Dla zarządzających
Prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych nie jest zadaniem łatwym. Jeśli szukasz wsparcia w tym obszarze, nasze szkolenie wyposaży Cię w praktyczne i sprawdzone narzędzia i wiedzę. Jego celem jest przygotowanie Cię do skutecznego prowadzenia rozmów oceniających i rozwojowych.
W polskich warunkach kulturowych ludzie wykazują dość niski poziom umiejętności prowadzenia otwartych rozmów. Dodatkowo jeszcze pojawia się „dystans władzy” pomiędzy szefami i pracownikami, a w efekcie uczucie spięcia w relacji z szefem, obawy przed wyrażaniem odmiennych niż szef poglądów, nieufność etc. Może to skutkować bardzo często swoistym oporem w dochodzeniu do źródeł problemów oraz tworzeniem rozwiązań. Gdy na te uwarunkowania kulturowe trafią osoby o temperamencie introwertywnym, może okazać się, że komunikacja między szefem a pracownikiem nie prowadzi do oczekiwanego celu, czyli nazwania przyczyn źródłowych problemów, wymyślenia rozwiązań i wyzwolenia chęci ich realizacji.
Prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych nie jest zadaniem łatwym. Jeśli szukasz wsparcia w tym obszarze, nasze szkolenie wyposaży Cię w praktyczne i sprawdzone narzędzia i wiedzę.
Jego celem jest przygotowanie Cię do skutecznego prowadzenia rozmów oceniających i rozwojowych.
Ponadto:
Mądre, spokojne i autentyczne prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych sprzyja rozwijaniu skrzydeł u pracowników, a także zabezpiecza efektywną realizację celów w długiej perspektywie czasu. Nasze szkolenie poprzez praktyczne ćwiczenia, gry i symulacje uświadomi Ci cel tych rozmów, a także szereg korzyści z nich wynikających – zarówno dla pracownika, jak i dla Ciebie.
Każdy z nas doświadczył przekraczania swoich możliwości, odnajdywania niespodziewanych dla nas samych umiejętności i sił. Bywa tak najczęściej w sytuacjach kryzysowych. Ujawnianie pełni swoich możliwości może zachodzić nie tylko w sytuacjach ekstremalnych, lecz także w sprzyjających warunkach. Takim sposobem w pracy menedżera jest rozmowa oceniająca i rozwojowa, która poprzez swoją strukturę i sposób prowadzenia tworzy płaszczyznę nazwania i ujawnienia możliwości pracownika.
Jakie korzyści przyniesie szkolenie z prowadzenia rozmów oceniających i rozwojowych dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?
25 lat na rynku szkoleniowym pozwala nam na stwierdzenie jasnego faktu: Ludzie nie lubią być oceniani, mają „swoje przekonania” i bardzo rozmaite doświadczenia – nie przepadają też za trudnymi rozmowami, unikają mówienia wprost. Boją się, że będą niesprawiedliwi, zbyt surowi, zbyt łagodni. Szkolenie z prowadzenia rozmów oceniających i rozwojowych cieszy się dużą popularnością, ponieważ zmienia tę perspektywę i pokazuje, że rozmowa może zmienić nastawienie pracownika, zmotywować go, odkryć jego potencjał i sprawić, że wyniki jego pracy będą zauważalnie lepsze. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!