Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Dla zarządzających

Empatyczne przywództwo

Koncepcji na temat przywództwa powstało wiele. Wszystkie łączy jednak jedno: jego głównym celem jest takie prowadzenie ludzi (organizacji, zespołów), aby osiągali oni założone cele. Ludzie wykorzystują do tego bardzo różne umiejętności i obierają różne, mniej lub bardziej skuteczne strategie. W dzisiejszych, niejednoznacznych i nieprzewidywalnych czasach empatyczne zarządzanie wydaje się tym, co może przyczynić się do wzrostu poczucia bezpieczeństwa, minimalizowania sytuacji napięć i stresu oraz ułatwianie pracownikom korzystania z pełnego potencjału, wzajemnej pomocy i wsparcia.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Empatyczne przywództwo

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Pracując z wieloma klientami, widzimy, że EMPATYCZNE PRZYWÓDZTWO to nowa kompetencja menedżera 5.0. Należy też pamiętać, że jakkolwiekby nie patrzeć na aktualną sytuację jest ona sytuacją kryzysową, choćby przez podwyższony stan napięcia związanego z zachwianym poczuciem bezpieczeństwa. Nasz program uwzględnia i ten aspekt, choć ostateczny jego kształt formuujemy po badaniu potrzeb.

Empatyczne przywództwo

Empatyczne przywództwo

Dla kogo?

Empatyczne zarządzanie to kilka kluczowych kompetencji (rozumienie różnorodności, Inteligencja emocjonalna, inspirowanie, opanowanie, zdolność do stawiania granic), ale przede wszystkim pewna postawa i to ona jest filarem naszego szkolenia. Umiejętności i narzędzia to pomocne dodatki, które tę postawę mają wzmacniać, zwłaszcza przez odwagę w komunikacji, gdzie oprzemy się na programie radykalnej szczerości K. Scott. Chcemy, aby poprzez własną refleksję menedżerowie odkryli w sobie wewnętrzną siłę do przeprowadzenia swoich zespołów.

Chcesz postawić na umiejętności związane ze wsparciem zespołu z wykorzystaniem zaufania i empatii? Chcesz żeby menedżerowie odkryli w sobie wewnętrzną siłę do przeprowadzenia swoich zespołów przez ten trudny czas. Zależy Ci żeby przeszkoleni w zakresie różnych koncepcji i narzędzi zarządczych menedżerowie z większą swobodą i w naturalny sposób korzystali z nich, doskonaląc swój warsztat? Chętnie Ci w tym pomożemy!

Dla kogo?

Głównym celem tego szkolenia jest rozwijanie i doskonalenie umiejętności empatycznego przywództwa. Co jeszcze?

  • Rozwój umiejętności zarządzania, podwyższony poziom stresu, dbałość o własne „siły życiowe” i postawy menedżerskie;
  • rozwój umiejętności komunikacyjnych i postaw istotnych dla budowania zaufania i empatii, m.in.: empatyczne słuchanie, poszanowanie odrębności, zindywidualizowane podejście, klaryfikowanie, opieranie się na faktach itp.
  • zadbanie o zachwiane poczucie bezpieczeństwa;
  • przeciwdziałanie sytuacji utraty ducha zespołowości i rozpadu zespołów;
  • troska o relacje i empatię w zespole;
  • rozwijanie zrozumienia i indywidualnego podejścia do pracowników;
  • Wzrost odwagi w udzielaniu wzmacniającego i korygującego feedbacku.

Koncepcja pracy na szkoleniach z empatycznego przywództwa daje uczestnikom możliwość skonfrontowania się z własnymi doświadczeniami, przemyśleniami, „przełożeniem” poznanej wiedzy na praktyczne zastosowanie w swoich realiach zawodowych i opracowanie planu ich wdrożenia w swoje codzienne działania. Chcemy, aby szkolenie stwarzało możliwość refleksji dotyczącej własnej postawy przywódczej, a także wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Empatyczne przywództwo pomaga zbudować zgrany zespół, umocnić ducha współpracy, a także poprawić produktywność i lojalność jego członków. Empatia ułatwia nawiązanie dobrych stosunków z innymi, wspiera wzajemne zrozumienie, buduje zaufanie i poprawia komunikację.

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Empatyczne przywództwo

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Strefa wiedzy

Integra - Nawyki podtrzymujące w nas wysoki stres. Jak sobie z nimi poradzić
Artykuły

Nawyki podtrzymujące w nas wysoki stres. Jak sobie z nimi poradzić.

Każdy z nas ma w swoim otoczeniu osobę, która lubi robić wszystko na ostatnią chwilę i bierze na siebie za dużo niedoprecyzowanych zadań. A to już krótsza droga do wypalenia zawodowego.

Kliknij, aby przejsć dalej
Integra - Inteligencja emocjonalna w biznesie
Webinary

Inteligencja emocjonalna w biznesie

Empatia to przyszłość relacji biznesowych a świadomość własnej inteligencji emocjonalnej w kontaktach z ludźmi jest podstawą ich trwałości i skuteczności.

Kliknij, aby przejsć dalej

Wyślij zapytanie

Jesteśmy pewnym partnerem biznesowym. Już od ponad 25 lat dbamy o kompetencje pracowników i tworzymy autorskie, skuteczne programy i procesy oparte na najnowszej wiedzy. Specjalizujemy się m.in. w tematach dotyczących przywództwa. Nasze programy zawsze dopasowujemy do konkretnych firm i osób, dbając o to, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Udzielenie informacji zwrotnej

Udzielenie informacji zwrotnej

Sprawdź
Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Sprawdź
Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Sprawdź
Empatyczne przywództwo

Empatyczne przywództwo

Sprawdź