Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Strefa Wiedzy

Integra - szkolenia
szkolenia
Integra - lean
lean
Integra - rekrutacje
rekrutacje
Więcej niż suma jednostek – trzy cechy zgranego zespołu
Artykuły

Więcej niż suma jednostek – trzy cechy zgranego zespołu

Kiedy brzmienie poszczególnych instrumentów w orkiestrze odpowiednio się przenika, razem tworzą harmonijną melodię. Sukces zależy zarówno od zaangażowania każdego z muzyków, jak i dyrygenta. Podobnie „zgranie” kompetencji i umiejętności pracowników pomaga w efektywnym osiąganiu wspólnych celów.
Więcej niż suma jednostek – trzy cechy zgranego zespołu
Neuroleadership - 7 recept na powstrzymanie wirusa stresu w firmie
E-booki

Neuroleadership - 7 recept na powstrzymanie wirusa stresu w firmie

Stres zaczyna się w mózgu... wiadomo nie od dziś. Zachodzące w nim reakcje biochemiczne pociągają za sobą szereg następstw, które można określić stanem "alertu", bo ostrzega całe ciało przed czymś istotnym, czemu się trzeba albo przeciwstawić, albo czego zdecydowanie warto unikać.
Neuroleadership - 7 recept na powstrzymanie wirusa stresu w firmie
Szanse i wyzwania wirtualnego zarządzania
Video

Szanse i wyzwania wirtualnego zarządzania

Opowiada: Grzegorz Mielewski
Szanse i wyzwania wirtualnego zarządzania
Integra - Menadżer godny zaufania
Webinary

Menadżer godny zaufania

Zaufanie w organizacjach bezpośrednio przekłada się na wysoki poziom zaangażowania i satysfakcji z pracy. Jest fundamentem pracy zespołowej – czymś, nad czym trzeba nieustannie pracować i czymś, co nie jest dane raz na zawsze.
Menadżer godny zaufania
Obojętność i brak feedbacku – czego nie lubią pracownicy z pokolenia Z?
Artykuły

Obojętność i brak feedbacku – czego nie lubią pracownicy z pokolenia Z?

Przedstawiciele pokolenia Z coraz liczniej wkraczają na rynek pracy, wraz ze swoją perspektywą, zdolnościami i oczekiwaniami. Warto przyjrzeć im się bliżej, bo za 10 lat to oni będą zarządzać sporą częścią gospodarki. Jakie metody i postawy utrudnią komunikację z pracownikami z tej generacji i zagłuszają ich wewnętrzną motywację?
Obojętność i brak feedbacku – czego nie lubią pracownicy z pokolenia Z?
Czas próby – kultura organizacyjna a kryzys
Webinary

Czas próby – kultura organizacyjna a kryzys

Serdecznie zapraszamy do obejrzenia webinaru „Czas próby – kultura organizacyjna a kryzys”, który poprowadził nasz trener, Marek Raczyński. Materiał skierowany jest przede wszystkim do kierowników i pracowników działów HR, menedżerów różnych szczebli oraz wszystkich osób które są odpowiedzialne za kształtowanie kultury organizacyjnej.
Czas próby – kultura organizacyjna a kryzys
Motywacja niejedno ma imię. Jak budować zaangażowanie zespołu?
Video

Motywacja niejedno ma imię. Jak budować zaangażowanie zespołu?

Opowiada: Łukasz Przybylski
Motywacja niejedno ma imię. Jak budować zaangażowanie zespołu?
Jak podnieść efektywność w polsko-ukraińskich zespołach?
Artykuły

Jak podnieść efektywność w polsko-ukraińskich zespołach?

Ogromne niedobory kadrowe w naszym kraju spowodowały, że przedsiębiorcy coraz chętniej zatrudniają pracowników z Ukrainy. Choć wielu z nas się wydaje, że są oni przyjmowani do prac fizycznych, to coraz częściej także na wyższe, menedżerskie stanowiska.
Jak podnieść efektywność w polsko-ukraińskich zespołach?
Menedżer na nowe czasy
Webinary

Menedżer na nowe czasy

Zapraszamy do obejrzenia webinaru „Menedżer na nowe czasy”, który w maju poprowadziły Kinga Czachowska i Beata Wołoszyn, trenerki biznesu Integry. Celem webinaru jest przedyskutowanie aktualnej sytuacji kadry zarządzającej i wyzwań, które przed nią stoją w obecnej i najbliższej rzeczywistości.
Menedżer na nowe czasy
HR BUSINESS partner jako mediator w obliczu zmian w organizacji
Artykuły

HR BUSINESS partner jako mediator w obliczu zmian w organizacji

Mediacje mają swoją długą historię, której odkrywanie może być uczące i inspirujące zwłaszcza teraz, gdy w obliczu wielu zmian w organizacjach potrzebne jest nam budowanie porozumienia.
HR BUSINESS partner jako mediator w obliczu zmian w organizacji