Dla specjalistów
Jak twierdzi James P. Lewis: „Zespoły nie powstają same – trzeba je ukształtować”, co oznacza nie tylko osobistą pracę pracowników związaną z ciągłym doskonaleniem umiejętności i automotywacją, ale również duże zaangażowanie po stronie ich przełożonych.
Jak twierdzi James P. Lewis: „Zespoły nie powstają same – trzeba je ukształtować”, co oznacza nie tylko osobistą pracę pracowników związaną z ciągłym doskonaleniem umiejętności i automotywacją, ale również duże zaangażowanie po stronie ich przełożonych.
Czujesz, że więzi w Twoim zespole nie są zbyt silne? Że brak zaufania wpływa na Waszą codzienną pracę powodując jej opóźnienia lub niższą jakość?
Głównym celem szkolenia z budowania zaufania w zespole jest wzmocnienie umiejętności budowania efektywnych, synergicznych zespołów. Co ponadto?
Szkolenie z budowania zaufania w zespole, zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online ma charakter praktyczny. W czasie warsztatowej pracy będziemy korzystać m.in. z licencjonowanych gier szkoleniowych, symulacji scenek, casy study, pracy w grupach etc.
Zaufanie w zespole jest niezbędne, jeśli zależy nam na maksymalnym wykorzystaniu potencjału wszystkich jego członków i osiąganiu lepszych wyników. Według koncepcji P. Lencioniego, to właśnie budowanie zaufania i otwartej komunikacji jest podstawą tworzenia odpowiedzialnych i synergicznych zespołów, skoncentrowanych na wspólnym celu firmowym.
Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu z budowania zaufania w zespole dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?
Już od przeszło 25 lat szkolimy pracowników, m.in. w tematach dotyczących skutecznej komunikacji, budowania zaufania i współpracy, zarządzania. Na realizowane przez nas projekty patrzymy w sposób holistyczny. Realizując szkolenia z kompetencji miękkich, dążymy do tego, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!