Dla specjalistów
Codzienna praca wymaga nie tylko sprawnego zarządzania własnym zespołem, ale również świadomego kształtowania współpracy z innymi działami.
Teoretycznie wszyscy pracujemy na jeden cel firmy, ale w natłoku zadań do wykonania, przy ograniczonej komunikacji z osobami zajmującymi się w firmie innymi obowiązkami, koncentrujemy się na osiąganiu celów własnego działu, tracąc z oczu szerszą perspektywę.
Codzienna praca wymaga nie tylko sprawnego zarządzania własnym zespołem, ale również świadomego kształtowania współpracy z innymi działami.
Teoretycznie wszyscy pracujemy na jeden cel firmy, ale w natłoku zadań do wykonania, przy ograniczonej komunikacji z osobami zajmującymi się w firmie innymi obowiązkami, koncentrujemy się na osiąganiu celów własnego działu, tracąc z oczu szerszą perspektywę.
Szkolenie odpowie na szereg pytań, m.in.: w jaki sposób nieustannie motywować się do myślenia ponaddziałowego i jak przełożyć ten sposób myślenia na własny zespół? Jak przełamywać myślenie silosowe i wykorzystać efekt synergii?
Celami szkolenia z efektywnej współpracy w dziale i między działami są:
Współpracy trzeba się nauczyć. I to nie tylko zasad jej dotyczących, ale przede wszystkim rozumienia indywidualnych zasobów członków zespołu. Efektywnie działające zespoły pozwolą organizacji uzyskać ponadprzeciętną pozycję rynkową i przewagę konkurencyjną.
Integra to jedyna marka, która poprzez kompleksowe podejście do podnoszenia kwalifikacji ludzi – od selekcji i rekrutacji, przez diagnozy kompetencji i szkolenia, aż do doskonalenia procesów w organizacji – przyczynia się do wzrostu swoich klientów biznesowych. Inspirujemy organizacje do doskonalenia modeli biznesowych i wdrażania zmian. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować w zakresie efektywnej współpracy w dziele i między działami, napisz do nas!