Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Sprzedaż i obsługa klienta

Badanie potrzeb i pozyskiwanie klientów do współpracy (sektor B2B/B2C)

Diagnozowanie potrzeb klienta jest umiejętnością bezpośrednio wpływającą na skuteczność sprzedaży. To jeden z kluczowych etapów całego procesu sprzedaży. W końcu bez szczegółowej wiedzy o potrzebach klienta i jego motywach, trudno prezentować ofertę, negocjować, czy zamknąć sprzedaż.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Badanie potrzeb i pozyskiwanie klientów do ...

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Diagnozowanie potrzeb klienta jest umiejętnością bezpośrednio wpływającą na skuteczność sprzedaży. To jeden z kluczowych etapów całego procesu sprzedaży. W końcu bez szczegółowej wiedzy o potrzebach klienta i jego motywach, trudno prezentować ofertę, negocjować, czy zamknąć sprzedaż.

Badanie potrzeb i pozyskiwanie klientów do współpracy (sektor B2B/B2C)

Badanie potrzeb i pozyskiwanie klientów do współpracy (sektor B2B/B2C)

Dla kogo?

Szkolenie Badanie potrzeb i pozyskiwanie klientów do współpracy (sektor B2B/B2C) to praktyczny warsztat, na którym nauczysz się tego, jak diagnozować potrzeby klienta w oparciu o konkretne informacje, a nie przeczucia.

Dla kogo?

W trakcie szkolenia osiągniesz następujące cele:

  • poznasz zasady nawiązywania i budowania kontaktu handlowego;
  • dowiesz się, jak badać potrzeby klienta;
  • poznasz sposoby radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w kontakcie z klientem;
  • udoskonalisz umiejętności uważnego słuchania i obserwowania;
  • wypracujesz listę pytań pomocnych w badaniu potrzeb klienta;przejdziesz trening umiejętności badania potrzeb klienta w rozmowie;
  • przejdziesz trening umiejętności przedstawiania oferty i argumentowania;
  • udoskonalisz umiejętności autoprezentacji w kontaktach z klientami.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Cechą charakterystyczną szkolenia Badanie potrzeb i pozyskiwanie klientów do współpracy (sektor B2B/B2C) jest maksymalizowanie aktywności uczestników poprzez wprowadzenie angażujących i atrakcyjnych metod szkoleniowych. Wysoki poziom jego atrakcyjności wynika przede wszystkim z zastosowania niestandardowych metod aktywizujących uczestników i wyzwalających w nich zasoby energii. Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową opartą na aktywizacji poprzez m.in. pracę w małych grupach, gry szkoleniowe, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną czy symulacje, materiały audiowizualne i miniwykłady z omówieniem przykładów z życia.

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Badanie potrzeb i pozyskiwanie klientów do współpracy (sektor B2B/B2C)

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Wyślij zapytanie

Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu i sprawiamy, że biznes wzrasta. Zadowoleni ludzie we wzrastających firmach to cel, do którego dążymy, podejmując się współpracy z Klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Skuteczna prezentacja sprzedażowa

Skuteczna prezentacja sprzedażowa

Sprawdź
Techniki sprzedaży

Techniki sprzedaży

Sprawdź
Storytelling w sprzedaży

Storytelling w sprzedaży

Sprawdź
Budowanie standardów obsługi klienta

Budowanie standardów obsługi klienta

Sprawdź