Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Dla specjalistów

Asertywna komunikacja w organizacji

Asertywność nie jest wrodzona. Wynika z nauczenia się określonego sposobu przeżywania i reagowania w różnych sytuacjach. Trening asertywności polega na ćwiczeniu zachowań interpersonalnych, wyrażających uczucia, postawy, życzenia, opinie w sposób bezpośredni, stanowczy i uczciwy, a jednocześnie respektujący uczucia, postawy, życzenia, opinie i prawa innych osób.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Asertywna komunikacja w organizacji

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Często podkreśla się, że asertywna komunikacja w organizacji jest szansą na szybkie i efektywne porozumienie, zarówno z podwładnymi, jak i przełożonymi i współpracownikami. Głównym celem treningu asertywności jest uczenie takich zachowań, które zwiększają komfort i efektywność własnej pracy i budują otwartą, bezpośrednią komunikację.

Asertywna komunikacja w organizacji

Asertywna komunikacja w organizacji

Dla kogo?

Szkolenie asertywna komunikacja w organizacji jest propozycją dla tych osób, które zauważają u siebie skłonność do zachowań uległych i agresywnych, odczuwają z tego powodu dyskomfort, niezadowolenie, frustrację. To również oferta dla tych, którzy poszukują rozwiązań, są gotowi na przyjmowanie informacji zwrotnych oraz zmianę zachowania. To szansa dla tych, którzy mają trudność w takich sytuacjach, jak: zdecydowane wyrażanie i obrona swojego zdania podczas spotkań, zebrań, przyjmowanie krytyki i ocen ze strony innych, reagowanie w sytuacji, kiedy jest się atakowanym, wyrażanie krytyki, odmawianie wykonania zadania czy zachowania się w określony sposób czy też wyrażanie złości, gniewu, niezadowolenia.

Dla kogo?

Głównym celem szkolenia jest wzmocnienie i rozwijanie asertywnej postawy w kontakcie z przełożonym i współpracownikami, a także:

  • Charakterystyka postawy asertywnej i rozpoznanie umiejętności asertywnych;
  • kreowanie otwartej, partnerskiej komunikacji ze współpracownikami i przełożonymi nawet w sytuacji kolizji priorytetów i stanowisk;
  • wzmocnienie wzajemnego zaufania i poczucia bezpieczeństwa w kontakcie z przełożonymi i osobami z najbliższego otoczenia zawodowego;
  • trenowanie asertywnej komunikacji;
  • rozwijanie umiejętności komunikowania się w trudnych sytuacjach;
  • wymiana doświadczeń i poznanie dobrych praktyk asertywnej komunikacji.

Trening prowadzony w grupie pozwala otrzymać od innych uczestników informacje zwrotne na temat swojego funkcjonowania, tego, jak inni mogą nas spostrzegać oraz uzyskać wskazówki na temat zmian, jakie można wprowadzić do swojego zachowania, aby być postrzeganym jako bardziej stanowczy, bezpośredni, a jednocześnie szanujący innych.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Podczas szkolenia asertywna komunikacja w organizacji uczestnicy będą określać te sytuacje, w których mają skłonność do zachowań innych niż asertywne – do uległości bądź agresji. Uświadomią sobie ich konsekwencje i będą ćwiczyć inne niż te nawykowe i dotychczas stosowane.

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Asertywna komunikacja w organizacji

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Strefa wiedzy

Integra - Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?
Webinary

Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?

Zapraszamy do obejrzenia materiału, który powstał podczas naszego webinaru: Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Mówisz językiem szakala czy żyrafy? O sztuce budowania porozumienia.

W każdym z nas jest coś z żyrafy i szakala. W codziennych rozmowach – zawodowych, rodzinnych czy towarzyskich – posługujemy się językami symbolizowanymi właśnie przez te zwierzęta. Co to oznacza dla nas i naszych relacji?

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Obojętność i brak feedbacku – czego nie lubią pracownicy z pokolenia Z?

Przedstawiciele pokolenia Z coraz liczniej wkraczają na rynek pracy, wraz ze swoją perspektywą, zdolnościami i oczekiwaniami. Warto przyjrzeć im się bliżej, bo za 10 lat to oni będą zarządzać sporą częścią gospodarki. Jakie metody i postawy utrudnią komunikację z pracownikami z tej generacji i zagłuszają ich wewnętrzną motywację?

Kliknij, aby przejsć dalej
Video

Style zachowań a jakość współpracy

Opowiada: Paulina Węgrzyn

Kliknij, aby przejsć dalej

Wyślij zapytanie

W naszej pracy nigdy nie bazujemy na przypuszczeniach. Przygotowując programy szkoleń, opieramy na badaniu potrzeb i rozmowie z klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

NVC - porozumienie bez przemocy, czyli odpowiedzialność za komunikowanie potrzeb

NVC - porozumienie bez przemocy, czyli odpowiedzialność za komunikowanie potrzeb

Sprawdź
Komunikacja międzykulturowa

Komunikacja międzykulturowa

Sprawdź
Trening koncentracji i zespołowego uczenia się

Trening koncentracji i zespołowego uczenia się

Sprawdź
Rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych

Rozwiązywanie sytuacji trudnych i konfliktowych

Sprawdź