PROCEDURA REKLAMACJI REALIZOWANYCH USŁUG SZKOLENIOWYCH
w Integra Consulting Poland Sp z o.o. sp.k.
1. Reklamacje można zgłaszać do Integra Consulting Poland w formie pisemnej, listem poleconym na adres: Integra Consulting Poland Sp z o.o. sp.k. ul. Górki 7, 60-204 Poznań lub mailem: biuor@integra-consulting.pl najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zakończenia realizacji danej usługi szkoleniowej.
2. Zgłoszenie powinno zawierać:
- nazwę, datę i miejsce usługi, wobec którego zgłasza się reklamację
- dane instytucji, zgłaszającej reklamację
- opis, powód reklamacji
- proponowany sposób rozwiązania sprawy
3. Integra Consulting Poland ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji od momentu wpłynięcia zgłoszenia, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu.
4. Reklamacja zostanie uwzględniona w przypadku nienależytego zrealizowania Szkolenia z wyłącznej winy Zleceniobiorcy. Przez „nienależyte zrealizowanie Szkolenia z wyłącznej winy Zleceniobiorcy” należy rozumieć: skrócenie czasu Szkolenia wynikające z winy trenera lub nierealizowanie programu Szkolenia lub zrealizowanie programu Szkolenia na niezadowalającym poziomie merytorycznym, wynikającym z ocen uczestników Szkolenia tj. średnia ocen w ankietach poszkoleniowych – poniżej 3,9 (w skali 1-6). Do średniej ocen liczy się tylko ocena punktów 4-11 w ankiecie.
5. Odbiorca usługi, który składa reklamację może wnioskować o:
- przeprowadzenie przez Zleceniobiorcę, w ustalonym wspólnie ze Zleceniodawcą terminie, ponownie Szkolenie dla tej samej grupy uczestników.
- indywidualne konsultacje (mailowo lub telefoniczne) z innym trenerem.
- realizację Kary umownej (jeżeli umowa takie przewiduje).
Integra Consulting Poland zastrzega sobie prawo do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia, jeżeli reklamacja zostanie złożona po przekroczeniu terminu o którym mowa w punkcie 1. W przypadku gdy reklamacja nie będzie zawierać wszystkich informacji, o których mowa w punkcie 2, Integra Consulting Poland powiadomi mailowo lub telefonicznie zgłaszającego reklamację o tym fakcie oraz o możliwości złożenia uzupełnionej reklamacji w ciągu 7 dni roboczych.