Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Trener

Integra - szkolenia
szkolenia
Integra - lean
lean
Integra - rekrutacje
rekrutacje

Kim jest trener?

Trener w biznesie to osoba, która szkoli pracowników – specjalistów, menedżerów, osoby w zarządzie, ale też na przykład pracowników produkcyjnych i kształtuje szereg kompetencji. W zależności od specjalizacji trenera może on szkolić z kompetencji miękkich, takich jak komunikacja i współpraca czy też efektywność osobista i work-life balance, ale też wspomagać rozwój takich umiejętności jak zarządzanie projektami, czy budowanie strategii firmy. 

Trener biznesu – jaka jest jego rola?

Trener biznesu najczęściej buduje długofalową relację z firmami. Wspiera rozwój pracowników i pomaga im realizować wyznaczone cele zawodowe – sprzedażowe, marketingowe, finansowe, ale też wspierają warsztat „miękki” pracowników. Nieocenioną przewagą trenerów nad menedżerami i osobami zarządzającymi firmami jest zewnętrzne spojrzenie na sytuację i dystans. Dzięki nim łatwiej dostrzeże obszary warte zmian lub ulepszenia. 

Jakiego trenera wybrać do szkolenia?

Decydując się na współpracę z trenerem biznesu, warto wziąć pod uwagę nie tylko jego doświadczenie i specjalizację, ale również dopasowanie jego charakteru do grupy pracowników, które ma szkolić. W jaki sposób sprawdzić pod tym kątem trenera? Dobrym pomysłem jest oczywiście spotkanie z trenerem w momencie ustalania oferty i przebiegu szkolenia. Dzięki rozmowie poznasz pomysł trenera na zwiększenie efektywności pracy Twojego zespołu. Innym sposobem na lepsze poznanie trenera jest poproszenie firmy szkoleniowej o udostępnienie webinarów lub innych materiałów, w których trener pokazuje swoje umiejętności przekazywania wiedzy w praktyce.