Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Dla zarządzających

Rozwiązywanie konfliktów i sytuacji trudnych w zespole

Chcesz dowiedzieć się, jak radzić sobie w sytuacjach napięcia i konfliktu? Chcesz nauczyć się konkretnych i praktycznych technik komunikacyjnych i dowiedzieć się, w jakich okolicznościach sprawdzą się najlepiej? Chcesz budować postawę otwartości i empatii na innych ludzi, z którymi na co dzień się komunikujesz? Chętnie Ci w tym pomożemy!

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Rozwiązywanie konfliktów i sytuacji trudnych w ...

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Nasze doświadczenia we współpracy z firmami wielokrotnie utwierdziły nas w przekonaniu, że kompetencje komunikacyjne, niezbędne w codziennych relacjach międzyludzkich są tymi, które wymagają ciągłego rozwoju i wzmacniania. Szczególnie istotne dla sprawnego działania jest elastyczne stosowanie różnych sposobów komunikowania się w sytuacjach trudnych w zespole oraz rozwiązywanie konfliktów. Dlaczego to takie ważne? Konflikty i nieporozumienia, które powtarzają się, nie są rozwiązane, niosą ze sobą duże obciążenie psychiczne dla obu stron, wpływają negatywnie na atmosferę pracy, zmniejszają jej wydajność.

Rozwiązywanie konfliktów i sytuacji trudnych w zespole

Rozwiązywanie konfliktów i sytuacji trudnych w zespole

Dla kogo?

Chcesz dowiedzieć się, jak radzić sobie w sytuacjach napięcia i konfliktu? Chcesz nauczyć się konkretnych i praktycznych technik komunikacyjnych i dowiedzieć się, w jakich okolicznościach sprawdzą się najlepiej? Chcesz budować postawę otwartości i empatii na innych ludzi, z którymi na co dzień się komunikujesz? Chętnie Ci w tym pomożemy!

Dla kogo?

Celem strategicznym szkolenia z rozwiązywania konfliktów i sytuacji trudnych w zespole jest wzmocnienie kompetencji komunikowania się w sytuacjach trudnych. Co ponadto?

  • Wzrost umiejętności interpersonalnych w obszarze komunikacji: empatycznego słuchania, budowania zaufania i budowania dobrej relacji;
  • wzrost indywidualnego zrozumienia swoich preferencji komunikacyjnych – zasobów i ograniczeń oraz zachowań innych osób – rozpoznawanie różnych stylów zachowań i umiejętne reagowanie na nie;
  • wzrost umiejętności przejrzystej, asertywnej komunikacji przy zachowaniu spokoju w sytuacjach trudnych: wyjaśniania wątpliwości, zadawania trafnych pytań oraz udzielania zrównoważonej informacji zwrotnej;
  • praktyczny trening komunikacji, wymiana doświadczeń oraz zwiększenie otwartości i odpowiedzialności za jakość tworzonych relacji biznesowych w firmie.

Nasze szkolenie z rozwiązywania konfliktów i sytuacji trudnych w zespole ma charakter warsztatowy, z przewagą ćwiczeń i certyfikowanych gier szkoleniowych, gdzie elementy podawania wiedzy w sposób wykładowy są ograniczone do niezbędnego minimum.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Weź udział w naszym szkoleniu z rozwiązywania konfliktów i sytuacji trudnych w zespole w trybie stacjonarnym lub online. Jakie korzyści wyniesiesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Rozwiązywanie konfliktów i sytuacji trudnych w zespole

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Strefa wiedzy

Integra - Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?
Webinary

Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?

Zapraszamy do obejrzenia materiału, który powstał podczas naszego webinaru: Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?

Kliknij, aby przejsć dalej
Webinary

Zarządzanie swoimi emocjami w sytuacji kryzysu

Zarządzanie swoimi emocjami to podstawowa umiejętność w sytuacjach kryzysowych. Szczególnie, kiedy bardziej stresujące niż bezpośrednie zagrożenie życia jest oczekiwanie w bezczynności.

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Mówisz językiem szakala czy żyrafy? O sztuce budowania porozumienia.

W każdym z nas jest coś z żyrafy i szakala. W codziennych rozmowach – zawodowych, rodzinnych czy towarzyskich – posługujemy się językami symbolizowanymi właśnie przez te zwierzęta. Co to oznacza dla nas i naszych relacji?

Kliknij, aby przejsć dalej

Wyślij zapytanie

Integra Consulting Poland już od 25 lat jest pewnym partnerem biznesowym. Budujemy własne kompetencje i autorskie, skuteczne programy i procesy oparte na najnowszej wiedzy. Specjalizujemy się m.in. w tematach dotyczących komunikacji.

W naszej pracy stawiamy na indywidualne podejście, dlatego każdy nowy projekt opieramy na dialogu i jak najlepszym poznaniu potrzeb uczestnika i firmy. Nie bazujemy na gotowych schematach programów. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Udzielenie informacji zwrotnej

Udzielenie informacji zwrotnej

Sprawdź
Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Sprawdź
Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Sprawdź
Empatyczne przywództwo

Empatyczne przywództwo

Sprawdź