Zespoły międzykulturowe
Zdalne szkolenia z zarządzania zespołem międzykulturowym
- Komunikacja i współpraca w zespole międzykulturowym
- Zarządzanie zespołem międzykulturowym – szkolenie w języku angielskim / polskim
- Warsztaty międzykulturowe
Szkolenie z zarządzania wielokulturowością w organizacji
Zarządzanie różnorodnością kulturową oraz zespołami międzykulturowymi jest zadaniem trudnym, jednak niezwykle ważnym dla dzisiejszego, globalnego biznesu.
Główny celem szkolenia z zarządzania wielokulturowością w organizacji jest podniesienie efektywności współpracy w środowisku międzynarodowym. Ponadto uczestnik naszych szkoleń z zarządzania międzykulturowego:
- Uświadomi sobie istnienie różnic międzykulturowych w kontekście współpracy biznesowej pomiędzy partnerami z Polski i innych państw.
- Pozna sposoby przełamywania barier międzykulturowych.
- Pozna narzędzia do analizy i porównywania Polski i innych państw pod względem różnic międzykulturowych w kontekście prowadzenia negocjacji.
Przyjmuje się że, aby prowadzić skuteczną współpracę w środowisku międzynarodowym, należy posiadać szereg kompetencji, które ułatwiają oraz podnoszę efektywność tychże. Jakie to kompetencje?
Zarządzanie międzykulturowe – kluczowe kompetencje
Kompetencje niezbędne do współpracy w środowisku wielokulturowym, które wzmacniamy podczas szkoleń z zarządzania różnorodnością kulturową to:
- kompetencje międzykulturowe – inteligencja międzykulturowa – Idea Mindful International Manager – świadomy manager świata, który jest świadomy swoich własnych wartości, które są pod wpływem kraju i kultury, w jakiej się wychował, jak również jest to osoba świadoma wartości i kultury osób, z którymi się komunikuje z innych państw i obszarów kulturowych.
- kompetencje interpersonalne – (aktywne słuchanie, budowanie zaufania, przekonywanie do swoich racji, itp.)
- kompetencje językowe, niezbędne do prowadzenia komunikacji w środowisku międzynarodowym. Strategie językowe, używane w symulowanych sytuacjach, gotowe wyrażenia językowe, najczęściej pojawiające się podczas trenowanej sytuacji, gramatyka języka angielskiego na potrzeby danej trenowanej sytuacji.
Czego uczymy podczas szkoleń z zarządzania wielokulturowością w organizacji?
Ofertę naszych szkoleń z zarządzania różnorodnością kulturową każdorazowo dopasowujemy do potrzeb danej organizacji i zespołu. Programy szkoleń z zarządzania międzykulturowego opieramy na najlepszych, sprawdzonych praktykach. Czego można dowiedzieć się podczas tego typu szkoleń?
Podczas szkoleń uczestnicy m.in. poznają różnego rodzaju kulturowe modele zarządzania i praktyczne narzędzia do porównywania różnic kulturowych. Ważnym aspektem naszych programów jest także wzmacniania podstawowej umiejętności biznesowej, jaką jest budowanie relacji i zaufania w środowisku międzynarodowym i multikulturowym.
W programie szkoleń z zarządzania międzykulturowym ważnym punktem jest także nauka stylów komunikacji w środowisku międzynarodowym, a co jeszcze istotniejsze – poznanie wpływu różnić międzykulturowych na komunikację.
Dbamy o to, by nasze warsztaty i szkolenia z zarządzania wielokulturowością w organizacji miały wymiar praktyczny. Dlatego też ćwiczenia, praca na case studies, poznanie i wypróbowanie best practies w zakresie zarządzania różnorodnością kulturową zajmują zdecydowanie większą część czasu.