Dla działu zakupów
Budowanie działu zakupów to szkolenie przeznaczone dla kierowników i dyrektorów działów zakupów, dla szefów i zarządów, które chcą stworzyć dział zakupów i nie wiedzą, od czego zacząć i jak zrobić to w sposób możliwie najefektywniejszy.
Budowanie działu zakupów to szkolenie przeznaczone dla kierowników i dyrektorów działów zakupów, dla szefów i zarządów, które chcą stworzyć dział zakupów i nie wiedzą, od czego zacząć i jak zrobić to w sposób możliwie najefektywniejszy.
Dla nowoczesnych organizacji działy zakupów stanowią niezwykle istotny element struktury. Podczas szkolenia Budowanie działu zakupów zdefiniujemy rolę tego działu, a także pokażemy Ci, że to właśnie on odpowiada za zwiększanie wartości zewnętrznymi zasobami firmy, zapewnia dostępność komponentów, kontrolę kosztów, przynosi innowacje i propozycje zmian w procesach, produktach czy usługach.
Podczas szkolenia z budowania działu zakupów:
Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu Budowanie działu zakupów dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?
Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu i sprawiamy, że biznes wzrasta. Zadowoleni ludzie we wzrastających firmach to cel, do którego dążymy, podejmując się współpracy z Klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!