Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Sprzedaż i obsługa klienta

Integra - szkolenia
szkolenia
Integra - lean
lean
Integra - rekrutacje
rekrutacje

W tak dynamicznych czasach zespoły handlowców i obsługi klienta powinny stale aktualizować swoją wiedzę, ale też podejście do swojej pracy. Sprawdzona i praktyczna wiedza to najważniejsza zaleta szkoleń dla przedstawicieli tych działów. Dzięki nim pracownicy mogę realnie zwiększać wyniki swojej pracy oraz budować lepsze i trwalsze relacje z Klientami. Nasze szkolenia dla sprzedaży i obsługi klienta projektujemy z myślą o tych pracownikach, którzy chcą zaktualizować swoją wiedzę, wypracować lub dostrzec jej praktyczny charakter i zwiększyć efektywność swojej pracy. Szczegółowy program i przebieg szkoleń dostosowujemy zawsze do poziomu doświadczenia pracowników, a także potrzeb organizacji, w której pracują.

Decydując się na szkolenia dla przedstawicieli handlowych, firma zyskuje pracowników o lepszych umiejętnościach i kompetencjach, których możliwości sprzedażowe są znacznie wyższe. To inwestycja, która zwraca się w krótkim czasie, ponieważ tylko znając najnowsze trendy i techniki sprzedaży, pracownik ma szansę prześcignąć konkurencję i zarobić więcej dla firmy.

Sprawdź nasze szkolenia!

Przykładowe tematy szkoleń

najpopularniejsze szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży

Kliknij, aby przejsć dalej
najpopularniejsze szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Ring technik i taktyk prowadzony przez zawodowego kupca i sales managera

Kliknij, aby przejsć dalej
najpopularniejsze szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Sytuacje trudne w obsłudze klienta, w tym reklamacje i obiekcje

Kliknij, aby przejsć dalej

Cross selling / up selling

szkolenie online, szkolenie stacjonarne
Posiadanie gamy dobrych produktów jest jednym z kluczowych czynników zapewniających firmom przychód. Jednak stosując odpowiednie metody sprzedaży produktów, można zmaksymalizować ich zysk. Strategiami, które mogą pomnożyć zyski z jednej transakcji ze sprzedaży, są up-selling i cross-selling.
Kliknij, aby przejsć dalej

Profesjonalna rozmowa telefoniczna

szkolenie online, szkolenie stacjonarne
Większość firm na rynku dba dzisiaj o wysokie standardy. Jest to warunek konieczny zarówno dla obsługi klienta, jak i działów sprzedaży. Druga strona oczekuje w końcu nie tylko dobrego produktu, czy usługi, ale także aktywnego wysłuchania swoich potrzeb.
Kliknij, aby przejsć dalej

Budowanie standardów obsługi klienta

szkolenie online, szkolenie stacjonarne
Bez względu na to, ile już powiedziano o rosnących oczekiwaniach klientów i jak dalece udoskonalono technologicznie produkty i usługi, firmy nadal zmagają się z pozornie najprostszym, a w praktyce najtrudniejszym (bo uwzględniający czynnik ludzki) wyzwaniem.
Kliknij, aby przejsć dalej

Planowanie i organizacja czasu pracy

szkolenie online, szkolenie stacjonarne
Handlowcy, którzy zamiast problemów przychodzą do swojego szefa z rozwiązaniami i tacy, którzy po prostu mają „gen sprzedawcy” – to prawdopodobnie marzenie niejednego dyrektora handlowego.
Kliknij, aby przejsć dalej

Storytelling w sprzedaży

szkolenie online, szkolenie stacjonarne
Świadome biznesowo firmy wiedzą, że walka z konkurencją przez ciągłe obniżanie ceny to droga do zatracenia, bo w wojnie cenowej zawsze znajdzie się ktoś tańszy, a praca na minimalnej marży powoduje nie tylko zachwianie bezpieczeństwa finansowego firmy, ale jest niezwykle frustrująca dla pracowników wszystkich szczebli i departamentów.
Kliknij, aby przejsć dalej

Radzenie sobie z obiekcjami klienta

szkolenie online, szkolenie stacjonarne
Zastrzeżenie czy wątpliwość nie są zjawiskiem negatywnym – na ogół nie stanowią formy zamaskowanego ataku – są przejawem zaufania, prośbą o udzielenie dodatkowych informacji.
Kliknij, aby przejsć dalej

Negocjacje w procesie sprzedaży

szkolenie online, szkolenie stacjonarne
Jeśli chcesz udoskonalić technikę negocjacji w procesie sprzedaży tak, aby w efekcie zachowywać długoterminowe, partnerskie relacje win-win – to szkolenie da Ci praktyczną wiedzę i umiejętności w tym zakresie.
Kliknij, aby przejsć dalej

Skuteczna prezentacja sprzedażowa

szkolenie online, szkolenie stacjonarne
Szybkie i częste zmiany w rzeczywistości biznesowej sprawiają, że umiejętność skutecznej prezentacji sprzedażowej, dopasowanej do tych zmian, pozwala organizacji na wyróżnienie się na rynku i tym samym – prześcignięcie konkurencji.
Kliknij, aby przejsć dalej

Techniki sprzedaży

szkolenie online, szkolenie stacjonarne
W szybko zmieniającej się rzeczywistości biznesowej handlowcy potrzebują nie tylko wiedzy i umiejętności, ale też ciągłego ich wdrażania – każdego dnia pracy na nowo i na różne sposoby.
Kliknij, aby przejsć dalej
Załaduj więcej elemetów Zobacz więcej

Inne szkolenia

Dla zarządzających

Sprawdź

Dla specjalistów

Sprawdź

Lean – rozwój procesów

Sprawdź

Dla działu zakupów

Sprawdź

Work-Life Balance

Sprawdź

Doradztwo HR

Sprawdź

Dla trenerów wewnętrznych

Sprawdź

Autorskie projekty rozwojowe

Sprawdź
Integra - Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o szkoleniach, jakie mamy dla Ciebie

Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o szkoleniach, jakie mamy dla Ciebie.

Formularz