Dla specjalistów
Aby prowadzić skuteczną komunikację oraz zarządzanie w środowisku międzynarodowym należy posiadać szereg kompetencji międzykulturowych, interpersonalnych i językowych, które ułatwiają oraz podnoszą efektywność.
Aby prowadzić skuteczną komunikację oraz zarządzanie w środowisku międzynarodowym należy posiadać szereg kompetencji międzykulturowych, interpersonalnych i językowych, które ułatwiają oraz podnoszą efektywność.
Jeśli chcesz wzmocnić inteligencję międzykulturową, zyskać świadomość wartości i kultury swoich współpracowników i partnerów biznesowych z innych państw oraz obszarów kulturowych; jeśli zależy Ci na poprawie umiejętności aktywnego słuchania, wywierania wpływu, budowania zaufania i podejmowania decyzji, a także chcesz poznać strategie językowe i gotowe wyrażenia – to szkolenie da Ci szereg pomocnych narzędzi i umiejętności, dzięki którym komunikacja międzykulturowa stanie się efektywniejsza, a Ty poczujesz się pewniej w środowisku międzynarodowym.
Głównym założeniem szkolenia z komunikacji międzykulturowej jest zbudowanie świadomości związanej z wpływem, jak różnice kulturowe wywierają na budowanie efektywnych relacji w międzynarodowym biznesie. W trakcie szkolenia poznasz specyficzne obszary różnic kulturowych związanych ze stylem komunikacji i współpracy, wyznawanymi wartościami, praktyką realizacji zadań i rozumienia pojęcia czasu w relacjach polsko-amerykańskich.
Celem szkolenia z komunikacji międzykulturowej jest dostarczenie wiedzy i praktycznych umiejętności, koniecznych do efektywnej współpracy w środowisku międzykulturowym. Co ponadto?
Szkolenie z komunikacji międzykulturowej ma charakter praktyczny. W czasie warsztatowej pracy będziesz brał/a udział m.in. w scenkach sytuacyjnych, ćwiczeniach w parach, mini symulacjach możliwych interakcji międzykulturowych, czy moderowanych dyskusjach grupowych.
Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu z komunikacji międzykulturowej dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?
Już od przeszło 25 lat szkolimy pracowników, m.in. w tematach dotyczących skutecznej komunikacji, również na arenie międzynarodowej. Na realizowane przez nas projekty patrzymy w sposób holistyczny. Realizując szkolenia kompetencyjne, dążymy do tego, by rozwój pracownika przekładał się na wzrost wyników organizacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!