Autorskie projekty rozwojowe
Program Inside Sales wspiera nowoczesne podejście do sprzedaży. Pokazuje jak wykorzystywać nowe kanały dotarcia do klienta i profesjonalne oraz skutecznie zaprezentować mu swoją ofertę wykorzystując narzędzia takie jak: telefon, e-mail, wideoprezentacje.
Z punktu widzenia handlowca najlepsze rezultaty przynosi możliwość bezpośrednich spotkań z klientem. Co jednak w sytuacji, kiedy sprzedaż prowadzona jest głównie z siedziby firmy, a Twój zespół wykorzystuje w niej wyłącznie narzędzia komunikacji na odległość (email, telefon, social selling, telekonferencje, videokonferencje).
Dotarcie do nowych klientów stanowi wtedy dodatkową trudność. Co więcej, kiedy w wielu firmach jest większa otwartość na pracę w trybie zdalnym lub hybrydowym, tradycyjny cold calling nie sprawdza się tak jak wcześniej. Pandemia spowodowała również, że Twoi partnerzy nie zawsze chcą spotykać się osobiście tylko proszą o zaprezentowanie oferty podczas spotkania online. Jak na takim spotkaniu wypaść profesjonalnie i co zrobić żeby maksymalnie wykorzystać wszystkie możliwości?
Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu i sprawiamy, że biznes wzrasta. Zadowoleni ludzie we wzrastających firmach to cel, do którego dążymy, podejmując się współpracy z Klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!
Działy handlowe stanęły przed nowym wyzwaniem, jakim jest skuteczne dotarcie do klientów i profesjonalne zaprezentowanie im swojej oferty. Szukasz nowych kanałów dotarcia do klientów i chcesz rozwinąć wśród handlowców wiedzę w obszarze Social Sellingu? Dziś media społecznościowe nie tylko zapewniają rozrywkę, ale również generują szanse sprzedażowe. Według raportu Hootsuite spędzamy w Internecie średnio 6 godzin i 26 minut dziennie. Warto ten fakt wykorzystać – zwiększyć szansę na bycie zauważonym i czerpać korzyści biznesowe!
Jednak sam kontakt poprzez media społecznościowe nie wystarcza do tego, aby sprzedaż sfinalizować, to tylko początek drogi. Tu potrzeba bardziej bezpośredniego kontaktu. W trakcie warsztatów nauczymy Cię jak właściwie wykorzystać wszystkie dostępne formy kontaktu – telefon, e-mail, wideoprezentacje. W przyszłości może to być forma dywersyfikacji działań handlowych pod kątem różnych preferencji klientów.
Program Inside Sales składa się z IV tematów:
Program Inside Sales wspiera nowoczesne podejście do sprzedaży. Pokazuje jak wykorzystywać nowe kanały dotarcia do klienta i profesjonalne oraz skutecznie zaprezentować mu swoją ofertę wykorzystując narzędzia takie jak: telefon, e-mail, wideoprezentacje.