Dla menedżerów

Efektywne zarządzanie to ciągła refleksja i poszukiwanie sposobów na pełne wykorzystanie potencjału ludzi i procesów. Integra Consulting Poland jest gotowa towarzyszyć Państwu w definiowaniu i utrwalaniu najlepszej dla siebie kultury organizacyjnej, zapewniającej efektywne funkcjonowanie firmy i zadowolenie jej pracowników.

Odpowiednio dobrane procesy, narzędzia oraz ich dobra znajomość to warunek niezbędny do bycia efektywnym menedżerem. Styl zarządzania liderów, docenianie osiągnięć, zauważanie potencjału i planowe rozwijanie ludzi, szacunek w codziennych kontaktach – to czynniki budujące zaangażowanie pojedynczych pracowników i całych zespołów. Połączenie znajomości procesów z uważnością na pracowników i zespoły to gwarancja kształtowania kultury organizacyjnej sprzyjającej osiąganiu przewagi konkurencyjnej w biznesie.

Chcemy to osiągnąć poprzez rozwój postaw przywódczych i kompetencji menedżerskich zdefiniowanych w organizacji, aby budować świadomość biznesową, wspierać relacje oparte na zaufaniu i szacunku, odwagę do wprowadzania zmian i ciągłego doskonalenia oraz budowania postaw zaangażowania i odpowiedzialności za wspólny cel w całej organizacji. Zachęcamy do zapoznania się z proponowanymi przez nas szkoleniami dla menedżerów.

Ponad 100 000 przeszkolonych uczestników

5.75 / 6 ocena naszej pracy

Ponad 19 000 zrealizowanych dni szkoleniowych

55 osób pracujących na wspólny sukces

Ponad 8000 uczestników szkoleń każdego roku

19 lat doświadczenia

Ponad 2200 dni szkoleniowych każdego roku

Blisko 500 zadowolonych klientów