Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Sprzedaż i obsługa klienta

Budowanie standardów obsługi klienta

Bez względu na to, ile już powiedziano o rosnących oczekiwaniach klientów i jak dalece udoskonalono technologicznie produkty i usługi, firmy nadal zmagają się z pozornie najprostszym, a w praktyce najtrudniejszym (bo uwzględniający czynnik ludzki) wyzwaniem.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Budowanie standardów obsługi klienta

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Bez względu na to, ile już powiedziano o rosnących oczekiwaniach klientów i jak dalece udoskonalono technologicznie produkty i usługi, firmy nadal zmagają się z pozornie najprostszym, a w praktyce najtrudniejszym (bo uwzględniający czynnik ludzki) wyzwaniem.

Budowanie standardów obsługi klienta

Budowanie standardów obsługi klienta

Dla kogo?

To profesjonalna obsługa klienta, a więc: życzliwość, dobra wola zaangażowanych, szybkość reakcji, elastyczna organizacja i wymiana informacji pomiędzy działami są tymi czynnikami, które albo wyróżniają na tle konkurencji i przyciągają, a przede wszystkim utrzymują klientów albo sprawiają, że firma daje się prześcignąć i odejść w zapomnienie. Jeśli więc chcesz wzmocnić u siebie kompetencje w zakresie etapów obsługi klienta, komunikacji w procesie obsługi klienta, asertywności i empatii, czy radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas obsługi – szkolenie Budowanie standardów obsługi klienta będzie dla Ciebie nieocenionym wsparciem w rozwoju zawodowym.

Dla kogo?

Celem szkolenia jest poprawa kompetencji BOK w aspekcie profesjonalnej obsługi klienta dla budowania przewagi konkurencyjnej i zadowolenia. Co ponadto?

  • Zidentyfikujesz kluczowe problemy związane z obsługą klientów;
  • wzmocnisz kompetencje komunikacyjne niezbędne w procesie obsługi klienta;
  • uświadomisz sobie swoje mocne strony i ograniczenia w pracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi;
  • poznasz rozwiązania sytuacji trudnych pojawiających się na co dzień we współpracy;
  • wzmocnisz umiejętność efektywnej i asertywnej komunikacji;
  • poznasz sposoby radzenia sobie ze stresem powstającym w czasie obsługi klienta;
  • przejdziesz trening umiejętności potrzebnych w ramach realizacji Standardów Obsługi Klienta.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

„70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu”. Słowa Johna McKeana powinny przyświecać każdemu pracownikami Biura Obsługi Klientów. Podczas szkolenia Budowanie standardów obsługi klienta dowiesz się, dlaczego z punktu widzenia biznesu Twój dział jest kluczowy.

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Budowanie standardów obsługi klienta

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Wyślij zapytanie

Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu i sprawiamy, że biznes wzrasta. Zadowoleni ludzie we wzrastających firmach to cel, do którego dążymy, podejmując się współpracy z Klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Techniki sprzedaży

Techniki sprzedaży

Sprawdź
Badanie potrzeb i pozyskiwanie klientów do współpracy (sektor B2B/B2C)

Badanie potrzeb i pozyskiwanie klientów do współpracy (sektor B2B/B2C)

Sprawdź
Ring technik i taktyk prowadzony przez zawodowego kupca i sales managera

Ring technik i taktyk prowadzony przez zawodowego kupca i sales managera

Sprawdź
Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży

Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży

Sprawdź