Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Dla zarządzających

Asertywność w zarządzaniu

Asertywne umiejętności pomagają nam otwarcie, bez poczucia winy i wewnętrznego dyskomfortu, z szacunkiem do rozmówcy wyrażać własne zdanie, pomysły, emocje i potrzeby. Szkolenie z asertywności w zarządzaniu nauczy Cię komunikować się w partnerski sposób, bez uległości, lekceważenia czy agresji słownej.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Asertywność w zarządzaniu

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Asertywność to postawa wobec siebie i innych oparta na autentyczności i szacunku. Nie rodzimy się asertywni, ale możemy pracować nad swoją postawą. Potrzebna jest wiedza, umiejętności, trening i doświadczenie, z którego wyciągamy wnioski. Asertywne umiejętności pomagają nam otwarcie, bez poczucia winy i wewnętrznego dyskomfortu, z szacunkiem do rozmówcy wyrażać własne zdanie, pomysły, emocje i potrzeby. Szkolenie z asertywności w zarządzaniu nauczy Cię komunikować się w partnerski sposób, bez uległości, lekceważenia czy agresji słownej.

Asertywność w zarządzaniu

Asertywność w zarządzaniu

Dla kogo?

Chcesz nauczyć się wyrażać własne zdanie, myśli i emocje, dawać i przyjmować pochwały? Chcesz dowiedzieć się, jak dawać i przyjmować korygujące informacje zwrotne i konstruktywną krytykę, jak odmawiać i przyjmować odmowę? Jak pisał Henry Ford: „Jeśli jest w ogóle jakiś sekret sukcesu, to leży on w umiejętności przyjmowania punktu widzenia innych i patrzeniu na rzeczy zarówno z pozycji rozmówcy, jak i własnej”. W odkryciu tych dwóch perspektyw pomoże Ci nasze szkolenie z asertywności w zarządzaniu.

Dla kogo?

Głównym celem szkolenia asertywności jest uczenie takich zachowań, które zwiększają komfort i efektywność własnej pracy i budują otwartą, bezpośrednią komunikację. Co ponadto?

  • Poznasz główne założenia postawy asertywnej i skonfrontujesz swoje przekonania na jej temat;
  • poznasz skuteczne techniki asertywnej komunikacji, dzięki którym wzmocnisz i rozwiniesz asertywną postawę;
  • zwiększysz świadomość wpływu własnego zachowania na innych – przełożonych, podwładnych, współpracowników;
  • rozwiniesz umiejętność komunikowania się w trudnych sytuacjach;
  • nauczysz się asertywnego odmawiania, udzielania informacji zwrotnej, egzekwowania ustaleń;
  • będziesz miał okazję do wymiany doświadczeń i poznania dobrych praktyk asertywnej komunikacji.

Jak pisaliśmy na wstępie – asertywność jest umiejętnością, której można się nauczyć. Najlepiej robić to przez ćwiczenia, dlatego nasze szkolenie z asertywności w zarządzaniu, zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online to w 60% warsztat i trening, a w 40% prezentacja z omówieniem.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia!

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Umiejętność asertywnego zarządzania jest niezwykle ważna, lecz jej nauczenie wymaga czasu, cierpliwości i wiedzy. Jeśli zauważasz, że brak asertywności sprawia, że codzienna praca staje się uciążliwa – zainwestuj swój czas, by wypracować tę umiejętność podczas szkolenia z asertywności w zarządzaniu.

Jakie korzyści przyniesie udział w nim dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Asertywność w zarządzaniu

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Strefa wiedzy

Integra - Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?
Webinary

Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?

Zapraszamy do obejrzenia materiału, który powstał podczas naszego webinaru: Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Mówisz językiem szakala czy żyrafy? O sztuce budowania porozumienia.

W każdym z nas jest coś z żyrafy i szakala. W codziennych rozmowach – zawodowych, rodzinnych czy towarzyskich – posługujemy się językami symbolizowanymi właśnie przez te zwierzęta. Co to oznacza dla nas i naszych relacji?

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Obojętność i brak feedbacku – czego nie lubią pracownicy z pokolenia Z?

Przedstawiciele pokolenia Z coraz liczniej wkraczają na rynek pracy, wraz ze swoją perspektywą, zdolnościami i oczekiwaniami. Warto przyjrzeć im się bliżej, bo za 10 lat to oni będą zarządzać sporą częścią gospodarki. Jakie metody i postawy utrudnią komunikację z pracownikami z tej generacji i zagłuszają ich wewnętrzną motywację?

Kliknij, aby przejsć dalej
Video

Style zachowań a jakość współpracy

Opowiada: Paulina Węgrzyn

Kliknij, aby przejsć dalej

Wyślij zapytanie

Już od przeszło 25 lat szkolimy pracowników, m.in. w tematach dotyczących skutecznej, asertywnej komunikacji. Nasze programy szkoleń zawsze dopasowujemy do indywidualnych potrzeb uczestników i organizacji. Jeśli więc chcesz otrzymać program szkolenia z asertywności w zarządzaniu, umów się z nami na rozmowę.

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Udzielenie informacji zwrotnej

Udzielenie informacji zwrotnej

Sprawdź
Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Sprawdź
Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Sprawdź
Empatyczne przywództwo

Empatyczne przywództwo

Sprawdź