Mapa Strony
- Aktualności
- Metoda IC 360° - sprawdzone narzędzie do planowania rozwoju Twojej kadry!
- Savoir-vivre w biznesie czyli etykieta menedżera
- Tego jeszcze nie było…
- Grywalizujemy biznesową edukację!
- Koncentruj się na informacji zwrotnej. Nie poprzestawaj na mówieniu. Słuchaj.
- ROZWIŃ SKRZYDŁA! czyli jak regenerować energię i być bardziej efektywnym w natłoku zadań i informacji.
- Out the box thinking – warsztaty kreatywności i myślenia innowacyjnego dla zespołów
- Albo my zmianę, albo zmiana nas...
- Lider motorem napędowym!
- Integra Consulting Poland na Poznańskich Dniach Przedsiębiorczości
- AC/DC – niech w firmie rozbrzmi talent!
- Pięć cech dobrego przywódcy, na które nie zwracasz uwagi
- Katarzyna Wojaczyk - kierownik działu rekrutacji w Integra Consulting Poland o najdziwniejszych pytaniach rekruterów.
- Łukasz Przybylski o zdaniach, które skutecznie demotywują pracowników
- Puls Biznesu: "Na rynek wchodzi nowy typ pracownika: slashies"
- Szkolenia dla pracowników z Ukrainy
- Jak skutecznie zrekrutować dobrego menedżera?
- Jak okiełznać milenialsa w firmie
- Prowadzenie szkoleń w firmie. Co może je zakłócić i co wtedy zrobić?
- Ekspert Integra Consulting Poland dla Pulsu Biznesu
- Między huśtawką a rollercoasterem
- Zarządzanie małym zespołem to też wyzwanie
- Stres w pracy nie pomaga. Jak z nim walczyć?
- Jak polują headhunterzy?
- 20 lat Integra Consulting Poland!
- Narzędzia to za mało: Lean Leadership
- Grzegorz Mielewski dla portalu INFOR.PL: „Zmiany - sposób na przetrwanie i szansa na sukces"
- O jakich specjalistów toczy się bój na rynku pracy i jak go zwyciężyć?
- 20-lecie Integra Consulting Poland
- Szefie, mówisz językiem szakala czy żyrafy?
- Jak budować relacje z zagranicznymi partnerami biznesowymi?
- Integra Consulting Poland z certyfikatem Reiss Motivation Profile®
- Radosnych Świąt i szczęścia w Nowym Roku!
- Zapraszamy na szkolenie otwarte: „SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z WYKORZYSTANIEM INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ”
- Rytm okołodobowy a zarządzanie czasem swoim i pracowników.
- Zapraszamy na szkolenie otwarte: „DELEGOWANIE I EGZEKWOWANIE Z WYKORZYSTANIEM ROZMOWY COACHINGOWEJ”
- W jaki sposób uczciwa i otwarta komunikacja buduje relację rekrutera z kandydatem?
- Szkolenia za „grosze”. Zdobądź dofinansowanie na rozwój!
- Łukasz Przybylski dla PulsHR.pl: Motywacja niejedno ma imię. Jak budować zaangażowanie zespołu?
- Jacek Jarmuszczak dla infor.pl: Jak negocjować i zachować wiarygodność?
- Perswazja czy manipulacja? Jak je odróżnić?
- Czy Lean Management jest rozwiązaniem korzystnym również dla MSP?
- Jakiego podejścia i zachowań lepiej unikać, chcąc zbudować oddaną załogę
- Savoir vivre (nie tylko) w biznesie
- TWI – rozwój umiejętności w zakresie: instruowania pracowników, doskonalenia metod pracy, budowania dobrych relacji z pracownikami
- Integra Consulting Poland partnerem Forum Motywacja na Produkcji
- Delegować czy uczestniczyć - jaki styl kierowania najlepiej sprawdzi się w twojej firmie?
- Skuteczne negocjacje kupieckie
- Jak się słyszą, tak współpracują
- Jak reagować na „trudne” pytania podczas prezentacji?
- Szukanie i szlifowanie diamentu czyli Assessment i Development Center
- Wygląd w biznesie zawsze ma znaczenie
- Czego menedżerowie mogą nauczyć się od mistrzów świata?
- Gra symulacyjna LEAN - budowanie świadomości kultury szczupłego zarządzania i eliminacja marnotrawstwa
- Sposób na narzekającego pracownika
- Zapraszamy na szkolenie otwarte: „PODEJMOWANIE DECYZJI”
- Konflikt w firmie – czy można na nim skorzystać?
- Kapitan we flocie – czego współczesny menedżer może się nauczyć od wilków morskich?
- Otwartość i trudne pytania – czyli jak budować relacje biznesowe
- Handlowiec vs. klient – jak poradzić sobie z każdym typem kupującego?
- X, Y, Z… Jak zarządzać wielopokoleniową firmą?
- Jak przeprowadzić trudną rozmowę – pięć kluczowych zasad
- Jak pracować efektywniej?
- Od nowicjusza do eksperta – jak wspierać rozwój pracowników?
- Hanna Malinowska o cechach zgranego zespołu
- Urządzenia czy ludzie? Co tworzy organizacje?
- Krzysztof Sójka o tym, jak zabrać się do sprzedaży
- Sylwia Szymańska o tym jak wyznaczać priorytety
- Integra wyróżniona tytułem Firma Szkoleniowa Roku 2018
- Ranking Firm Szkoleniowych - Integra Consulting Poland na podium!
- Szkolenie "Savoir vivre" w open space
- Szkoleniowy Black Friday
- Wesołych Świąt!
- Rok 2018 w liczbach
- Zdobądź tytuł mistrza! Graj i rozwijaj swoje kompetencje menedżerskie.
- Sylwia Szymańska dla pulshr.pl o tym jak zapobiegać rotacji pracowników
- Artykuł Marka Małkowicza pt. „Neuronauki w służbie przywództwa. Jak wiedza o mózgu wspiera rolę lidera” w magazynie Personel i Zarządzanie
- Dobre praktyki w trudnych sytuacjach z klientami
- Jak prowadzić skuteczną rekrutację na stanowiska menedżerskie?
- Praca z talentami to wyzwanie - o czym warto pamiętać?
- „Empathy Toy” - nowa gra szkoleniowa w zasobach Integry
- Wierzymy w ludzi, szkolimy zespoły!
- Jak wykorzystać storytelling do motywowania pracowników?
- Obojętność i brak feedbacku – czego nie lubią pracownicy z pokolenia Z?
- Jak często sprawdzasz, czy dobrze zrozumiałeś rozmówcę?
- Jesteśmy zespołem!
- Premiera aplikacji Mobilny Asystent Szkoleń #MAS!
- Co może ograniczać twórcze myślenie, a co je wspierać?
- Skracanie procedury egzekwowania
- Standard przekazywania informacji 5W2H
- „HR-owa majówka” za nami
- Szkolenia - jak zmienić koszt w inwestycję
- Prowadzenie efektywnych zebrań i narad
- Relacja video z "HR-owej majówki"
- Czy motywacja zespołowa nadal ma sens?
- Jak (de)motywować pracownika na produkcji?
- Jak zwiększyć efektywność firmy usługowo-handlowej o 82%?
- Lean Leadership - rozwój kompetencji i procesów
- Jak przestać się szkolić a zacząć pracować?
- Zintegrowana sprzedaż w banku
- Aplikacja MAS wspiera organizację szkoleń
- Integrujemy zespół!
- Kolejne fantastyczne szkolenie za nami!
- Szkolimy się, by szkolić Was lepiej!
- VUCA – wyzwanie czy zagrożenie?
- Zapraszamy na konkurs!
- Czy więcej czasu wolnego to droga do zwiększania zaangażowania pracowników?
- "Kwartet szkoleniowy" Integry w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku
- Integra wyróżniona tytułem Firma Szkoleniowa Roku 2019
- Zapraszamy na webinar pt: NEUROLEADERSHIP A ROZWÓJ KOMPETENCJI PRZYWÓDCZYCH
- Najczęstsze błędy we wdrażaniu Lean Management
- Wesołych Świąt!
- Rok 2019 w liczbach
- Wyzwania w obszarze rozwoju pracowników
- Prezentacje dla każdego?
- Nie przegap swojej szansy i zdobądź dofinansowanie na rozwój!
- Zapraszamy na webinar pt: "LĘK I ODWAGA W PODEJMOWANIU DECYZJI. SZTUKA TRAFNYCH WYBORÓW"
- Szkolenia w formie on-line
- Szanse i wyzwania wirtualnego zarządzania
- Zapraszamy na webinar pt: „Zarządzanie swoimi emocjami w sytuacji kryzysu.”
- Zapraszamy na webinar!
- Zapisz się na szkolenie "Świat VUCA - jakie wyzwania stoją przed liderami zmiany?"
- Perspektywa zmienia punkt widzenia. Arogancja i współpraca w firmie
- "Czas próby - kultura organizacyjna a kryzys" - zapraszamy na bezpłatny webinar
- Webinar pt. „Menedżer na nowe czasy” już 27 maja o godz. 11.00
- Poza światem w czasach koronawirusa
- Style zachowań a jakość współpracy
- Planeta głowa. Wybierz kierunek Twojej podróży.
- Zapraszamy na bezpłatny webinar!
- Jakie cechy wyróżniają świadomego HR Business Partnera?
- Ładowanie baterii,...czyli jak zadbać o własną motywację i energię.
- Zapraszamy na webinar: Webinar "MOTYWACJA CZY STAGNACJA? Proaktywność jako fundament skutecznych działań"
- Zapraszamy na szkolenie "HR Business Partner w roli mediatora, czyli o ugodowym rozwiązywaniu sporów w organizacjach."
- Przegapiłeś nasz webinar? Nic straconego!
- HR - jeden z najważniejszych działów w firmie
- Szkolenia zdalne - dlaczego warto?
- Jak utrwalić wiedzę po szkoleniu? Poznaj Ligę Mistrzów Zarządzania.
- Zapraszamy na webinar "Różnice międzykulturowe w zespołach rozproszonych"
- Wspieramy działy HR na każdym etapie rozwoju organizacji
- 5–cio dniowe szkolenie za jedyne 1500PLN - szkolenia otwarte z dofinansowaniem – pracownik 4.0 dla MŚP
- Zapraszamy WORKATION w WERANDA Home
- Integra Consulting Poland Firmą Szkoleniową Roku 2020!
- Już wkrótce bezpłatny webinar pt. "Inteligencja emocjonalna w biznesie"
- 30 dni do efektywności - miesięczny kurs umiejętności handlowych on-line
- Ostatnie wolne miejsca na bezpłatne szkolenie pt.: "Sprzedaż i relacje"
- 2 ostatnie miejsca na bezpłatne szkolenie pt. "Droga przywódcy transformacyjnego."
- Szkolenia z dofinansowaniem? W 2021 roku to możliwe.
- Wesołych Świąt!
- Zapraszamy na webinar pt. Menedżer godny zaufania
- Zapraszamy na szkolenie „HR Business Partner w roli mediatora, czyli o ugodowym rozwiązywaniu sporów w organizacjach.”
- Aktywne szkolenia online
- Temperament a chęć powrotu do biura
- "Od rozwoju kompetencji do projektów przynoszących zysk" - projekt dla Neapco Europe
- Wysokie miejsce Integry w Rankingu Firm Szkoleniowych
- Zapraszamy na szkolenie pt. „Skuteczne negocjacje biznesowe”
- Zapraszamy na bezpłatny webinar pt. „O wewnętrznej sile. Odporność psychiczna a uzależnienia.”
- Zapraszamy na bezpłatny webinar pt. ”Strategie radzenia sobie w biznesowej rzeczywistości zdalnej"
- Zapraszamy na webinar pt. Praktyczne spojrzenie na spotkania online
- Wyróżnienie "Firma Szkoleniowa Roku 2021" i II miejsce w Rankingu Firm Szkoleniowych dla Integry!
- Konkurs Noworoczny Integra Consulting Poland
- Rok 2021 w liczbach
- Asertywność w miejscu pracy. Jak odmawiać nie psując relacji
- 7 praktycznych zasad biznesowej komunikacji mailowej
- Integra dołączyła do Sygnatariuszy Karty Różnorodności
- Bezpłatny webinar dla osób zarządzających zespołami!
- Wesołych Świąt Wielkiej Nocy
- MAS
- Oferta
- Szkolenia
- Dla
zarządu
- Dla
menedżerów
- Inteligencja emocjonalna
- Inteligencja emocjonalna
- Style kierowania
- Savoir-vivre w biznesie czyli etykieta menedżera
- Zarządzanie zespołem rozproszonym
- Prowadzenie zebrań i narad
- Przywództwo i budowanie autorytetu
- Stress management – warsztaty antystresowe
- Efektywne negocjacje w biznesie
- Gramy w handlowanie - rozpoznawanie i skuteczna obrona przed manipulacjami
- Zarządzanie przez coaching – jak prowadzić rozmowy rozwojowe z pracownikami
- Zarządzanie przez cele (Management by Objectives)
- POLIGON managerski – wzmacnianie kompetencji lidera
- Budowanie odpowiedzialności i zaangażowania pracowników
- Motywowanie i kształtowanie postaw odpowiedzialności
- Rozwiązywanie konfliktów w zespołach i pomiędzy nimi
- Przywództwo czyli delegowanie i egzekwowanie zadań pobudzające zaangażowanie
- Prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych
- Budowanie zaangażowania pracowników w zarządzaniu zmianą
- Integracja zespołu - od współpracy do sukcesu
- Zarządzanie projektami
- Efektywne kierowanie zespołem
- Kierowanie zespołem sprzedażowym
- Team Impulse
- Warsztaty międzykulturowe
- Rozwijam i dzielę się wiedzą - mentoring
- Efektywna komunikacja i informacja zwrotna
- ABC Zarządzania – warsztat podnoszący kompetencje menedżerskie
- Zarządzanie zespołem międzykulturowym – szkolenie w języku angielskim / polskim
- Komunikacja menedżerska
- Komunikacja podczas zmian
- Body Mind Training®
- Reiss Motivation Profile® - klucz do indywidulanej motywacji oraz budowania efektywności pracy i organizacji
- Zarządzanie zmianą - od skutecznego menedżera do lidera pozytywnych zmian
- Dla
mistrzów, brygadzistów, liderów
- Budowanie autorytetu i przywództwo
- Style kierowania
- Budowanie odpowiedzialności i zaangażowania pracowników
- Motywowanie i kształtowanie postaw odpowiedzialności
- Rozwiązywanie konfliktów w zespołach i pomiędzy nimi
- Przywództwo czyli delegowanie i egzekwowanie zadań pobudzające zaangażowanie
- Prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych
- POLIGON managerski – wzmacnianie kompetencji lidera
- Integracja zespołu - od współpracy do sukcesu
- Lean Leadership
- Sztuka skutecznych prezentacji biznesowych
- Rozwijam i dzielę się wiedzą - mentoring
- Efektywna komunikacja i informacja zwrotna
- Komunikacja menedżerska
- Dla
specjalistów
- Skuteczna argumentacja i wywieranie wpływu
- Asertywność w miejscu pracy
- Efektywność osobista – organizacja, samodyscyplina, uważność
- Komunikacja-podstawa współpracy i realizacji wspólnych celów w firmie
- Savoir-vivre w biznesie czyli etykieta menedżera
- Inteligencja emocjonalna
- Etykieta w komunikacji pisemnej
- Siła przekazu – praktyczne szkolenie z prezentacji i wystąpień publicznych
- Efektywność osobista – organizacja, samodyscyplina, uważność
- Efektywna organizacja czasu pracy i zarządzanie priorytetami
- Out the box thinking – warsztaty kreatywności i myślenia innowacyjnego
- Stress management – warsztaty antystresowe
- Integracja zespołu - od współpracy do sukcesu
- Podejmowanie odpowiedzialności w codziennej pracy
- Efektywność osobista i zarządzanie sobą w czasie
- W jedności siła! Warsztat współpracy w zespole
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami i wynikającym z nich stresem
- Komunikacja i współpraca w zespole międzykulturowym
- Negocjacje z działami zakupów
- Reiss Motivation Profile® - klucz do indywidulanej motywacji oraz budowania efektywności pracy i organizacji
- Body Mind Training®
- Dla
działów sprzedaży i obsługi klienta
- Skuteczna argumentacja i wywieranie wpływu
- Testowe szkoleniu
- Siła przekazu – praktyczne szkolenie z prezentacji i wystąpień publicznych
- Efektywność osobista – organizacja, samodyscyplina, uważność
- Efektywna organizacja czasu pracy i zarządzanie priorytetami
- Etykieta w komunikacji pisemnej
- Out the box thinking – warsztaty kreatywności i myślenia innowacyjnego
- Skuteczne negocjacje zakupowe
- Standardy obsługi klienta
- Telemarketing i telefoniczna obsługa klienta
- Efektywne negocjacje w biznesie
- Radzenie sobie z obiekcjami i reklamacjami
- Jak odzyskać należności, nie tracąc klienta
- Gramy w handlowanie - rozpoznawanie i skuteczna obrona przed manipulacjami
- Poligon handlowy - wzmacnianie kompetencji handlowca
- Integracja zespołu - od współpracy do sukcesu
- Budowania postawy proaktywnej i automotywacji w pracy handlowca
- Od budowania relacji do skutecznej sprzedaży
- Akademia Technik Sprzedaży - od budowania dobrych relacji z klientami do wyników działu handlowego
- Zaawansowane techniki sprzedaży
- Skuteczność osobista we współpracy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- Storytelling w sprzedaży
- Skuteczne negocjacje handlowe
- „30 dni do efektywności” - miesięczny kurs umiejętności handlowych
- Dla
HR i trenerów wewnętrznych
- Zarządzanie sobą w czasie
- Prowadzenie rozmów oceniających
- Budowanie systemów wynagrodzeń
- Tworzenie ścieżek rozwoju pracowników
- Budowanie i wdrożenie modelu kompetencyjnego
- Jak tworzyć system ocen okresowych
- Badanie satysfakcji pracowników
- HR Business Partner w roli mediatora, czyli o ugodowym rozwiązywaniu sporów w organizacjach
- Aktywne szkolenia online
- Zarządzanie
zespołem i przywództwo
- Zarządzanie zespołem rozproszonym
- Przywództwo i budowanie autorytetu
- Style kierowania
- Gramy w handlowanie - rozpoznawanie i skuteczna obrona przed manipulacjami
- Zarządzanie przez coaching – jak prowadzić rozmowy rozwojowe z pracownikami
- Zarządzanie przez cele (Management by Objectives)
- POLIGON managerski – wzmacnianie kompetencji lidera
- Budowanie odpowiedzialności i zaangażowania pracowników
- Motywowanie i kształtowanie postaw odpowiedzialności
- Rozwiązywanie konfliktów w zespołach i pomiędzy nimi
- Przywództwo czyli delegowanie i egzekwowanie zadań pobudzające zaangażowanie
- Prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych
- Budowanie zaangażowania pracowników w zarządzaniu zmianą
- Efektywne kierowanie zespołem
- Team Impulse
- Kierowanie zespołem sprzedażowym
- Rozwijam i dzielę się wiedzą - mentoring
- Efektywna komunikacja i informacja zwrotna
- ABC Zarządzania – warsztat podnoszący kompetencje menedżerskie
- Lean Leadership
- Komunikacja menedżerska
- Reiss Motivation Profile® - klucz do indywidulanej motywacji oraz budowania efektywności pracy i organizacji
- Zarządzanie zmianą - od skutecznego menedżera do lidera pozytywnych zmian
- Rynek Celów (Market of Objectives)
- Komunikacja
i współpraca
- Skuteczna komunikacja
- Komunikacja-podstawa współpracy i realizacji wspólnych celów w firmie
- Etykieta w komunikacji pisemnej
- Skuteczna argumentacja i wywieranie wpływu
- Efektywna komunikacja i informacja zwrotna
- Komunikacja menedżerska
- Komunikacja i współpraca w zespole międzykulturowym
- Komunikacja podczas zmian
- Sprzedaż
i obsługa klienta
- Skuteczna argumentacja i wywieranie wpływu
- Testowe szkoleniu
- Siła przekazu – praktyczne szkolenie z prezentacji i wystąpień publicznych
- Efektywność osobista – organizacja, samodyscyplina, uważność
- Efektywna organizacja czasu pracy i zarządzanie priorytetami
- Etykieta w komunikacji pisemnej
- Out the box thinking – warsztaty kreatywności i myślenia innowacyjnego
- Skuteczne negocjacje zakupowe
- Standardy obsługi klienta
- Telemarketing i telefoniczna obsługa klienta
- Efektywne negocjacje w biznesie
- Radzenie sobie z obiekcjami i reklamacjami
- Jak odzyskać należności, nie tracąc klienta
- Gramy w handlowanie - rozpoznawanie i skuteczna obrona przed manipulacjami
- Poligon handlowy - wzmacnianie kompetencji handlowca
- Integracja zespołu - od współpracy do sukcesu
- Budowania postawy proaktywnej i automotywacji w pracy handlowca
- Od budowania relacji do skutecznej sprzedaży
- Akademia Technik Sprzedaży - od budowania dobrych relacji z klientami do wyników działu handlowego
- Zaawansowane techniki sprzedaży
- Skuteczność osobista we współpracy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- Storytelling w sprzedaży
- Skuteczne negocjacje handlowe
- „30 dni do efektywności” - miesięczny kurs umiejętności handlowych
- Negocjacje
- Efektywność
osobista
- Asertywność w miejscu pracy
- Efektywność osobista – organizacja, samodyscyplina, uważność
- Inteligencja emocjonalna
- Efektywność osobista – organizacja, samodyscyplina, uważność
- Savoir-vivre w biznesie czyli etykieta menedżera
- Out the box thinking – warsztaty kreatywności i myślenia innowacyjnego
- Efektywna organizacja czasu pracy i zarządzanie priorytetami
- Stress management – warsztaty antystresowe
- Podejmowanie odpowiedzialności w codziennej pracy
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami i wynikającym z nich stresem
- Efektywność osobista i zarządzanie sobą w czasie
- Reiss Motivation Profile® - klucz do indywidulanej motywacji oraz budowania efektywności pracy i organizacji
- Prowadzenie
spotkań i prezentacji
- Zespoły
międzykulturowe
- Work
life balance
- Trenerskie
- Zarządzanie
projektami
- Team
building i integracja
- Integracja zespołu - od współpracy do sukcesu
- Skuteczność osobista we współpracy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- W jedności siła! Warsztat współpracy w zespole
- Team building = budowanie zespołu
- Body Mind Training®
- Rozwiń skrzydła! – czyli jak zarządzać swoim ciałem i umysłem, aby mieć się czym dzielić z innymi
- Rozmowy
coachingowe i oceniające
- Budowanie strategii firmy
- Zarządzanie
zmianą
- Dla
zarządu
- Szkolenia zdalne
- Dla
zarządu
- Dla
menedżerów
- Inteligencja emocjonalna
- Inteligencja emocjonalna
- Style kierowania
- Savoir-vivre w biznesie czyli etykieta menedżera
- Zarządzanie zespołem rozproszonym
- Prowadzenie zebrań i narad
- Przywództwo i budowanie autorytetu
- Stress management – warsztaty antystresowe
- Efektywne negocjacje w biznesie
- Gramy w handlowanie - rozpoznawanie i skuteczna obrona przed manipulacjami
- Zarządzanie przez coaching – jak prowadzić rozmowy rozwojowe z pracownikami
- Zarządzanie przez cele (Management by Objectives)
- POLIGON managerski – wzmacnianie kompetencji lidera
- Budowanie odpowiedzialności i zaangażowania pracowników
- Motywowanie i kształtowanie postaw odpowiedzialności
- Rozwiązywanie konfliktów w zespołach i pomiędzy nimi
- Przywództwo czyli delegowanie i egzekwowanie zadań pobudzające zaangażowanie
- Prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych
- Budowanie zaangażowania pracowników w zarządzaniu zmianą
- Integracja zespołu - od współpracy do sukcesu
- Zarządzanie projektami
- Efektywne kierowanie zespołem
- Kierowanie zespołem sprzedażowym
- Team Impulse
- Warsztaty międzykulturowe
- Rozwijam i dzielę się wiedzą - mentoring
- Efektywna komunikacja i informacja zwrotna
- ABC Zarządzania – warsztat podnoszący kompetencje menedżerskie
- Zarządzanie zespołem międzykulturowym – szkolenie w języku angielskim / polskim
- Komunikacja menedżerska
- Komunikacja podczas zmian
- Body Mind Training®
- Reiss Motivation Profile® - klucz do indywidulanej motywacji oraz budowania efektywności pracy i organizacji
- Zarządzanie zmianą - od skutecznego menedżera do lidera pozytywnych zmian
- Dla
mistrzów, brygadzistów, liderów
- Budowanie autorytetu i przywództwo
- Style kierowania
- Budowanie odpowiedzialności i zaangażowania pracowników
- Motywowanie i kształtowanie postaw odpowiedzialności
- Rozwiązywanie konfliktów w zespołach i pomiędzy nimi
- Przywództwo czyli delegowanie i egzekwowanie zadań pobudzające zaangażowanie
- Prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych
- POLIGON managerski – wzmacnianie kompetencji lidera
- Integracja zespołu - od współpracy do sukcesu
- Lean Leadership
- Sztuka skutecznych prezentacji biznesowych
- Rozwijam i dzielę się wiedzą - mentoring
- Efektywna komunikacja i informacja zwrotna
- Komunikacja menedżerska
- Dla
specjalistów
- Skuteczna argumentacja i wywieranie wpływu
- Asertywność w miejscu pracy
- Efektywność osobista – organizacja, samodyscyplina, uważność
- Komunikacja-podstawa współpracy i realizacji wspólnych celów w firmie
- Savoir-vivre w biznesie czyli etykieta menedżera
- Inteligencja emocjonalna
- Etykieta w komunikacji pisemnej
- Siła przekazu – praktyczne szkolenie z prezentacji i wystąpień publicznych
- Efektywność osobista – organizacja, samodyscyplina, uważność
- Efektywna organizacja czasu pracy i zarządzanie priorytetami
- Out the box thinking – warsztaty kreatywności i myślenia innowacyjnego
- Stress management – warsztaty antystresowe
- Integracja zespołu - od współpracy do sukcesu
- Podejmowanie odpowiedzialności w codziennej pracy
- Efektywność osobista i zarządzanie sobą w czasie
- W jedności siła! Warsztat współpracy w zespole
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami i wynikającym z nich stresem
- Komunikacja i współpraca w zespole międzykulturowym
- Negocjacje z działami zakupów
- Reiss Motivation Profile® - klucz do indywidulanej motywacji oraz budowania efektywności pracy i organizacji
- Body Mind Training®
- Dla
działów sprzedaży i obsługi klienta
- Skuteczna argumentacja i wywieranie wpływu
- Testowe szkoleniu
- Siła przekazu – praktyczne szkolenie z prezentacji i wystąpień publicznych
- Efektywność osobista – organizacja, samodyscyplina, uważność
- Efektywna organizacja czasu pracy i zarządzanie priorytetami
- Etykieta w komunikacji pisemnej
- Out the box thinking – warsztaty kreatywności i myślenia innowacyjnego
- Skuteczne negocjacje zakupowe
- Standardy obsługi klienta
- Telemarketing i telefoniczna obsługa klienta
- Efektywne negocjacje w biznesie
- Radzenie sobie z obiekcjami i reklamacjami
- Jak odzyskać należności, nie tracąc klienta
- Gramy w handlowanie - rozpoznawanie i skuteczna obrona przed manipulacjami
- Poligon handlowy - wzmacnianie kompetencji handlowca
- Integracja zespołu - od współpracy do sukcesu
- Budowania postawy proaktywnej i automotywacji w pracy handlowca
- Od budowania relacji do skutecznej sprzedaży
- Akademia Technik Sprzedaży - od budowania dobrych relacji z klientami do wyników działu handlowego
- Zaawansowane techniki sprzedaży
- Skuteczność osobista we współpracy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- Storytelling w sprzedaży
- Skuteczne negocjacje handlowe
- „30 dni do efektywności” - miesięczny kurs umiejętności handlowych
- Dla
HR i trenerów wewnętrznych
- Zarządzanie sobą w czasie
- Prowadzenie rozmów oceniających
- Budowanie systemów wynagrodzeń
- Tworzenie ścieżek rozwoju pracowników
- Budowanie i wdrożenie modelu kompetencyjnego
- Jak tworzyć system ocen okresowych
- Badanie satysfakcji pracowników
- HR Business Partner w roli mediatora, czyli o ugodowym rozwiązywaniu sporów w organizacjach
- Aktywne szkolenia online
- Zarządzanie
zespołem i przywództwo
- Zarządzanie zespołem rozproszonym
- Przywództwo i budowanie autorytetu
- Style kierowania
- Gramy w handlowanie - rozpoznawanie i skuteczna obrona przed manipulacjami
- Zarządzanie przez coaching – jak prowadzić rozmowy rozwojowe z pracownikami
- Zarządzanie przez cele (Management by Objectives)
- POLIGON managerski – wzmacnianie kompetencji lidera
- Budowanie odpowiedzialności i zaangażowania pracowników
- Motywowanie i kształtowanie postaw odpowiedzialności
- Rozwiązywanie konfliktów w zespołach i pomiędzy nimi
- Przywództwo czyli delegowanie i egzekwowanie zadań pobudzające zaangażowanie
- Prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych
- Budowanie zaangażowania pracowników w zarządzaniu zmianą
- Efektywne kierowanie zespołem
- Team Impulse
- Kierowanie zespołem sprzedażowym
- Rozwijam i dzielę się wiedzą - mentoring
- Efektywna komunikacja i informacja zwrotna
- ABC Zarządzania – warsztat podnoszący kompetencje menedżerskie
- Lean Leadership
- Komunikacja menedżerska
- Reiss Motivation Profile® - klucz do indywidulanej motywacji oraz budowania efektywności pracy i organizacji
- Zarządzanie zmianą - od skutecznego menedżera do lidera pozytywnych zmian
- Rynek Celów (Market of Objectives)
- Komunikacja
i współpraca
- Skuteczna komunikacja
- Komunikacja-podstawa współpracy i realizacji wspólnych celów w firmie
- Etykieta w komunikacji pisemnej
- Skuteczna argumentacja i wywieranie wpływu
- Efektywna komunikacja i informacja zwrotna
- Komunikacja menedżerska
- Komunikacja i współpraca w zespole międzykulturowym
- Komunikacja podczas zmian
- Sprzedaż
i obsługa klienta
- Skuteczna argumentacja i wywieranie wpływu
- Testowe szkoleniu
- Siła przekazu – praktyczne szkolenie z prezentacji i wystąpień publicznych
- Efektywność osobista – organizacja, samodyscyplina, uważność
- Efektywna organizacja czasu pracy i zarządzanie priorytetami
- Etykieta w komunikacji pisemnej
- Out the box thinking – warsztaty kreatywności i myślenia innowacyjnego
- Skuteczne negocjacje zakupowe
- Standardy obsługi klienta
- Telemarketing i telefoniczna obsługa klienta
- Efektywne negocjacje w biznesie
- Radzenie sobie z obiekcjami i reklamacjami
- Jak odzyskać należności, nie tracąc klienta
- Gramy w handlowanie - rozpoznawanie i skuteczna obrona przed manipulacjami
- Poligon handlowy - wzmacnianie kompetencji handlowca
- Integracja zespołu - od współpracy do sukcesu
- Budowania postawy proaktywnej i automotywacji w pracy handlowca
- Od budowania relacji do skutecznej sprzedaży
- Akademia Technik Sprzedaży - od budowania dobrych relacji z klientami do wyników działu handlowego
- Zaawansowane techniki sprzedaży
- Skuteczność osobista we współpracy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- Storytelling w sprzedaży
- Skuteczne negocjacje handlowe
- „30 dni do efektywności” - miesięczny kurs umiejętności handlowych
- Negocjacje
- Efektywność
osobista
- Asertywność w miejscu pracy
- Efektywność osobista – organizacja, samodyscyplina, uważność
- Inteligencja emocjonalna
- Efektywność osobista – organizacja, samodyscyplina, uważność
- Savoir-vivre w biznesie czyli etykieta menedżera
- Out the box thinking – warsztaty kreatywności i myślenia innowacyjnego
- Efektywna organizacja czasu pracy i zarządzanie priorytetami
- Stress management – warsztaty antystresowe
- Podejmowanie odpowiedzialności w codziennej pracy
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami i wynikającym z nich stresem
- Efektywność osobista i zarządzanie sobą w czasie
- Reiss Motivation Profile® - klucz do indywidulanej motywacji oraz budowania efektywności pracy i organizacji
- Prowadzenie
spotkań i prezentacji
- Zespoły
międzykulturowe
- Work
life balance
- Trenerskie
- Zarządzanie
projektami
- Team
building i integracja
- Integracja zespołu - od współpracy do sukcesu
- Skuteczność osobista we współpracy z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- W jedności siła! Warsztat współpracy w zespole
- Team building = budowanie zespołu
- Body Mind Training®
- Rozwiń skrzydła! – czyli jak zarządzać swoim ciałem i umysłem, aby mieć się czym dzielić z innymi
- Rozmowy
coachingowe i oceniające
- Zarządzanie
zmianą
- Dla
zarządu
- Lean Management
- Autorskie Projekty
Rozwojowe
- Coaching
- Body Mind Training
for
Managers ®
- Lean leadership
- Rekrutacja
- Narzędzia i doradztwo
HR
- Szkolenia
- Trener
- Trener
- Marek Małkowicz
- Hanna Malinowska
- Renata Świrydczuk
- Alicja Matecka
- Kinga Czachowska
- Beata Wołoszyn
- Elwira Kosnarewicz
- Waldemar Woźniak
- Paulina Węgrzyn
- Michał Brywczyński
- Grzegorz Mielewski
- Adrian Skarżyński
- Marek Raczyński
- Renata Brukiewicz
- Łukasz Przybylski
- Julita Wojciechowska
- Magdalena Wojciechowska
- Rafał Drohojowski
- Julia Vitsko
- Artur Gryzik
- Sławomir Staszak
- Aleksandra Patyk
- Jacek Jarmuszczak
- Sylwia Pardus
- Paweł Jastrząbek
- Krzysztof Operacz
- Konrad Dominas
- Patryk Pałaszewski
- Coach
- Konsultant lean
- Trener
- Klienci
- Nasi klienci
- Strefa Case study
- Referencje
- ABB Polska
- AkzoNobel Polska
- Alstom Power Sp. z o.o.
- Duni Poland
- EnerSys Sp. z o.o.
- GATX Rail Poland Sp. z o.o.
- Gemalto Sp. z o.o.
- Homag Machinery Środa Sp. z o.o.
- Hormann Polska Sp. z o.o.
- Kabel-Technik Polska
- Kennametal Polska Sp. z o.o.
- KUHN- Maszyny Rolnicze Sp. z o.o .
- LG DisplayPoland Sp. z o.o.
- Paroc Polska Sp. z o.o.
- PartnerTech Poland Sp. z o.o.
- Philips Lighting Poland S.A.
- Sparex Polska Sp. z o.o.
- Wika Polska S.A.
- VOX sp. z o.o
- Grupa Allegro
- Business Consulting Center Sp. z o.o.
- PSI Produkty i Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
- Veracomp S.A.
- Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
- Edica
- Cadbury Polska Sp. z o.o.
- Cereal Partners Poland Toruń- Pacific Sp. z o.o.
- Hochland Polska Sp. z o.o.
- Kompania Piwowarska S.A.
- Krajowa Spółka Cukrowa S.A.
- Zakłady Tłuszczowe Kruszwica S.A.
- Uniq Lisner Sp. z o.o.
- Nestle Polska S.A.
- Nutricia Zakłady Produkcyjne
- Pfeifer & Langen Polska S.A.
- Tarczyński S.A.
- Polkomtel S.A.
- ENEA S.A
- Jysk Sp. z o.o.
- MCS Central Europe Sp. z o.o.
- Pepco Poland Sp. z o.o.
- Solar Company
- ŻABKA Polska S.A.
- Yes Biżuteria Sp. z o.o
- Elektrobudowa S.A.
- Instytut Nafty i Gazu w Krakowie
- BNP Paribas Bank Polska S.A.
- VB Leasing Polska S.A.
- Gedia Poland
- Man Bus Sp. z o.o.
- Volkswagen Poznań Sp. z o.o.
- Valmet Automotive Sp. z o.o .
- CAT LC Polska Sp. z o.o.
- Ceva Logistics Poland Sp. z o.o.
- DPD Polska Sp. z o.o.
- Masterlink Express Sp. z o.o.
- Poczta Polska
- Firma
- Kontakt
- Baza wiedzy
- Jak przestać się szkolić a zacząć pracować?
- Motywowanie pracowników - jak poznać potrzeby i indywidualnie budować zaangażowanie?
- Efektywna komunikacja - narzędzia to nie wszystko
- 7 rad dla menadżera
- Nasza koncepcja prowadzenia szkoleń w formule zdalnej
- Konstruktywna informacja zwrotna, czyli budowanie kultury otwartego dialogu
- Jak poradzić sobie ze stresem w pracy?
- Jak stworzyć synergicznie działający zespół?
- Priorytety w pracy - jak je ustalić?
- Nowoczesny sposób myślenia o przywództwie i zarządzaniu
- Inteligencja emocjonalna i empatia. Budowanie realnych więzi w biznesie.
- Nawyki podtrzymujące w nas wysoki stres. Jak sobie z nimi poradzić?
- Polityka prywatności
- Procedura reklamacji szkoleń