Radzenie sobie z obiekcjami i reklamacjami
Proponujemy intensywne warsztaty z obsługi klienta w aspekcie reklamacji. Warsztaty oparte o realne sytuacje z życia uczestników. Istotą warsztatów byłoby doposażenie uczestników w efektywne narzędzia radzenia sobie z wyzwaniami stawianymi przez klientów w codziennej pracy, radzeniu sobie z trudnymi klientami i profesjonalnym przyjmowaniu reklamacji.
Uczestnicy szkolenia:
- Zbudują sobie bazę narzędzi do profesjonalnej obsługi klienta w kontakcie telefonicznym.
- Zwiększą pewność siebie i umiejętność reagowania w trudnych emocjonalnie sytuacjach.
- Wypracują i przećwiczą model przyjmowania reklamacji zwiększający szanse na poprawę jakości współpracy i wzrost lojalności klientów.
- Zabezpieczą się poprzez trening i wdrożenie modelu odmowy nadmiarowym żądaniom.
- Będą potrafili budować relację w oparciu o dobry, niebanalny kontakt.
- Będą potrafili radzić sobie z presją i agresywnymi zachowaniami klientó