Dla specjalistów
Metoda Nonviolent Communication (NVC – Porozumienie Bez Przemocy) stanowi proste oraz wyjątkowo skuteczne i praktyczne narzędzie udoskonalania umiejętności komunikacyjnych. Metoda ta wykorzystywana jest na całym świecie jako narzędzie komunikacji, rozwiązywania konfliktów, mediacji, coachingu i samorozwoju. Z powodzeniem stosuje się ją w biznesie, polityce, edukacji i w rodzinie.
NVC pozwala docierać do źródeł konfliktów i nieporozumień w relacjach międzyludzkich, oferując szereg konkretnych narzędzi mówiących „JAK” komunikować się z innymi w przejrzysty sposób, dążąc do wzajemnego zrozumienia, szczerego kontaktu i głębokiej współpracy.
Głównym celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności stosowania struktur językowych zwiększających szanse na dochodzenie do porozumienia oraz trening umiejętności mediacji w typowych sytuacjach menedżerskich.
Szkolenie NVC - porozumienie bez przemocy, czyli odpowiedzialność za komunikowanie potrzeb skierowane jest dla wszystkich osób chcących rozwinąć umiejętności efektywnej komunikacji. Dla osób zarządzających grupami ludzi o zróżnicowanych typach osobowości i dla pracujących w warunkach presji zadań i czasu.
Dla każdego, komu zależy na uruchamianiu wewnętrznej motywacji swoich współpracowników i kto chce nauczyć się nawiązywania szczerego, autentycznego kontaktu z innymi ludźmi, budując jednocześnie swój autorytet.
Dla tych, którzy chcą nauczyć się rozwiązywać konflikty ze współpracownikami albo podwładnymi na drodze mediacji, nie zrywając czy niszcząc dobrych relacji.
Osoby biorące udział w warsztacie otrzymują praktyczne narzędzia i wskazówki, które pomogą w lepszej komunikacji i pozwolą na łagodzenie konfliktów wewnątrz i na zewnątrz zespołu.
Jak bardzo potrzebne jest nam wzajemne zrozumienie przekonujemy się wtedy, gdy pomimo dobrych intencji, rozmowa potoczyła się inaczej niż tego chcieliśmy. NVC to sposób budowania porozumienia z szacunkiem do siebie i rozmówcy, niezależnie, czy jest nim kolega z pracy, przełożony czy bliska osoba. Porozumienie, to coś więcej niż rozmowa i zaawansowane techniki komunikacji. To sposób spostrzegania, myślenia, odczuwania i zachowania, w tym wyrażania potrzeb czy próśb.
Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?
Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu, sprawiamy, że biznes wzrasta. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować w zakresie szkolenia z podejmowania odpowiedzialności i proaktywności, napisz do nas!