Autorskie projekty rozwojowe
Process Leadership to indywidualne wsparcie poprzez zewnętrznego coacha / mentora, którego celem jest inspirowanie do wdrażania zmian dotyczących jakości zarządzania oraz wykorzystywania nowych umiejętności do optymalizacji procesów i osiągania wysokich wyników biznesowych.
Projekt Process Leadership jest jednym z elementów budowania samouczącej się i osiągającej przewagę konkurencyjną organizacji. Zadaniem kultury organizacyjnej jest wzmacnianie postaw i działań pracowników w przedsiębiorstwie. Odpowiedni styl zarządzania, współpracujący, dobrze komunikujący się zespół menedżerski na wszystkich poziomach oraz dobrane procesy i narzędzia LEAN to kluczowe czynniki pozwalające osiągnąć ponadprzeciętne wyniki w biznesie.
Process Leadership to indywidualne wsparcie poprzez zewnętrznego coacha / mentora, którego celem jest inspirowanie do wdrażania zmian dotyczących jakości zarządzania oraz wykorzystywania nowych umiejętności do optymalizacji procesów i osiągania wysokich wyników biznesowych.
Podczas sesji Process Leadership koncentrujemy się na 5 kluczowych aspektach każdej firmy produkcyjnej wg wskaźników i narzędzi obowiązujących w firmie:
Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu i sprawiamy, że biznes wzrasta. Zadowoleni ludzie we wzrastających firmach to cel, do którego dążymy, podejmując się współpracy z Klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!
Chcesz budować w swoim zespole świadomość brania odpowiedzialności za wynik, jakość pracy i poziom zaangażowania? Wiesz jak ważne jest zbudowanie spójnego standardu zarządzania, który będzie realizowany konsekwentnie przez nich w codziennej praktyce zawodowej?
Priorytetem w projekcie Process Leadership jest zbudowanie świadomości swojej roli w organizacji i wpływu stylu zarządzania oraz komunikacji na jakość pracy i postawy swoich podwładnych i współpracowników. Uczestnicy – biorąc udział w projekcie, rozwijając swoje kompetencje i zyskując szersze spojrzenie na zarządzanie. W naturalny sposób zwiększą swoją pewność siebie, proaktywność i poczucie sprawstwa. To z kolei przyczyni się do wzrostu efektywności ich i ich zespołów.
Program skupia się na:
Sesje Process Leadership odbywają się w rzeczywistym środowisku pracy i na rzeczywistych procesach. Konsultant uczestniczy we wszystkich działaniach operacyjnych. Każda sesja kończy się informacją zwrotną oraz uzgodnieniem zadań wdrożeniowych do realizacji związanych z doskonaleniem procesów i kompetencji zarządzania oraz rozwoju podległej kadry.
Jak działamy podczas sesji Process Leadership?
Mentor (konsultant–Integra):
Uczestnik sesji:
Proces Lean Leadership wspiera wdrażanie w codziennej pracy umiejętności rozwijanych na prowadzonych szkoleniach i warsztatach. Celem pracy jest zbudowanie świadomości brania odpowiedzialności za wynik, jakość pracy zespołu i poziom zaangażowania jego członków. Sesje te w dużej mierze przyczyniają się do znacznie szybszego kształtowania nawyków i wdrażania nowych umiejętności nabytych w projekcie do codziennej pracy. Firmy, które decydują się na takie rozwiązanie znacznie szybciej „odzyskują” zainwestowane w projekt środki.