Work-life balance to stan, w którym nasze życie składa się z różnych, komplementarnych aktywności tworzących spójną, synergiczną całość. Równowaga pomiędzy sprawami prywatnymi i zawodowymi służy naszym celom, potrzebom i oczekiwaniom oraz jest zgodna z naszymi zasadami i wartościami.
Integra Consulting Poland wspiera pracowników i organizacje, by tworzyli zdrowe i satysfakcjonujące warunki pracy. Takie, które rozwijają, wzmacniają i motywują do efektywnej realizacji celów biznesowych i osobistych.
Oczywiście zdajemy sobie sprawę z tego, że w dzisiejszym świecie nie unikniemy stresu. Nie da się go wyeliminować z życia, a nawet jest on potrzebny, ponieważ umożliwia dostosowywanie się do zmieniających się warunków. Problemem jest sytuacja, gdy odczuwamy stres tygodniami lub miesiącami na skutek problemów w pracy lub w domu. Nasze szkolenia z work-life balance pokazują, jak budować odporność psychiczną, wzmacniać poczucie własnej wartości. Jako jedyna firma w Polsce prowadzimy również diagnozy w wymiarze organizacyjnym i osobistym dotyczące wypalenia zawodowego. Nasze doświadczenia pokazują, że osoby, które potrafią radzić sobie ze stresem, mają czas na hobby poza pracą i wiedzą, jak zarządzać swoją energią są lepszymi pracownikami, potrafią skupić się na priorytetach i z większym zaangażowaniem przystępują do realizacji zadań.
Sprawdź nasze szkolenia!