Fundusze unijne Fundusze unijne
Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Dla zarządzających

Narzędzia dialogu menedżerskiego

Wiesz, że unikasz dyskomfortu w sytuacjach interpersonalnych? Nie reagujesz na wiele istotnych zdarzeń? Traktujesz swoje przywództwo jako zarządzanie wynikiem? Większość czasu poświęcasz na biurokratyczne działania? Szkolenie z narzędzia dialogu menedżerskiego uświadomi Ci, że dialog z pracownikiem i częste rozmowy to clou przywództwa w organizacji.

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Skontaktuj się z nami

61 661 30 80

lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie

Wyślij wiadomość

Tryb szkolenia: szkolenie online, szkolenie stacjonarne

Narzędzia dialogu menedżerskiego

Skontaktuj się z nami 61 661 30 80 lub skorzystaj z formularza kontaktowego i wyślij zapytanie
Wyślij wiadomość

Patric Lencioni powiedział, że „Najlepsi liderzy nie mówią DO LUDZI, tylko z nimi ROZMAWIAJĄ”. W tych słowach zawarta jest idea naszego szkolenia. Jesteśmy przekonani, że równowaga pomiędzy wsparciem a wymaganiem jest najbardziej skutecznym sposobem osiągania ponadprzeciętnych rezultatów. Do obu tych elementów potrzebne są skuteczne narzędzia dialogu menedżerskiego. Chcesz się ich nauczyć?

Narzędzia dialogu menedżerskiego

Narzędzia dialogu menedżerskiego

Dla kogo?

Traktowanie funkcji przywódczych jako podjęcia się odpowiedzialności oraz zarządzanie ludźmi jako pomoc w osiąganiu przez nich nowych umiejętności i odkrywaniu pełni swojego potencjału wspiera chęć prowadzenia dialogu, a nie tylko wydawania poleceń.

Dla kogo?

Wiesz, że unikasz dyskomfortu w sytuacjach interpersonalnych? Nie reagujesz na wiele istotnych zdarzeń? Traktujesz swoje przywództwo jako zarządzanie wynikiem? Większość czasu poświęcasz na biurokratyczne działania? Szkolenie z narzędzia dialogu menedżerskiego uświadomi Ci, że dialog z pracownikiem i częste rozmowy to clou przywództwa w organizacji. Jakie cele osiągniesz biorąc udział w tym szkoleniu?

  • Poznasz zasady prowadzenia efektywnych rozmów menedżerskich;
  • rozwiniesz umiejętności komunikacyjne, w tym udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej oraz zadawania adekwatnych pytań;
  • dowiesz się, jak wpływ mają Twoje działania i styl komunikacji na osiągane rezultaty i motywacje w zespole.

Jesteś zainteresowany/a? Dowiedz się, jakie korzyści wyniesiesz z naszego szkolenia.

Dlaczego warto?

Dlaczego warto?

Prowadzenie odważnych i ważnych rozmów z pracownikami to kompetencja, która wymaga znajomości różnorodnych narzędzi komunikacyjnych, ale także umiejętności wychodzenia ze strefy komfortu, także poprzez przyjmowanie informacji zwrotnej od drugiej strony. Naszą pracę podczas szkolenia z narzędzi dialogu menedżerskiego opieramy na dwóch aspektach – budowaniu świadomości i treningu umiejętności. To właśnie praktyczny charakter szkolenia i wiele symulacji rozmów prowadzonych w oparciu o konkretne sytuacje z Twojej codzienności sprawiają, że szkolenie to przynosi tak dużo korzyści – zarówno dla Ciebie, jak i dla organizacji, w której pracujesz.

Dla Ciebie:

Dla organizacji:

Narzędzia i gry

Narzędzia dialogu menedżerskiego

W naszej pracy korzystamy z certyfikowanych narzędzi i gier szkoleniowych.

Sprawdź

Strefa wiedzy

Integra - Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?
Webinary

Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?

Zapraszamy do obejrzenia materiału, który powstał podczas naszego webinaru: Rozmowy roczne, kwartalne i podsumowujące. Szansa czy przykry obowiązek?

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Mówisz językiem szakala czy żyrafy? O sztuce budowania porozumienia.

W każdym z nas jest coś z żyrafy i szakala. W codziennych rozmowach – zawodowych, rodzinnych czy towarzyskich – posługujemy się językami symbolizowanymi właśnie przez te zwierzęta. Co to oznacza dla nas i naszych relacji?

Kliknij, aby przejsć dalej
Artykuły

Obojętność i brak feedbacku – czego nie lubią pracownicy z pokolenia Z?

Przedstawiciele pokolenia Z coraz liczniej wkraczają na rynek pracy, wraz ze swoją perspektywą, zdolnościami i oczekiwaniami. Warto przyjrzeć im się bliżej, bo za 10 lat to oni będą zarządzać sporą częścią gospodarki. Jakie metody i postawy utrudnią komunikację z pracownikami z tej generacji i zagłuszają ich wewnętrzną motywację?

Kliknij, aby przejsć dalej
Video

Style zachowań a jakość współpracy

Opowiada: Paulina Węgrzyn

Kliknij, aby przejsć dalej

Wyślij zapytanie

Jeśli chcesz przekonać się, że słowa Briana Tracy’ego „Komunikacja to umiejętność, której można się nauczyć. To jak jazda na rowerze czy pisanie na maszynie. Jeśli tylko nad nią popracujesz, możesz bardzo szybko poprawić jakość każdej części swojego życia” są prawdziwe, skontaktuj się z nami. Integra Consulting Poland już od 25 lat pomaga pracownikom w nabyciu kompetencji m.in. z zakresu skutecznej komunikacji i udzielania informacji zwrotnej. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!

* Pole wymagane

Szkolenia, które mogą Cię zainteresować

Udzielenie informacji zwrotnej

Udzielenie informacji zwrotnej

Sprawdź
Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Zarządzanie zmianą i budowanie otwartości na zmianę

Sprawdź
Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Jak prezentować wyniki przed zespołem?

Sprawdź
Empatyczne przywództwo

Empatyczne przywództwo

Sprawdź