Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Sprzedaż i obsługa klienta

Cross selling / up selling

Posiadanie gamy dobrych produktów jest jednym z kluczowych czynników zapewniających firmom przychód. Jednak stosując odpowiednie metody sprzedaży produktów, można zmaksymalizować ich zysk. Strategiami, które mogą pomnożyć zyski z jednej transakcji ze sprzedaży, są up-selling i cross-selling.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Cross selling / up selling

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Posiadanie gamy dobrych produktów jest jednym z kluczowych czynników zapewniających firmom przychód. Jednak stosując odpowiednie metody sprzedaży produktów, można zmaksymalizować ich zysk. Strategiami, które mogą pomnożyć zyski z jednej transakcji ze sprzedaży, są up-selling i cross-selling.

Cross selling / up selling

Cross selling / up selling

Dla kogo?

Up-selling i cross-selling są technikami, które skutecznie mogą zwiększyć zyski ze sprzedaży. Jednym z warunków efektywności tych technik jest już pewna świadomość i dojrzałość handlowców. Jeśli jesteś więc doświadczonym handlowcem, znasz kluczowe techniki sprzedaży, potrafisz budować relację z różnymi typami klientów, opanowałeś umiejętności potrzebne w Twojej codziennej pracy, czas na to, by wejść na jeszcze wyższy poziom. Podczas szkolenia Cross selling / up selling wypracowane zostaną spójne obszary i argumenty sprzedażowe, które będą stanowić realną korzyść dla klienta - mimo cen wyższych niż u konkurencji.

Dla kogo?

Celami warsztatów Cross selling / up selling są:

  • analiza mocnych stron i obszarów do zmiany w ofercie firmy;
  • wypracowanie argumentów cross- i up-sellingowych możliwych do użycia w trakcie sprzedaży z uwzględnieniem specyfiki kluczowych grup klientów;
  • praktyczne ćwiczenie rozmów sprzedażowych pod kątem oceny skuteczności wypracowanych argumentów.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Świadome biznesowo firmy wiedzą, że walka z konkurencją przez ciągłe obniżanie ceny to droga do zatracenia, bo w wojnie cenowej zawsze znajdzie się ktoś tańszy, a praca na minimalnej marży powoduje nie tylko zachwianie bezpieczeństwa finansowego firmy, ale jest także niezwykle frustrująca dla pracowników wszystkich szczebli i departamentów. Dlatego firmy o wysokiej świadomości biznesowej podejmują działania, które pozwalają na zwiększenie marżowości poprzez odkrywanie dodatkowych potrzeb klienta i odpowiadanie na nie poprzez właściwie dobraną formę proponowania produktów przekraczających wstępną potrzebę klienta. Szkolenie Cross selling / up selling pozwala uporządkować dobre praktyki zwiększania sprzedaży produktów i rozwiązań dodatkowych, oraz udoskonalić praktyczne umiejętności w tym zakresie.

Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu Cross selling / up selling dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Cross selling / up selling

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Wyślij zapytanie

Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu i sprawiamy, że biznes wzrasta. Zadowoleni ludzie we wzrastających firmach to cel, do którego dążymy, podejmując się współpracy z Klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży

Rola komunikacji i prezentacji elektronicznej w sprzedaży

Sprawdź
Budowanie standardów obsługi klienta

Budowanie standardów obsługi klienta

Sprawdź
Techniki sprzedaży

Techniki sprzedaży

Sprawdź
Sytuacje trudne w obsłudze klienta, w tym reklamacje i obiekcje

Sytuacje trudne w obsłudze klienta, w tym reklamacje i obiekcje

Sprawdź