Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Krzysztof Sójka o tym, jak zabrać się do sprzedaży

Radzenie sobie z zastrzeżeniami i uwagami klienta wymaga zachowania zimnej krwi i panowania nad swoimi emocjami. Niestety bywa, że przyjmujemy wrogą postawę i dajemy ponieść się zachowaniom mało skutecznym.  Cena tego jest bardzo wysoka. Może to być utrata zamówienia, a w dalszej perspektywie także kontraktu z klientem. Zamiast robić uniki, warto dokonać świadomego wyboru swojej reakcji. Umiejętne wyjaśnienie wątpliwości klienta i zmierzenia się z jego ewentualnymi obiekcjami może pomóc zyskać w jego oczach na wiarygodności. Pamiętajmy o tym, że to kwestia kluczowe, jeśli chcemy budować długotrwałe relacje biznesowe. O tym, jak przygotować się do rozmowy z potencjalnymi klientami, żeby budować z nimi długotrwałe relacje opowiada Krzysztof Sójka, menedżer projektów w Integra Consulting Poland. 

 

Z artykułu Krzystzofa Sójki dowiesz się na czym polega metoda CZK i w jaki sposób pomoże ci ona w opracowaniu argumentacji w oparciu o cechy, zalety i korzyści związane z twoją usługą lub produktem. W dalszej części Krzysztof Sójka tłumaczy, dlaczego zarówno zbytnie ograniczenie wyboru, jak i za duży wachlarz dostępnych opcji, może skutkować rezygnacją bądź tzw. decyzyjnym zamieszaniem, czyli problemem z podjęciem decyzji. Na końcu ekspert Integry - Krzysztof Sójka wyjaśni jeden z istotnych aspektów budowania relacji biznesowych i skutecznej sprzedaży.

Cały materiał do przeczytania na portalu manager24.pl

Zainteresował cię temat? Sprawdź nasze szkolenia dla sprzedaży i działów obsługi klienta.

Zobacz więcej

Kolejny udany warsztat dla przedstawicieli działów HR z Poznania za nami!

Czytaj więcej

Integra Consulting Poland na podium w Rankingu Firm Szkoleniowych

Czytaj więcej

Szkolenie dla przedstawicieli działów HR za nami

Czytaj więcej