Storytelling w sprzedaży

Zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest praktyczność szkoleń, dlatego formuła szkolenia „Storytelling w sprzedaży” zorientowana jest przede wszystkim na dostarczenie narzędzi, wskazówek i dobrych praktyk. Dodatkową wartością tego szkolenia jest pogłębienie wiedzy/refleksji o nas samych i naszych klientach pod kątem różnic osobowościowych i ich wykorzystania  do budowania dobrych i inspirujących relacji z klientem. W trakcie warsztatów Storytelling w sprzedaży zapraszamy uczestników do poznania i przede wszystkim praktycznego przećwiczenia sprawdzonych technik zwiększania zainteresowania ostatecznych klientów swoim produktem lub usługą.

W trakcie szkolenia ,,Storytelling w sprzedaży ” uczestnicy:

  • Zapoznają się z metodami aresztowania uwagi, budowania napięcia i katharsis
  • Zapoznają się z technikami szybkiego budowania zainteresowania sobą i swoim produktem
  • Zapoznają się ze strategiami perswazyjnymi
  • Będą doskonalić techniki storytellingu jako strategii perswazji emocjonalnej
  • Praktycznie przećwiczą techniki prezentacji i udoskonalą warsztat
  • Rozwiną świadomości własnej komunikacji niewerbalnej (postawa ciała, gestykulacja itd.)
  • Dowiedzą się jak radzić sobie ze stresem w trakcie wystąpienia
  • Wypracują atrakcyjnych historii perswazyjnych

Szkolenie „Storytelling w sprzedaży” skierowane jest przede wszystkim do osób na co dzień zajmujących się sprzedażą i odpowiedzialnych za kontakt z klientem. Uczestnicy warsztatu doświadczają siły oddziaływania historii sprzedażowych. Uczą się, kiedy i w jaki sposób „wplatać” historie w strukturę rozmowy sprzedażowej tak, aby wspierała ona sprzedaż i budowała relacje. Ćwiczą także sposoby tworzenia i opowiadania historii oraz wykorzystywania storytellingu w sprzedaży.

Korzyści dla uczestników:

  • Znajomość przykładów skutecznego zastosowania storytellingu w sprzedaży.
  • Wykorzystanie storytellingu w nawiązywaniu nowych relacji biznesowych, networkingu, budowaniu zaufania i otwartości z klientem.
  • Umiejętność przygotowania skutecznej opowieści sprzedażowej.
  • Umiejętność zastosowania storytellingu w trakcie rozmów sprzedażowych z klientami, jako narzędzie budowania relacji, prezentacji produktu.

Ponad 100 000 przeszkolonych uczestników

5.75 / 6 ocena naszej pracy

Ponad 19 000 zrealizowanych dni szkoleniowych

55 osób pracujących na wspólny sukces

Ponad 8000 uczestników szkoleń każdego roku

25 lat doświadczenia

Ponad 2200 dni szkoleniowych każdego roku

Blisko 500 zadowolonych klientów

Amica
Hochland
Ikonka DPD
Kompania Piwowarska
yes
wika
vox