kierownicy mogą dzięki rozmowom szybciej reagować na nieporozumienia i wskazywać na zachowania i postawy pracowników, które wymagają poprawy. Chcesz dowiedzieć się, jak prowadzić trudne rozmowy menedżerskie?
Jeśli zależy Ci na tym, by wpłynąć na takie wskaźniki biznesowe, jak i funkcjonowania zespołu, jak np.: zadowolenie z pracy, zaangażowanie czy też spadek fluktuacji, konieczne jest wyposażenie się w umiejętności prowadzenia rozmów oraz modelowanie właściwych wzorców postępowania.
Strategiczny cel szkolenia z trudnych rozmów menedżerskich to rozwijanie umiejętności i świadomości liderów zespołów, w jaki sposób ich styl zarządzania, komunikacji, współpracy i motywacji wpływa na pracowników i wyniki organizacji. Co ponadto?
Nasze szkolenie z trudnych rozmów menedżerskich charakter praktyczny. Wiele ćwiczeń będzie opartych na scenariuszu realnej rozmowy np. oceniającej, dotyczącej odmowy podwyżki/awansu, rozmowy wyjaśniającej, korygującej, czy wyjaśniającej przyczyny zmiany zachowania.
Temat szkolenia z trudnych rozmów menedżerskich jest bliski każdemu, kto jest częścią zespołu lub nim zarządza. Jakie korzyści przyniesie udział w nim do Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?
25 lat doświadczenia pozwala nam spojrzeć na problemy organizacji i kompetencje pracowników w sposób holistyczny. Realizując projekty, dążymy do tego, by rozwój uczestnika szkolenia wpływał na wzrost wyników firmy. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować