Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Dla zarządzających

Prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych

Prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych nie jest zadaniem łatwym. Jeśli szukasz wsparcia w tym obszarze, nasze szkolenie wyposaży Cię w praktyczne i sprawdzone narzędzia i wiedzę. Jego celem jest przygotowanie Cię do skutecznego prowadzenia rozmów oceniających i rozwojowych.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

W polskich warunkach kulturowych ludzie wykazują dość niski poziom umiejętności prowadzenia otwartych rozmów. Dodatkowo jeszcze pojawia się „dystans władzy” pomiędzy szefami i pracownikami, a w efekcie uczucie spięcia w relacji z szefem, obawy przed wyrażaniem odmiennych niż szef poglądów, nieufność etc. Może to skutkować bardzo często swoistym oporem w dochodzeniu do źródeł problemów oraz tworzeniem rozwiązań. Gdy na te uwarunkowania kulturowe trafią osoby o temperamencie introwertywnym, może okazać się, że komunikacja między szefem a pracownikiem nie prowadzi do oczekiwanego celu, czyli nazwania przyczyn źródłowych problemów, wymyślenia rozwiązań i wyzwolenia chęci ich realizacji.

Prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych

Prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych

Dla kogo?

Prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych nie jest zadaniem łatwym. Jeśli szukasz wsparcia w tym obszarze, nasze szkolenie wyposaży Cię w praktyczne i sprawdzone narzędzia i wiedzę.

Dla kogo?

Jego celem jest przygotowanie Cię do skutecznego prowadzenia rozmów oceniających i rozwojowych.
Ponadto:

  • dowiesz się, jak udzielać informacji zwrotnej na temat kompetencji pracowników, umiejętności i wyników pracy z wykorzystaniem „języka faktów”;
  • nauczysz się motywować pracowników do otwartego dzielenia się opiniami na temat przyczyn źródłowych problemów;
  • dowiesz się, jak diagnozować indywidualny typu temperamentu i przekonań pracownika, które mogą utrudniać zaangażowanie w rozmowę i pracę;
  • skuteczniej nauczysz się zachęcać do wspólnego lub samodzielnego tworzenia rozwiązań;
  • nauczysz się konsekwencji we wdrażaniu ustaleń;
  • zaczniesz świadomie budować wiarygodność lidera i autorytetu menedżerskiego poprzez umiejętność przeprowadzenia procesu oceny i komunikowania wyników;
  • nauczysz się przeprowadzenia oceny według opracowanych arkuszy oceny;
  • dowiesz się, jak przygotować i przeprowadzić rozmowę na temat wyników oceny i celów rozwojowych.

Mądre, spokojne i autentyczne prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych sprzyja rozwijaniu skrzydeł u pracowników, a także zabezpiecza efektywną realizację celów w długiej perspektywie czasu. Nasze szkolenie poprzez praktyczne ćwiczenia, gry i symulacje uświadomi Ci cel tych rozmów, a także szereg korzyści z nich wynikających – zarówno dla pracownika, jak i dla Ciebie.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Każdy z nas doświadczył przekraczania swoich możliwości, odnajdywania niespodziewanych dla nas samych umiejętności i sił. Bywa tak najczęściej w sytuacjach kryzysowych. Ujawnianie pełni swoich możliwości może zachodzić nie tylko w sytuacjach ekstremalnych, lecz także w sprzyjających warunkach. Takim sposobem w pracy menedżera jest rozmowa oceniająca i rozwojowa, która poprzez swoją strukturę i sposób prowadzenia tworzy płaszczyznę nazwania i ujawnienia możliwości pracownika.

Jakie korzyści przyniesie szkolenie z prowadzenia rozmów oceniających i rozwojowych dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Strefa wiedzy

Integra - Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?
Webinary

Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?

Zapraszamy do obejrzenia materiału, który powstał podczas naszego webinaru: Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Mówisz językiem szakala czy żyrafy? O sztuce budowania porozumienia.

W każdym z nas jest coś z żyrafy i szakala. W codziennych rozmowach – zawodowych, rodzinnych czy towarzyskich – posługujemy się językami symbolizowanymi właśnie przez te zwierzęta. Co to oznacza dla nas i naszych relacji?

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Obojętność i brak feedbacku – czego nie lubią pracownicy z pokolenia Z?

Przedstawiciele pokolenia Z coraz liczniej wkraczają na rynek pracy, wraz ze swoją perspektywą, zdolnościami i oczekiwaniami. Warto przyjrzeć im się bliżej, bo za 10 lat to oni będą zarządzać sporą częścią gospodarki. Jakie metody i postawy utrudnią komunikację z pracownikami z tej generacji i zagłuszają ich wewnętrzną motywację?

Kliknij, aby przejsć dalej
Video

Style zachowań a jakość współpracy

Opowiada: Paulina Węgrzyn

Kliknij, aby przejsć dalej

Wyślij zapytanie

25 lat na rynku szkoleniowym pozwala nam na stwierdzenie jasnego faktu: Ludzie nie lubią być oceniani, mają „swoje przekonania” i bardzo rozmaite doświadczenia – nie przepadają też za trudnymi rozmowami, unikają mówienia wprost. Boją się, że będą niesprawiedliwi, zbyt surowi, zbyt łagodni. Szkolenie z prowadzenia rozmów oceniających i rozwojowych cieszy się dużą popularnością, ponieważ zmienia tę perspektywę i pokazuje, że rozmowa może zmienić nastawienie pracownika, zmotywować go, odkryć jego potencjał i sprawić, że wyniki jego pracy będą zauważalnie lepsze. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Udzielenie informacji zwrotnej

Udzielenie informacji zwrotnej

Sprawdź
Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Sprawdź
Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Sprawdź
Empatyczne przywództwo

Empatyczne przywództwo

Sprawdź