Dla menedżerów
Efektywne zarządzanie to ciągła refleksja i poszukiwanie sposobów na pełne wykorzystanie potencjału ludzi i procesów. Integra Consulting Poland jest gotowa towarzyszyć Państwu w definiowaniu i utrwalaniu najlepszej dla siebie kultury organizacyjnej, zapewniającej efektywne funkcjonowanie firmy i zadowolenie jej pracowników.
Odpowiednio dobrane procesy, narzędzia oraz ich dobra znajomość to warunek niezbędny do bycia efektywnym menedżerem. Styl zarządzania liderów, docenianie osiągnięć, zauważanie potencjału i planowe rozwijanie ludzi, szacunek w codziennych kontaktach – to czynniki budujące zaangażowanie pojedynczych pracowników i całych zespołów. Połączenie znajomości procesów z uważnością na pracowników i zespoły to gwarancja kształtowania kultury organizacyjnej sprzyjającej osiąganiu przewagi konkurencyjnej w biznesie.
Chcemy to osiągnąć poprzez rozwój postaw przywódczych i kompetencji menedżerskich zdefiniowanych w organizacji, aby budować świadomość biznesową, wspierać relacje oparte na zaufaniu i szacunku, odwagę do wprowadzania zmian i ciągłego doskonalenia oraz budowania postaw zaangażowania i odpowiedzialności za wspólny cel w całej organizacji. Zachęcamy do zapoznania się z proponowanymi przez nas szkoleniami dla menedżerów.
- Zarządzanie zmianą - od skutecznego menedżera do lidera pozytywnych zmian
- Komunikacja podczas zmian
- Body Mind Training®
- Zarządzanie zespołem międzykulturowym – szkolenie w języku angielskim / polskim
- Warsztaty międzykulturowe
- Komunikacja menedżerska
- Kierowanie zespołem sprzedażowym
- Zarządzanie projektami
- ABC Zarządzania – warsztat podnoszący kompetencje menedżerskie
- Efektywna komunikacja i informacja zwrotna
- Rozwijam i dzielę się wiedzą - mentoring
- Team Impulse
- Efektywne kierowanie zespołem
- Budowanie zaangażowania pracowników w zarządzaniu zmianą
- POLIGON managerski – wzmacnianie kompetencji lidera
- Prowadzenie rozmów oceniających i rozwojowych
- Przywództwo czyli delegowanie i egzekwowanie zadań pobudzające zaangażowanie
- Rozwiązywanie konfliktów w zespołach i pomiędzy nimi
- Motywowanie i kształtowanie postaw odpowiedzialności
- Budowanie odpowiedzialności i zaangażowania pracowników
- Style kierowania
- Zarządzanie przez cele (Management by Objectives)
- Zarządzanie przez coaching – jak prowadzić rozmowy rozwojowe z pracownikami
- Efektywne negocjacje w biznesie
- Stress management – warsztaty antystresowe
- Prowadzenie zebrań i narad
- Przywództwo i budowanie autorytetu
- Zarządzanie zespołem rozproszonym
- Savoir-vivre w biznesie czyli etykieta menedżera
- NVC – jako efektywna komunikacja i dochodzenie do porozumienia
- Inteligencja emocjonalna