Sprzedaż i obsługa klienta
Większość firm na rynku dba dzisiaj o wysokie standardy. Jest to warunek konieczny zarówno dla obsługi klienta, jak i działów sprzedaży. Druga strona oczekuje w końcu nie tylko dobrego produktu, czy usługi, ale także aktywnego wysłuchania swoich potrzeb.
Większość firm na rynku dba dzisiaj o wysokie standardy. Jest to warunek konieczny zarówno dla obsługi klienta, jak i działów sprzedaży. Druga strona oczekuje w końcu nie tylko dobrego produktu, czy usługi, ale także aktywnego wysłuchania swoich potrzeb. Profesjonalny kontakt telefoniczny pozwala nie tylko osiągnąć krótkoterminowy cel, ale także budować długofalową relację z klientem.
Pracujesz w dziale sprzedaży lub BOK? Chcesz rozwinąć swoje umiejętności w zakresie kluczowych elementów w kontakcie telefonicznym? Zależy Ci na wzroście świadomości w zakresie wpływu własnego nastawienia na możliwość osiągnięcia sukcesu w kontakcie telefonicznym z klientem?
Celami szkolenia Profesjonalna rozmowa telefoniczna są:
Szkolenie Profesjonalna rozmowa telefoniczna ma charakter praktyczny. W jego trakcie weźmiesz udział w wielu symulacjach rozmów telefonicznych na podstawie codziennych sytuacji z życia zawodowego, ćwiczeniach indywidualnych i grupowych, dyskusjach i wymienia dobrych praktyk.
Jakie korzyści przyniesie udział w szkoleniu dla Twojego życia zawodowego oraz dla organizacji, w której pracujesz?
Naszą misją jest naprawa, wsłuchiwanie się w potrzeby organizacji i pracowników. Dlatego myśląc o wynikach, myślimy o ludziach, naprawiamy system, nigdy ludzi, podchodzimy z szacunkiem do efektu i sprawiamy, że biznes wzrasta. Zadowoleni ludzie we wzrastających firmach to cel, do którego dążymy, podejmując się współpracy z Klientem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, co możemy Ci zaproponować, napisz do nas!