Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Dla zarządzających

Gry w organizacjach, czyli Analiza Transakcyjna w praktyce

Gry psychologiczne to nieuświadomione sposoby komunikowania się, które „pożerają” energię i psują relacje między ludźmi. Umiejętność rozpoznawania i zmiany tych nawyków znacznie poprawią jakość Twojego życia, nie tylko zawodowego! Jakie korzyści przyniesie Gry w organizacjach, czyli analiza transakcyjna w praktyce dla Twojego życia oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Gry w organizacjach, czyli Analiza Transakcyjna ...

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Nasze relacje z ludźmi w życiu prywatnym i zawodowym czasami powodują zbyt wiele nieprzyjemnych emocji, które układają się wg kilku typowych wzorców. Gdy okazuje się, że ciągle „pakujemy się” z tymi samymi osobami w relacje „noszenia ich na swoich plecach”. Wobec innych ludzi stajemy się czasami ofiarami ich niezrozumiałego niezadowolenia. Zdarzają się też sytuacje, że inni zaczynają postrzegać nas jako „oprawców”. Te 3 rodzaje sytuacji zawsze pogarszają jakość naszego życia prywatnego i zawodowego, a w konsekwencji wyczerpują nasze siły życiowe oraz zasoby finansowe. Powodem „wchodzenia w gry” są nasze nieuświadomione postawy wobec ludzi, świata i samych siebie oraz tendencja do odruchowego i emocjonalnego reagowania. Czy w Twojej organizacji toczą się gry psychologiczne?

Gry w organizacjach, czyli Analiza Transakcyjna w praktyce

Gry w organizacjach, czyli Analiza Transakcyjna w praktyce

Dla kogo?

Obserwujesz niski poziom zaufania pracowników do organizacji oraz poczucie braku sił, niechęci i bezsilności? A może ludzie w Twoim zespole działają tak, by potwierdzić swoje przekonania? Czy zauważasz trwonienie wypracowanych środków na nieprzemyślane i kosztowne działania? Coraz częściej zauważasz, że najbardziej wartościowi dla firmy pracownicy odchodzą lub są zwalniani? Atmosfera w pracy staje się coraz trudniejsza przez ciągłe poszukiwanie winnych danego problemu? Jeśli większość tych symptomów pojawia się cyklicznie, szkolenie Gry w organizacjach, czyli Analiza Transakcyjna w praktyce, pomoże Ci w zmianie sytuacji.

Dla kogo?

Celami szkolenia są:

  • praktyczna naucza rozpoznawania złych wzorców relacji w życiu zawodowym i prywatnym;
  • zmiana nawyków na zdrowe sposoby komunikacji i współpracy.

Szkolenie Gry w organizacjach, czyli Analiza Transakcyjna w praktyce ma charakter praktyczny, dlatego jego głównym elementem będzie trening oparty na sytuacjach z Twojej codzienności zawodowej i/lub prywatnej.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Gry psychologiczne to nieuświadomione sposoby komunikowania się, które „pożerają” energię i psują relacje między ludźmi. Umiejętność rozpoznawania i zmiany tych nawyków znacznie poprawią jakość Twojego życia, nie tylko zawodowego!

Jakie korzyści przyniesie Gry w organizacjach, czyli analiza transakcyjna w praktyce dla Twojego życia oraz dla organizacji, w której pracujesz?

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Gry w organizacjach, czyli Analiza Transakcyjna w praktyce

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Strefa wiedzy

Artykuły

Mówisz językiem szakala czy żyrafy? O sztuce budowania porozumienia.

W każdym z nas jest coś z żyrafy i szakala. W codziennych rozmowach – zawodowych, rodzinnych czy towarzyskich – posługujemy się językami symbolizowanymi właśnie przez te zwierzęta. Co to oznacza dla nas i naszych relacji?

Kliknij, aby przejsć dalej
Video

Style zachowań a jakość współpracy

Opowiada: Paulina Węgrzyn

Kliknij, aby przejsć dalej

Wyślij zapytanie

Już od przeszło 25 lat szkolimy pracowników, m.in. w tematach dotyczących skutecznej komunikacji i budowania zdrowych relacji w zespołach. Na realizowane przez nas projekty patrzymy w sposób holistyczny. Realizując szkolenia kompetencyjne, dążymy do tego, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Udzielenie informacji zwrotnej

Udzielenie informacji zwrotnej

Sprawdź
Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Sprawdź
Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Sprawdź
Empatyczne przywództwo

Empatyczne przywództwo

Sprawdź