Radzenie sobie z obiekcjami i reklamacjami

Proponujemy intensywne warsztaty z obsługi klienta w aspekcie reklamacji. Warsztaty oparte o realne sytuacje z życia uczestników. Istotą warsztatów byłoby doposażenie uczestników w efektywne narzędzia radzenia sobie z wyzwaniami stawianymi przez klientów w codziennej pracy, radzeniu sobie z trudnymi klientami i profesjonalnym przyjmowaniu reklamacji.

Uczestnicy szkolenia:

  • Zbudują sobie bazę narzędzi do profesjonalnej obsługi klienta w kontakcie telefonicznym.
  • Zwiększą pewność siebie i umiejętność reagowania w trudnych emocjonalnie sytuacjach.
  • Wypracują i przećwiczą model przyjmowania reklamacji zwiększający szanse na poprawę jakości współpracy i wzrost lojalności klientów.
  • Zabezpieczą się poprzez trening i wdrożenie modelu odmowy nadmiarowym żądaniom.
  • Będą potrafili budować relację w oparciu o dobry, niebanalny kontakt.
  • Będą potrafili radzić sobie z presją i agresywnymi zachowaniami klientó

Ponad 100 000 przeszkolonych uczestników

5.75 / 6 ocena naszej pracy

Ponad 19 000 zrealizowanych dni szkoleniowych

55 osób pracujących na wspólny sukces

Ponad 8000 uczestników szkoleń każdego roku

19 lat doświadczenia

Ponad 2200 dni szkoleniowych każdego roku

Blisko 500 zadowolonych klientów