Standardy obsługi klienta

Większość firm na rynku dba dzisiaj o wysokie standardy obsługi klienta. Jest to warunek konieczny. Zdobywania i utrzymania klientów w czasach, kiedy oczekują oni nie tylko dobrej usługi, ale także uprzejmości, profesjonalizmu w zachowaniu oraz wychodzenia naprzeciw ich potrzebom.

Mamy świadomość, że wykonywanie zadań zawodowych z miłym uśmiechem na twarzy, cierpliwością, uprzejmością i zaangażowaniem, a przede wszystkim z pasją mając do czynienia z różnymi, czasami bardzo trudnymi klientami bywa niełatwym zadaniem. Wymaga bowiem umiejętności radzenia sobie z własnymi emocjami, rozpoznawania i reagowania adekwatnie do typu klienta, umiejętności oddzielania ludzi od problemów, znajomości zasad rządzących procesem komunikacji.

Aby skutecznie radzić sobie z trudnymi zachowaniami klientów warto mieć świadomość własnego stylu komunikowania po to, aby wiedzieć, które z prezentowanych zachowań mogą uaktywniać u klienta reakcje trudne do zaakceptowania, a które mogą te reakcje wyciszyć. Warto mieć też pakiet narzędzi do radzenia sobie w obliczu coraz bardziej wymagających klientów.

Cele szkolenia

  • Wypracowanie takiego modelu obsługi, który zwiększy satysfakcję klientów z procesu obsługi.
  • Poznanie lub przypomnienie etapów profesjonalnej obsługi klienta.
  • Wprowadzenie narzędzi (technik) usprawniających proces obsługi klienta.
  • Nauka sposobów radzenia sobie z trudnym klientem.
  • Zapoznanie z technikami radzenia sobie w sytuacjach spornych (rozwiązywanie konfliktów).

Uczestnicy szkolenia:

  • Zbudują własny i spójny standard obsługi klienta jako proces.
  • Będą ćwiczyć wszystkie aspekty pracy w sposób adekwatny do rzeczywistości i w oparciu o realne sytuacje z życia.
  • Będą potrafili prowadzić rozmowę z klientem w sposób dający szansę na zwiększanie zadowolenia klienta.
  • Zwiększą swoje umiejętności słuchania i usłyszenia potrzeb klienta.
  • Będą potrafili budować relację w oparciu o dobry, niebanalny kontakt.
  • Będą umieli rozpoznawać i uwzględniać typ osobowości klienta w sposób zwiększający szansę na chronienie własnych emocji i zwiększanie lojalności klientów.
  • Będą potrafili radzić sobie w trudnych sytuacjach podczas współpracy z klientem.
  • Nauczą się radzić sobie w przekazywaniu trudnych informacji do klienta i rozstrzygać spory

Ponad 100 000 przeszkolonych uczestników

5.75 / 6 ocena naszej pracy

Ponad 19 000 zrealizowanych dni szkoleniowych

55 osób pracujących na wspólny sukces

Ponad 8000 uczestników szkoleń każdego roku

25 lat doświadczenia

Ponad 2200 dni szkoleniowych każdego roku

Blisko 500 zadowolonych klientów

Amica
Hochland
Ikonka DPD
Kompania Piwowarska
yes
wika
vox