Dla zarządzających
Wiesz, że unikasz dyskomfortu w sytuacjach interpersonalnych? Nie reagujesz na wiele istotnych zdarzeń? Traktujesz swoje przywództwo jako zarządzanie wynikiem? Większość czasu poświęcasz na biurokratyczne działania? Szkolenie z narzędzia dialogu menedżerskiego uświadomi Ci, że dialog z pracownikiem i częste rozmowy to clou przywództwa w organizacji.
Patric Lencioni powiedział, że „Najlepsi liderzy nie mówią DO LUDZI, tylko z nimi ROZMAWIAJĄ”. W tych słowach zawarta jest idea naszego szkolenia. Jesteśmy przekonani, że równowaga pomiędzy wsparciem a wymaganiem jest najbardziej skutecznym sposobem osiągania ponadprzeciętnych rezultatów. Do obu tych elementów potrzebne są skuteczne narzędzia dialogu menedżerskiego. Chcesz się ich nauczyć?
Traktowanie funkcji przywódczych jako podjęcia się odpowiedzialności oraz zarządzanie ludźmi jako pomoc w osiąganiu przez nich nowych umiejętności i odkrywaniu pełni swojego potencjału wspiera chęć prowadzenia dialogu, a nie tylko wydawania poleceń.
Wiesz, że unikasz dyskomfortu w sytuacjach interpersonalnych? Nie reagujesz na wiele istotnych zdarzeń? Traktujesz swoje przywództwo jako zarządzanie wynikiem? Większość czasu poświęcasz na biurokratyczne działania? Szkolenie z narzędzia dialogu menedżerskiego uświadomi Ci, że dialog z pracownikiem i częste rozmowy to clou przywództwa w organizacji. Jakie cele osiągniesz biorąc udział w tym szkoleniu?
Prowadzenie odważnych i ważnych rozmów z pracownikami to kompetencja, która wymaga znajomości różnorodnych narzędzi komunikacyjnych, ale także umiejętności wychodzenia ze strefy komfortu, także poprzez przyjmowanie informacji zwrotnej od drugiej strony. Naszą pracę podczas szkolenia z narzędzi dialogu menedżerskiego opieramy na dwóch aspektach – budowaniu świadomości i treningu umiejętności. To właśnie praktyczny charakter szkolenia i wiele symulacji rozmów prowadzonych w oparciu o konkretne sytuacje z Twojej codzienności sprawiają, że szkolenie to przynosi tak dużo korzyści – zarówno dla Ciebie, jak i dla organizacji, w której pracujesz.
Jeśli chcesz przekonać się, że słowa Briana Tracy’ego „Komunikacja to umiejętność, której można się nauczyć. To jak jazda na rowerze czy pisanie na maszynie. Jeśli tylko nad nią popracujesz, możesz bardzo szybko poprawić jakość każdej części swojego życia” są prawdziwe, skontaktuj się z nami. Integra Consulting Poland już od 25 lat pomaga pracownikom w nabyciu kompetencji m.in. z zakresu skutecznej komunikacji i udzielania informacji zwrotnej. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!