Komunikacja menedżerska
Głównym celem szkolenia „komunikacja menedżerska” jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu komunikacji, poznanie prawidłowości i zasad skutecznego porozumiewania się oraz uświadomienie sobie własnych mocnych i słabych stron w tym obszarze. To, do czego dążymy, to poprawa umiejętności radzenia sobie w różnych trudnych sytuacjach kontaktu z ludźmi w pracy.
Podczas tego szkolenia proponujemy trening komunikacji asertywnej, która pomaga zachować dobre relacje ze współpracownikami oraz zwiększa szansę na wzajemne zrozumienie, a tym samym wpływa na poprawę efektywności działania.
Korzyści dla uczestników:
- Poznanie zasad i warunków skutecznej komunikacji.
- Uświadomienie sobie własnych mocnych i słabych stron w komunikacji.
- Trening asertywnego stylu komunikacji, pozwalającego dochodzić do porozumienia z osobami, które są agresywne czy lekceważące.
- Rozpoznawanie przyczyn nieporozumień.
- Poznanie narzędzi i technik komunikacyjnych zapobiegających występowaniu nieporozumień i konfliktów.