Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Dla zarządzających

Delegowanie i egzekwowanie

Oddanie pewnej kontroli pracownikom sprawia Ci kłopot? Delegowanie i egzekwowanie zadań są jednymi z podstawowych kompetencji menadżerskich, dzięki którym realizacja działań nabiera szybszego tempa, a przede wszystkim zyskuje nową jakość. W trakcie naszego szkolenia poznasz m.in. zasady efektywnego delegowania zadań, monitorowania ich realizacji i udzielania informacji zwrotnej.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Delegowanie i egzekwowanie

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Korzyści z delegowania zadań są ogromne, jednak menedżerowie, zwłaszcza młodsi stażem, często nie potrafią ich dostrzec. Bojąc się oddać kontrolę, wpadają w pułapkę mikrozarządzania, czyli zarządzania przez nadzorowanie. Ten jest demoralizujący i nieintuicyjny, ponieważ pragnienie kontroli, aby upewnić się, że wszystko idzie zgodnie z planem, stwarza w dłuższej perspektywie więcej problemów. Jak więc delegować i egzekwować zadania?

Delegowanie i egzekwowanie

Delegowanie i egzekwowanie

Dla kogo?

Oddanie pewnej kontroli pracownikom sprawia Ci kłopot? Delegowanie i egzekwowanie zadań są jednymi z podstawowych kompetencji menadżerskich, dzięki którym realizacja działań nabiera szybszego tempa, a przede wszystkim zyskuje nową jakość. W trakcie naszego szkolenia poznasz m.in. zasady efektywnego delegowania zadań, monitorowania ich realizacji i udzielania informacji zwrotnej.

Dla kogo?

Celem nadrzędnym naszego szkolenia jest uświadomienie Ci roli menedżera jako przywódcy i rozwijanie umiejętności elastycznego dopasowywania stylu zarządzania do potrzeb i poziomu kompetencji pracownika. Co ponadto?

  • Poznasz zasady nowoczesnego przywództwa (model Blancharda) i zakresy odpowiedzialności menedżera w kontekście wpływu na osiągane wyniki;
  • rozwiniesz umiejętności przywódcze w zakresie budowania swojego autorytetu poprzez efektywną komunikację i styl zarządczy;
  • poszerzysz świadomość na temat wpływu własnych zachowań na postawy w zespole i osiągane przez zespół wyniki;
  • rozwiniesz umiejętności komunikacyjne, mające wpływ na zarządzanie zespołem;
  • nauczysz się w praktyce delegowania, wzmacniającego zaangażowanie pracowników;
  • poznasz sposoby monitorowania wykonywanych zadań i ich skutecznego egzekwowania;
  • dowiesz się, co zrobić w sytuacji niewykonania zadania przez pracownika.

Naszym celem jest dostarczenie Ci odpowiedniej wiedzy i ugruntowanie jej poprzez praktyczny trening umiejętności menedżerskich i liderskich.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Stephen Covey napisał: „Musimy zlecać obowiązki, by wykorzystać czas na zadanie najważniejsze. Na dłuższą metę czas spędzony na przekazywaniu obowiązków jest czasem zaoszczędzonym”. Czas jest zasobem niezwykle cennym. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak o niego zadbać, szkolenie z delegowania i egzekwowania wyposaży Cię w niezbędne narzędzia i umiejętności.

Jakie jeszcze korzyści przyniesie Tobie oraz Twojej organizacji?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Delegowanie i egzekwowanie

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Strefa wiedzy

Artykuły

Mówisz językiem szakala czy żyrafy? O sztuce budowania porozumienia.

W każdym z nas jest coś z żyrafy i szakala. W codziennych rozmowach – zawodowych, rodzinnych czy towarzyskich – posługujemy się językami symbolizowanymi właśnie przez te zwierzęta. Co to oznacza dla nas i naszych relacji?

Kliknij, aby przejsć dalej
Integra - Menadżer godny zaufania
Webinary

Menadżer godny zaufania

Zaufanie w organizacjach bezpośrednio przekłada się na wysoki poziom zaangażowania i satysfakcji z pracy. Jest fundamentem pracy zespołowej – czymś, nad czym trzeba nieustannie pracować i czymś, co nie jest dane raz na zawsze.

Kliknij, aby przejsć dalej
Video

Style zachowań a jakość współpracy

Opowiada: Paulina Węgrzyn

Kliknij, aby przejsć dalej
Video

Motywacja niejedno ma imię. Jak budować zaangażowanie zespołu?

Opowiada: Łukasz Przybylski

Kliknij, aby przejsć dalej
Video

Skuteczny menedżer jako kapitan we flocie

Opowiada: Michał Brywczyński

Kliknij, aby przejsć dalej

Wyślij zapytanie

Czujesz, że delegowanie i egzekwowanie nie są Twoją mocną stroną i chcesz to zmienić? Napisz do nas! Jesteśmy firmą, która od przeszło 25 lat kompleksowo podchodzi do tematu podnoszenia kwalifikacji u pracowników. Nasze szkolenia, zarówno w wersji stacjonarnej, jak i online opierają się głównie na praktycznym treningu umiejętności.

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Udzielenie informacji zwrotnej

Udzielenie informacji zwrotnej

Sprawdź
Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Sprawdź
Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Sprawdź
Empatyczne przywództwo

Empatyczne przywództwo

Sprawdź