Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Sprzedaż i obsługa klienta

Negocjacje w procesie sprzedaży

John D. Rockefeller powiedział, że „dobrzy negocjatorzy pozostawiają partnera z poczuciem wygranej. Słabi negocjatorzy pozostawiają partnera z poczuciem przegranej”. Jeśli chcesz udoskonalić technikę negocjacji w procesie sprzedaży tak, aby w efekcie zachowywać długoterminowe, partnerskie relacje win-win – to szkolenie da Ci praktyczną wiedzę i umiejętności w tym zakresie.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Negocjacje w procesie sprzedaży

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

John D. Rockefeller powiedział, że „dobrzy negocjatorzy pozostawiają partnera z poczuciem wygranej. Słabi negocjatorzy pozostawiają partnera z poczuciem przegranej”. Jeśli chcesz udoskonalić technikę negocjacji w procesie sprzedaży tak, aby w efekcie zachowywać długoterminowe, partnerskie relacje win-win – to szkolenie da Ci praktyczną wiedzę i umiejętności w tym zakresie.

Negocjacje w procesie sprzedaży

Negocjacje w procesie sprzedaży

Dla kogo?

Negocjacje to temat szeroki i wymagający ciężkiej pracy na każdym etapie i w związku z tym jest też często obszarem doskonalenia, rozwoju i szkoleń. Mnogość treningów, intensywność praktykowania w znaczący sposób podnosi kompetencje sprzedających i przenosi współpracę na inny poziom. Jeśli jesteś gotowy/a na tę intensywną pracę – postaw na szkolenie Negocjacje w procesie sprzedaży.

Dla kogo?

Głównym celem szkolenia jest rozwijanie i doskonalenie umiejętności i kompetencji negocjacyjnych. Co ponadto?

  • Dowiesz się, jak przygotowywać się do rozmów negocjacyjnych i jakie są sposoby prowadzenia rozmów negocjacyjnych;
  • poznasz style negocjacji i wynikające z nich atuty oraz rezerwy;
  • dowiesz się, jak radzić sobie z oporem i impasem w negocjacjach;
  • poznasz techniki oddziaływania i przekonywania / wywierania wpływu;
  • dowiesz się, jak skutecznie kontraktować i zamykać rozmowy negocjacyjne;
  • wzmocnisz umiejętność radzenia sobie ze stresem w trakcie negocjacji;
  • poznasz najskuteczniejsze techniki i metody negocjacji;
  • nauczysz się stawiania granic w rozmowach negocjacyjnych;
  • nauczysz się pokonywania obiekcji w rozmowach negocjacyjnych.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Szkolenie Negocjacje w procesie sprzedaży, zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online ma charakter praktyczny. Prowadzone jest metodą warsztatową opartą na aktywizacji poprzez m.in. gry szkoleniowe, symulacje, czy trening umiejętności negocjacyjnych i komunikacyjnych. W czasie szkolenia otrzymasz praktyczną wiedzę z zakresu:

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu z negocjacji w procesie sprzedaży dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Negocjacje w procesie sprzedaży

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Wyślij zapytanie

Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu i sprawiamy, że biznes wzrasta. Zadowoleni ludzie we wzrastających firmach to cel, do którego dążymy, podejmując się współpracy z Klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Planowanie i organizacja czasu pracy

Planowanie i organizacja czasu pracy

Sprawdź
Badanie potrzeb i pozyskiwanie klientów do współpracy (sektor B2B/B2C)

Badanie potrzeb i pozyskiwanie klientów do współpracy (sektor B2B/B2C)

Sprawdź
Storytelling w sprzedaży

Storytelling w sprzedaży

Sprawdź
Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży

Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży

Sprawdź