Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Dla specjalistów

Skuteczna komunikacja i informacja zwrotna

„Umiejętność komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny” – powiedział John D. Rockefeller. Jego słowa są wciąż aktualne. W końcu kiedy mówi się o kluczowych kompetencjach osób zatrudnianych w organizacjach – zarówno menedżerów, jak i specjalistów, na jednym z pierwszych miejsc wymienia się umiejętność skutecznej komunikacji.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skuteczna komunikacja i informacja zwrotna

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

„Umiejętność komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny” – powiedział John D. Rockefeller. Jego słowa są wciąż aktualne. W końcu kiedy mówi się o kluczowych kompetencjach osób zatrudnianych w organizacjach – zarówno menedżerów, jak i specjalistów, na jednym z pierwszych miejsc wymienia się umiejętność skutecznej komunikacji.

Skuteczna komunikacja i informacja zwrotna

Skuteczna komunikacja i informacja zwrotna

Dla kogo?

Poprawna komunikacja jest podstawą zrozumienia i porozumienia między ludźmi, jest bazą dla efektywnej współpracy, jest niezbędna przy delegowaniu zadań, ich egzekwowaniu czy motywowaniu pracowników. Efektywna komunikacja umożliwia sprawną realizację zadań, ułatwia kontakty między działami w ramach realizacji rozmaitych projektów i znacząco wpływa na jakość zarządzania.

Dla kogo?

Głównym celem szkolenia ze skutecznej komunikacji i informacji zwrotnej jest rozwijanie i doskonalenie umiejętności formułowania konstruktywnych komunikatów oraz udzielania informacji zwrotnej. Co ponadto?

  • Poznasz narzędzia usprawniające proces komunikacji i porozumiewania się w pracy;
  • uświadomisz sobie indywidulane różnice w procesie komunikacji;
  • wzmocnisz odpowiedzialność za jakość modelowanej przez siebie komunikacji;
  • poznasz strukturę informacji zwrotnej FUKO;
  • uzmysłowisz sobie wpływ stylu komunikacji na osiągane wyniki.

Szkolenie ze skutecznej komunikacji i informacji zwrotnej ma charakter praktyczny. W czasie warsztatowej pracy będziemy korzystać m.in. z licencjonowanych gier szkoleniowych, symulacji scenek, casy study, zadań perswazyjnych, pracy w grupach etc.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Mimo tego, że komunikacji uczymy się od wczesnego dzieciństwa – ciągle wymaga ona doskonalenia. Komunikując się z innymi, wszyscy popełniamy błędy. Przykładowo – nie wyrażamy się precyzyjnie, nie zadajemy pytań, nie sprawdzamy, czy dobrze coś rozumiemy, a często cudze wypowiedzi interpretujemy zgodnie ze swoimi przekonaniami i doświadczeniami. Szkolenie ze skutecznej komunikacji i informacji zwrotnej wzmocni Twoją efektywność osobistą, realizację zadań, a także wpłynie pozytywnie na aktualne i przyszłe relacje zawodowe.

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Skuteczna komunikacja i informacja zwrotna

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Strefa wiedzy

Integra - Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?
Webinary

Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?

Zapraszamy do obejrzenia materiału, który powstał podczas naszego webinaru: Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Mówisz językiem szakala czy żyrafy? O sztuce budowania porozumienia.

W każdym z nas jest coś z żyrafy i szakala. W codziennych rozmowach – zawodowych, rodzinnych czy towarzyskich – posługujemy się językami symbolizowanymi właśnie przez te zwierzęta. Co to oznacza dla nas i naszych relacji?

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Obojętność i brak feedbacku – czego nie lubią pracownicy z pokolenia Z?

Przedstawiciele pokolenia Z coraz liczniej wkraczają na rynek pracy, wraz ze swoją perspektywą, zdolnościami i oczekiwaniami. Warto przyjrzeć im się bliżej, bo za 10 lat to oni będą zarządzać sporą częścią gospodarki. Jakie metody i postawy utrudnią komunikację z pracownikami z tej generacji i zagłuszają ich wewnętrzną motywację?

Kliknij, aby przejsć dalej
Video

Style zachowań a jakość współpracy

Opowiada: Paulina Węgrzyn

Kliknij, aby przejsć dalej

Wyślij zapytanie

Już od przeszło 25 lat szkolimy pracowników, m.in. w tematach dotyczących skutecznej komunikacji i udzielania informacji zwrotnej. Na realizowane przez nas projekty patrzymy w sposób holistyczny. Realizując szkolenia kompetencyjne, dążymy do tego, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Asertywna komunikacja w organizacji

Asertywna komunikacja w organizacji

Sprawdź
Prowadzenie efektywnych spotkań

Prowadzenie efektywnych spotkań

Sprawdź
Efektywna współpraca w dziale i między działami

Efektywna współpraca w dziale i między działami

Sprawdź
Kreatywność i myślenie innowacyjne

Kreatywność i myślenie innowacyjne

Sprawdź