Wyróżnia nas koncepcja
Na realizowane przez nas projekty patrzymy w sposób holistyczny.
Realizując szkolenia kompetencyjne, dążymy do tego, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Z drugiej strony podchodząc do działań procesowych, pamiętamy o tym, by wynik nie przysłonił
namczłowieka – jego potrzeb, umiejętności, mocnych stron i obszarów wartych rozwoju.
Dlatego stworzyliśmy autorską koncepcję trójkąta biznesowej konkurencyjności, która bazuje na połączeniu trójkąta kompetencji (wiedza, umiejętności, postawa) oraz trójkąta wymagań klienta (koszty, terminowość, jakość).
Wierzymy, że:
- aby dostarczyć oczekiwaną przez klienta jakości produktów i usług niezbędna jest postawa przełożonego jako funkcji wzorca
- aby zredukować koszty i wzmocnić zaangażowanie pracowników niezbędna jest wiedza o procesach biznesowych i obszarach interpersonalnych
- aby doręczyć klientowi na czas kompletny produkt lub usługę potrzebna jest umiejętność stosowania narzędzi menedżerskich
i szczupłego zarządzania
People Sharing Growth!
Jak szkolimy?
- W formule stacjonarnej i online
- W całej Polsce i na świecie (dotąd m.in. w Zjednoczone Emiraty Arabskie, Litwa, Łotwa, Francja, Niemcy, Ukraina, Rumunia, Czechy, Wielka Brytania)
- W języku polskim, angielskim, ukraińskim, rosyjskim, niemieckim
- W krótkich formach 1-2 dniowych szkoleń lub wielomiesięcznych cykli
- Pewnie i profesjonalne – nasza kadra trenerów to praktycy biznesu z wieloletnim doświadczeniem
- Bez nadmiaru teorii!
Wykorzystanie metod szkoleniowych
Szkolimy, bo lubimy ludzi, słuchamy, doradzamy i szukamy połączeń między nimi a potrzebami biznesu.
Struktura warsztatów
Aby utrzymać uwagę, aktywność i skupienie słuchaczy, uczyć przez doświadczenie, za każdym razem wracać do kontekstu biznesowego i możliwości wymiany doświadczeń zastosowania techniki / modelu w pracy, scenariusze warsztatów opieramy na tzw. minicyklach Kolba.
Wprowadzanie każdego modelu czy narzędzia, zawsze będzie więc rozpoczynało się ćwiczeniem (grą, zadaniem, symulacją itp.), które posłuży do zbudowania świadomości, wyciągnięcia wniosków i autorefleksji, co z kolei pozwoli na samoocenę:
co już wiem i potrafię, co chcę rozwijać i zmieniać, jakiego wsparcia potrzebuję… i w efekcie chęć stosowania nowych umiejętności i doskonalenia swojego stylu pracy.
Zależy nam na tym, aby każdy z uczestników szkoleń czuł się odpowiedzialny za swój rozwój i wzmacniał w sobie poczucie wpływu za osiąganie kolejnych szczebli kompetencji. Indywidualne cele, sformułowane w oparciu o rozmowy.
W jaki sposób angażujemy uczestników szkoleń?
praktyczne zadanie przed szkoleniem (wprowadzające)
wprowadzenie narzędzi, sposobów i technik
krótkie, praktyczne prezentacje (miniwykłady)
praktyczne zadania do rozwiązania
praktyczne ćwiczenia do realizacji
fragmenty filmu jako instruktaż lub inspiracja
licencjonowane gry szkoleniowe
wymiana doświadczenia i dobrych praktyce
analiza przypadków i inspirujące anegdoty
indywidualne wystąpienia uczestników
trening umiejętności
symulacje, czyli odtwarzanie rzeczywistości
arkusze obserwacji i analizy
informacje zwrotne
praktyczne wskazówki od trenera
zespołowe wypracowanie rozwiązań
dyskusje moderowane
testowanie i wnioskowanie
kwestionariusze i testy
planowanie zmian
praktyczne zadania po szkoleniu (wdrożeniowe)