Sales Management Program

Opis projektu

Bazujemy na intensywnych warsztatach praktycznych, w trakcie których uczestnicy sprawdzają swoje umiejętności realizacji założonych celów handlowych – we wszystkich fazach sprzedaży – od tzw. „zimnych telefonów” do tworzenia partnerskich, długofalowych relacji z klientem. Przygotowujemy programy szkoleniowe dostosowane do potrzeb konkretnej grupy handlowców, ponieważ interesuje nas wprowadzanie realnych zmian i praca na kompetencjach, które wymagają rozwoju.

Wśród realizowanych przez nas w ramach programu zagadnień są:

  • Akademia handlowca/konsultanta
  • Techniki sprzedaży
  • Nawiązywanie kontaktu z klientem
  • Standardy obsługi klienta
  • Telemarketing i telefoniczna obsługa klienta
  • Zarządzanie relacjami z klientami
  • Radzenie sobie z obiekcjami i reklamacjami
  • Sztuka prezentacji handlowej
  • Negocjacje handlowe
  • Windykacja należności
  • Automotywacja w pracy handlowca
  • Kierowanie zespołem sprzedażowym