Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Sprzedaż i obsługa klienta

Storytelling w sprzedaży

Świadome biznesowo firmy wiedzą, że walka z konkurencją przez ciągłe obniżanie ceny to droga do zatracenia, bo w wojnie cenowej zawsze znajdzie się ktoś tańszy, a praca na minimalnej marży powoduje nie tylko zachwianie bezpieczeństwa finansowego firmy, ale jest niezwykle frustrująca dla pracowników wszystkich szczebli i departamentów. Dlatego - firmy o wysokiej świadomości biznesowej podejmują działania, które pozwalają na zwiększenie marżowości poprzez właściwie dobraną formę wpływania na postawy klienta wobec produktu. Jedną z takich form jest storytelling.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Storytelling w sprzedaży

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Świadome biznesowo firmy wiedzą, że walka z konkurencją przez ciągłe obniżanie ceny to droga do zatracenia, bo w wojnie cenowej zawsze znajdzie się ktoś tańszy, a praca na minimalnej marży powoduje nie tylko zachwianie bezpieczeństwa finansowego firmy, ale jest niezwykle frustrująca dla pracowników wszystkich szczebli i departamentów. Dlatego - firmy o wysokiej świadomości biznesowej podejmują działania, które pozwalają na zwiększenie marżowości poprzez właściwie dobraną formę wpływania na postawy klienta wobec produktu. Jedną z takich form jest storytelling.

Storytelling w sprzedaży

Storytelling w sprzedaży

Dla kogo?

Zależy Ci na praktycznej wiedzy? Chcesz poznać skuteczne narzędzia, dobre praktyki i otrzymać wskazówki, dzięki którym zwiększysz zainteresowanie klientów swoim produktem lub usługą? Szkolenie Storytelling w sprzedaży pomoże Ci udoskonalić umiejętność sprzedaży z wykorzystaniem poziomu emocjonalnego, ze szczególnym wykorzystaniem tzw. historii sprzedażowych. Dodatkową wartością tego szkolenia jest pogłębienie autorefleksji i wiedzy o Twoich klientach pod kątem różnic osobowościowych i ich wykorzystania do budowania dobrych i inspirujących relacji z klientem.

Dla kogo?

Podczas szkolenia Storytelling w sprzedaży osiągniesz następujące cele:

  • poznasz metody pozyskiwania uwagi, budowania napięcia i katharsis;
  • poznasz techniki szybkiego budowania zainteresowania sobą i produktem;
  • poznasz strategie perswazyjne;
  • udoskonalisz technikę storytellingu – strategię perswazji emocjonalnej;
  • przećwiczysz w praktyce techniki prezentacji i udoskonalisz swój warsztat;
  • rozwiniesz świadomość własnej komunikacji niewerbalnej (postawa ciała, gestykulacja itd.);
  • dowiesz się, jak radzić sobie ze stresem w trakcie wystąpienia;
  • wypracujesz atrakcyjne historie perswazyjne.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Dziś, kiedy przekazy reklamowe atakują nas z każdej strony, coraz trudniej efektywnie zajmować się sprzedażą i utrzymywać wysoką jakość kontaktu z klientem. Jednak to, co może wyróżnić Cię sposód innych, to siła historii sprzedażowej opartej na storytellingu. W czasie szkolenia dowiesz się kiedy i w jaki sposób wplatać historie w strukturę rozmowy sprzedażowe tak, aby wspierała Twój cel i budowała relację.

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu Storytelling w sprzedaży dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Storytelling w sprzedaży

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Wyślij zapytanie

Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu i sprawiamy, że biznes wzrasta. Zadowoleni ludzie we wzrastających firmach to cel, do którego dążymy, podejmując się współpracy z Klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Cross selling / up selling

Cross selling / up selling

Sprawdź
Profesjonalna rozmowa telefoniczna

Profesjonalna rozmowa telefoniczna

Sprawdź
Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży

Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży

Sprawdź
Sytuacje trudne w obsłudze klienta, w tym reklamacje i obiekcje

Sytuacje trudne w obsłudze klienta, w tym reklamacje i obiekcje

Sprawdź