Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Dla specjalistów

Budowanie zaufania w zespole

Jak twierdzi James P. Lewis: „Zespoły nie powstają same – trzeba je ukształtować”, co oznacza nie tylko osobistą pracę pracowników związaną z ciągłym doskonaleniem umiejętności i automotywacją, ale również duże zaangażowanie po stronie ich przełożonych.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Budowanie zaufania w zespole

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Jak twierdzi James P. Lewis: „Zespoły nie powstają same – trzeba je ukształtować”, co oznacza nie tylko osobistą pracę pracowników związaną z ciągłym doskonaleniem umiejętności i automotywacją, ale również duże zaangażowanie po stronie ich przełożonych.

Budowanie zaufania w zespole

Budowanie zaufania w zespole

Dla kogo?

Czujesz, że więzi w Twoim zespole nie są zbyt silne? Że brak zaufania wpływa na Waszą codzienną pracę powodując jej opóźnienia lub niższą jakość?

Dla kogo?

Głównym celem szkolenia z budowania zaufania w zespole jest wzmocnienie umiejętności budowania efektywnych, synergicznych zespołów. Co ponadto?

  • Poznasz zasady budowania i pracy efektywnych zespołów;
  • rozwiniesz umiejętności przezwyciężania trudności w zespole;
  • dowiesz się, czym jest praca zespołowa, jakie są role w zespole i jaki jest Twój wpływ na jakość pracy w nim;
  • poznasz korzyści proaktywnej postawy w budowaniu wysokiej jakości współpracy;
  • rozwiniesz wewnętrzne poczucie zaufania i sprawstwa;
  • poznasz w praktyce techniki komunikacyjne budujące zaufanie w zespole;
  • zintegrujesz się ze swoim teamem.

Szkolenie z budowania zaufania w zespole, zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online ma charakter praktyczny. W czasie warsztatowej pracy będziemy korzystać m.in. z licencjonowanych gier szkoleniowych, symulacji scenek, casy study, pracy w grupach etc.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Zaufanie w zespole jest niezbędne, jeśli zależy nam na maksymalnym wykorzystaniu potencjału wszystkich jego członków i osiąganiu lepszych wyników. Według koncepcji P. Lencioniego, to właśnie budowanie zaufania i otwartej komunikacji jest podstawą tworzenia odpowiedzialnych i synergicznych zespołów, skoncentrowanych na wspólnym celu firmowym.

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu z budowania zaufania w zespole dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Budowanie zaufania w zespole

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Strefa wiedzy

Artykuły

Więcej niż suma jednostek – trzy cechy zgranego zespołu

Kiedy brzmienie poszczególnych instrumentów w orkiestrze odpowiednio się przenika, razem tworzą harmonijną melodię. Sukces zależy zarówno od zaangażowania każdego z muzyków, jak i dyrygenta. Podobnie „zgranie” kompetencji i umiejętności pracowników pomaga w efektywnym osiąganiu wspólnych celów.

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Mówisz językiem szakala czy żyrafy? O sztuce budowania porozumienia.

W każdym z nas jest coś z żyrafy i szakala. W codziennych rozmowach – zawodowych, rodzinnych czy towarzyskich – posługujemy się językami symbolizowanymi właśnie przez te zwierzęta. Co to oznacza dla nas i naszych relacji?

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Obojętność i brak feedbacku – czego nie lubią pracownicy z pokolenia Z?

Przedstawiciele pokolenia Z coraz liczniej wkraczają na rynek pracy, wraz ze swoją perspektywą, zdolnościami i oczekiwaniami. Warto przyjrzeć im się bliżej, bo za 10 lat to oni będą zarządzać sporą częścią gospodarki. Jakie metody i postawy utrudnią komunikację z pracownikami z tej generacji i zagłuszają ich wewnętrzną motywację?

Kliknij, aby przejsć dalej
Video

Style zachowań a jakość współpracy

Opowiada: Paulina Węgrzyn

Kliknij, aby przejsć dalej

Wyślij zapytanie

Już od przeszło 25 lat szkolimy pracowników, m.in. w tematach dotyczących skutecznej komunikacji, budowania zaufania i współpracy, zarządzania. Na realizowane przez nas projekty patrzymy w sposób holistyczny. Realizując szkolenia z kompetencji miękkich, dążymy do tego, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Optymalizacja pracy, czyli podnoszenie poprzeczki w działaniu zespołu

Optymalizacja pracy, czyli podnoszenie poprzeczki w działaniu zespołu

Sprawdź
Efektywna współpraca w dziale i między działami

Efektywna współpraca w dziale i między działami

Sprawdź
Asertywna komunikacja w organizacji

Asertywna komunikacja w organizacji

Sprawdź
Trening koncentracji i zespołowego uczenia się

Trening koncentracji i zespołowego uczenia się

Sprawdź