Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Dla specjalistów

NVC - porozumienie bez przemocy, czyli odpowiedzialność za komunikowanie potrzeb

Metoda Nonviolent Communication (NVC – Porozumienie Bez Przemocy) stanowi proste oraz wyjątkowo skuteczne i praktyczne narzędzie udoskonalania umiejętności komunikacyjnych. Metoda ta wykorzystywana jest na całym świecie jako narzędzie komunikacji, rozwiązywania konfliktów, mediacji, coachingu i samorozwoju. Z powodzeniem stosuje się ją w biznesie, polityce, edukacji i w rodzinie.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

NVC - porozumienie bez przemocy, czyli ...

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

NVC pozwala docierać do źródeł konfliktów i nieporozumień w relacjach międzyludzkich, oferując szereg konkretnych narzędzi mówiących „JAK” komunikować się z innymi w przejrzysty sposób, dążąc do wzajemnego zrozumienia, szczerego kontaktu i głębokiej współpracy.

NVC - porozumienie bez przemocy, czyli odpowiedzialność za komunikowanie potrzeb

NVC - porozumienie bez przemocy, czyli odpowiedzialność za komunikowanie potrzeb

Dla kogo?

Głównym celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności stosowania struktur językowych zwiększających szanse na dochodzenie do porozumienia oraz trening umiejętności mediacji w typowych sytuacjach menedżerskich.
Szkolenie NVC - porozumienie bez przemocy, czyli odpowiedzialność za komunikowanie potrzeb skierowane jest dla wszystkich osób chcących rozwinąć umiejętności efektywnej komunikacji. Dla osób zarządzających grupami ludzi o zróżnicowanych typach osobowości i dla pracujących w warunkach presji zadań i czasu.

Dla każdego, komu zależy na uruchamianiu wewnętrznej motywacji swoich współpracowników i kto chce nauczyć się nawiązywania szczerego, autentycznego kontaktu z innymi ludźmi, budując jednocześnie swój autorytet.

Dla tych, którzy chcą nauczyć się rozwiązywać konflikty ze współpracownikami albo podwładnymi na drodze mediacji, nie zrywając czy niszcząc dobrych relacji.

Dla kogo?
  • Dowiesz się, w jaki sposób w czterech krokach można budować porozumienie z ludźmi;
  • otrzymasz wskazówki: co robić na każdym z etapów budowania porozumienia;
  • doświadczysz wyjątkowego sposobu rozmowy prowadzonej zgodnie z NVC;
  • sprawdzisz, czy budowanie porozumienia, to coś więcej niż techniki komunikacji;
  • przyjrzysz się temu, co powoduje, że ludzie chcą ze sobą rozmawiać i współpracować;
  • doświadczysz tego, co jest w rozmowie najważniejsze dla Ciebie i rozmówcy;
  • będziesz miał okazję do tego, aby przygotować się do rozmowy, która może „posprzątać bałagan” w relacji;
  • dowiesz się, jak rozmawiać o sprawach trudnych, np. niełatwych i nieuniknionych zmianach;
  • zwiększysz szansę na to, by otrzymywać w kontakcie z innymi dokładnie to, czego potrzebujesz.

Osoby biorące udział w warsztacie otrzymują praktyczne narzędzia i wskazówki, które pomogą w lepszej komunikacji i pozwolą na łagodzenie konfliktów wewnątrz i na zewnątrz zespołu.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Jak bardzo potrzebne jest nam wzajemne zrozumienie przekonujemy się wtedy, gdy pomimo dobrych intencji, rozmowa potoczyła się inaczej niż tego chcieliśmy. NVC to sposób budowania porozumienia z szacunkiem do siebie i rozmówcy, niezależnie, czy jest nim kolega z pracy, przełożony czy bliska osoba. Porozumienie, to coś więcej niż rozmowa i zaawansowane techniki komunikacji. To sposób spostrzegania, myślenia, odczuwania i zachowania, w tym wyrażania potrzeb czy próśb.

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

NVC - porozumienie bez przemocy, czyli odpowiedzialność za komunikowanie potrzeb

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Strefa wiedzy

Artykuły

Mówisz językiem szakala czy żyrafy? O sztuce budowania porozumienia.

W każdym z nas jest coś z żyrafy i szakala. W codziennych rozmowach – zawodowych, rodzinnych czy towarzyskich – posługujemy się językami symbolizowanymi właśnie przez te zwierzęta. Co to oznacza dla nas i naszych relacji?

Kliknij, aby przejsć dalej

Wyślij zapytanie

Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu, sprawiamy, że biznes wzrasta. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować w zakresie szkolenia z podejmowania odpowiedzialności i proaktywności, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Współpraca w zespołach rozproszonych

Współpraca w zespołach rozproszonych

Sprawdź
Optymalizacja pracy, czyli podnoszenie poprzeczki w działaniu zespołu

Optymalizacja pracy, czyli podnoszenie poprzeczki w działaniu zespołu

Sprawdź
Prowadzenie efektywnych spotkań

Prowadzenie efektywnych spotkań

Sprawdź
Siła przekonywania i wywieranie wpływu

Siła przekonywania i wywieranie wpływu

Sprawdź