Dla zarządzających
Koncepcji na temat przywództwa powstało wiele. Wszystkie łączy jednak jedno: jego głównym celem jest takie prowadzenie ludzi (organizacji, zespołów), aby osiągali oni założone cele. Ludzie wykorzystują do tego bardzo różne umiejętności i obierają różne, mniej lub bardziej skuteczne strategie. W dzisiejszych, niejednoznacznych i nieprzewidywalnych czasach empatyczne zarządzanie wydaje się tym, co może przyczynić się do wzrostu poczucia bezpieczeństwa, minimalizowania sytuacji napięć i stresu oraz ułatwianie pracownikom korzystania z pełnego potencjału, wzajemnej pomocy i wsparcia.
Pracując z wieloma klientami, widzimy, że EMPATYCZNE PRZYWÓDZTWO to nowa kompetencja menedżera 5.0. Należy też pamiętać, że jakkolwiekby nie patrzeć na aktualną sytuację jest ona sytuacją kryzysową, choćby przez podwyższony stan napięcia związanego z zachwianym poczuciem bezpieczeństwa. Nasz program uwzględnia i ten aspekt, choć ostateczny jego kształt formuujemy po badaniu potrzeb.
Empatyczne zarządzanie to kilka kluczowych kompetencji (rozumienie różnorodności, Inteligencja emocjonalna, inspirowanie, opanowanie, zdolność do stawiania granic), ale przede wszystkim pewna postawa i to ona jest filarem naszego szkolenia. Umiejętności i narzędzia to pomocne dodatki, które tę postawę mają wzmacniać, zwłaszcza przez odwagę w komunikacji, gdzie oprzemy się na programie radykalnej szczerości K. Scott. Chcemy, aby poprzez własną refleksję menedżerowie odkryli w sobie wewnętrzną siłę do przeprowadzenia swoich zespołów.
Chcesz postawić na umiejętności związane ze wsparciem zespołu z wykorzystaniem zaufania i empatii? Chcesz żeby menedżerowie odkryli w sobie wewnętrzną siłę do przeprowadzenia swoich zespołów przez ten trudny czas. Zależy Ci żeby przeszkoleni w zakresie różnych koncepcji i narzędzi zarządczych menedżerowie z większą swobodą i w naturalny sposób korzystali z nich, doskonaląc swój warsztat? Chętnie Ci w tym pomożemy!
Głównym celem tego szkolenia jest rozwijanie i doskonalenie umiejętności empatycznego przywództwa. Co jeszcze?
Koncepcja pracy na szkoleniach z empatycznego przywództwa daje uczestnikom możliwość skonfrontowania się z własnymi doświadczeniami, przemyśleniami, „przełożeniem” poznanej wiedzy na praktyczne zastosowanie w swoich realiach zawodowych i opracowanie planu ich wdrożenia w swoje codzienne działania. Chcemy, aby szkolenie stwarzało możliwość refleksji dotyczącej własnej postawy przywódczej, a także wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami.
Empatyczne przywództwo pomaga zbudować zgrany zespół, umocnić ducha współpracy, a także poprawić produktywność i lojalność jego członków. Empatia ułatwia nawiązanie dobrych stosunków z innymi, wspiera wzajemne zrozumienie, buduje zaufanie i poprawia komunikację.
Jesteśmy pewnym partnerem biznesowym. Już od ponad 25 lat dbamy o kompetencje pracowników i tworzymy autorskie, skuteczne programy i procesy oparte na najnowszej wiedzy. Specjalizujemy się m.in. w tematach dotyczących przywództwa. Nasze programy zawsze dopasowujemy do konkretnych firm i osób, dbając o to, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!