Komunikacja-podstawa współpracy i realizacji wspólnych celów w firmie

Celem szkolenia jest wzrost świadomości wpływu stylu komunikacji na budowanie zaufania i osiągane przez zespół wyniki. Podczas warsztatu skupimy się na umiejętnościach komunikacyjnych i partnerskim stylu komunikacji. Podyskutujemy o podstawowej funkcji komunikacji w budowaniu zaangażowanych, współpracujących zespołów. Odpowiemy na pytania: w jaki sposób różne style komunikowania się wpływają na motywację rozmówcy? Czy i w jaki sposób uwzględniać punkt widzenia innej strony? Skąd brać skuteczne argumenty, żeby przekonać do swoich racji? Co wpływa na zaufanie, a co je niszczy? Jak komunikacja wpływa na osiągane efekty?

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • Wzrost zaufania w zespole i między zespołami.
  • Poznanie naturalnych predyspozycji w komunikacji i współpracy u siebie oraz kolegów.
  • Polepszenie jakości komunikacji i współpracy w zespole i między Departamentami.
  • Doświadczenie korzyści wynikających z indywidualnych różnic poszczególnych osób.
  • Poznanie mechanizmów i zasad dobrej współpracy.
  • Uświadomienie sobie własnych mocnych i słabych stron w komunikacji.
  • Wypracowanie nieformalnych zasad współpracy między zespołami.
  • Poznanie koncepcji współpracujących zespołów P. Lencioniego.

Ponad 100 000 przeszkolonych uczestników

5.75 / 6 ocena naszej pracy

Ponad 19 000 zrealizowanych dni szkoleniowych

55 osób pracujących na wspólny sukces

Ponad 8000 uczestników szkoleń każdego roku

19 lat doświadczenia

Ponad 2200 dni szkoleniowych każdego roku

Blisko 500 zadowolonych klientów