Storytelling w sprzedaży
Zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest praktyczność szkoleń, dlatego formuła szkolenia „Storytelling w sprzedaży” zorientowana jest przede wszystkim na dostarczenie narzędzi, wskazówek i dobrych praktyk. Dodatkową wartością tego szkolenia jest pogłębienie wiedzy/refleksji o nas samych i naszych klientach pod kątem różnic osobowościowych i ich wykorzystania do budowania dobrych i inspirujących relacji z klientem. W trakcie warsztatów Storytelling w sprzedaży zapraszamy uczestników do poznania i przede wszystkim praktycznego przećwiczenia sprawdzonych technik zwiększania zainteresowania ostatecznych klientów swoim produktem lub usługą.
W trakcie szkolenia ,,Storytelling w sprzedaży ” uczestnicy:
- Zapoznają się z metodami aresztowania uwagi, budowania napięcia i katharsis
- Zapoznają się z technikami szybkiego budowania zainteresowania sobą i swoim produktem
- Zapoznają się ze strategiami perswazyjnymi
- Będą doskonalić techniki storytellingu jako strategii perswazji emocjonalnej
- Praktycznie przećwiczą techniki prezentacji i udoskonalą warsztat
- Rozwiną świadomości własnej komunikacji niewerbalnej (postawa ciała, gestykulacja itd.)
- Dowiedzą się jak radzić sobie ze stresem w trakcie wystąpienia
- Wypracują atrakcyjnych historii perswazyjnych
Szkolenie „Storytelling w sprzedaży” skierowane jest przede wszystkim do osób na co dzień zajmujących się sprzedażą i odpowiedzialnych za kontakt z klientem. Uczestnicy warsztatu doświadczają siły oddziaływania historii sprzedażowych. Uczą się, kiedy i w jaki sposób „wplatać” historie w strukturę rozmowy sprzedażowej tak, aby wspierała ona sprzedaż i budowała relacje. Ćwiczą także sposoby tworzenia i opowiadania historii oraz wykorzystywania storytellingu w sprzedaży.
Korzyści dla uczestników:
- Znajomość przykładów skutecznego zastosowania storytellingu w sprzedaży.
- Wykorzystanie storytellingu w nawiązywaniu nowych relacji biznesowych, networkingu, budowaniu zaufania i otwartości z klientem.
- Umiejętność przygotowania skutecznej opowieści sprzedażowej.
- Umiejętność zastosowania storytellingu w trakcie rozmów sprzedażowych z klientami, jako narzędzie budowania relacji, prezentacji produktu.